EM!L Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Razv said: Cand ai discurile ovalizate trepidatia este permanenta . Poate ai prins o portiune de drum nasol si de'aia ti'a trepidat . E permanenta pe durata franarii! Link to comment
Razv Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Ma refeream ca vibratia apare de fiecare data cand franeaza daca discurile s'ar fi ovalizat ( el a precizat ca doar o data i'a facut asa , dupa masina se comporta normal la franare) si nu ca are vibratie in volan chiar daca nu franeaza . Link to comment
tolin Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 (edited) Domnilor, vibratii in volan la franare puternica poti avea si daca drumul este usor valurit, o caracteristica a turnarii asfaltului in RO sau un efect al traficului greu pe calduri foarte mari. Edited October 15, 2007 by tolin Link to comment
Satori Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Nu strica noua fobie, Toline. Link to comment
tolin Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Doar eu merg pe asfalt valurit ? Link to comment
Razv Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Se pare ca da ... e crizaaaa... numai discuri ovalizate... "Nu strica noua fobie, Toline." Link to comment
tolin Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Eu n-am vazut pe aici o postare in care sa se scrie: " ... am fost la service, am reclamat discuri ovalizate, mi-au dat rotile fata jos, au pus un dispozitiv cu micrometru, au rotit discurile si au rezultat abateri mai mari de nu stiu cate sutimi-zecimi mai mari decat valorile limita din caietul de service, conditie obligatorie pentru schimbarea discurilor ..." Asa ca, in conditiile acestea, eu pot avea banuiala ca discurile schimbate ruleaza acum foarte bine pe alte masini, mai vechi, poate de alta marca, care nu aveau discuri ventilate. Link to comment
perfidus Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 @Tolin - E un topic cu impresii, nu e despre mecanica. Si la service le e greu sa faca si un test de drum, asa ca iau de bun ce zice clientul, mai au si ei ceva de lucru, ca oricum multi dintre ei (mecanicii) au facut "scoala" pe Dacia. Link to comment
tolin Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Ai dreptate, o impresie e doar o impresie, asa ca, eu am impresia ca nu trebuie sa te ghidezi dupa un astfel de topic in cazul in care vrei sa te informezi despre o masina. Link to comment
perfidus Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Am si eu o impresie, desi e offtopic: in Romania daca o marca pierde ceva la imagine o face in primul rand datorita retelei de service, fiabilitatea e pe planul doi. Link to comment
cristi80 Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Eu am masina de 7 luni, am in jur de 8000km, pana acum nu am avut nicio problema cu el. Eu sunt multumit de masinuta, chiar isi merita bani. Apropo acum 3 saptamani am primit o scrisoare de la RADACINI MOTORS prin care ma invita in maxim 30 zile sa ridic un cadou de la sediul lor. Stie cineva despre ce este vorba? Si inca ceva: Cum se demonteaza scaunele din spate? vreau sa pun niste huse. Link to comment
rm.popa Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 3, 4 sau 5 uşi? Că diferă treaba, nu de alta... Link to comment
robert_11 Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 4 usi din cate vad la profilul lui. Link to comment
cristi80 Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Despre Aveo 4 usi este vorba, nu stiam ca este vreo diferenta. Link to comment
giony Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Spatarele le rabatezi , in spate jos pe mijloc gasesti la fiecare parte cate 2 suruburi , le desfaci de tot apoi tragi spatarul inspre partea opusa lui , vor iesi dintr-un suport fix situat inspre usi . Sezutul e mai usor , tragi in sus cu forta de sub el , din fiecare colt , bagi usor degetele acolo . Link to comment
cristi80 Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Multumesc mult, sezutul era mai important. Link to comment
amber Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Apropo acum 3 saptamani am primit o scrisoare de la RADACINI MOTORS prin care ma invita in maxim 30 zile sa ridic un cadou de la sediul lor. Stie cineva despre ce este vorba? Si inca ceva: Cum se demonteaza scaunele din spate? vreau sa pun niste huse. Buna. Si eu am primit azi un plic de la ei cu o scrisoare cu acelasi continut... Ai aflat pana la urma la ce sa ne asteptam? Un odorizant de maisna, ceva? Link to comment
cristi80 Posted October 21, 2007 Share Posted October 21, 2007 Am fost la ei vineri, mi-au dat un rucsac. Link to comment
nexxus Posted October 21, 2007 Share Posted October 21, 2007 Impresii despre Kalos: Am facut ITP-ul (deh, vechime de doi ani) Deci, franele pe fata - dezechilibru 5%; pe spate - dezechilibru 6% (maxim 20); frana de stationare - dezechilibru 11% (maxim 50). In rest a trecut fluierand, fara nici o problema! noxe, becuri, bucsi, etc, etc. Nu au avut de ce se lua desi, erau pusi pe fapta! In final pentru ca nu au gasit nimic in neregula, s-au luat de cauciucurile pe fata - cam tocite, motiv pentru care a trebuie sa ma simt (spre bucuria lor) caci altfel... Am uitat ce era mai important: masina are, cum banuiti, doi ani si, la data ITP-ului 46.500 Km. Restul concluziilor le trageti voi... Link to comment
DevBreak Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Hai sa spuscriu, 3 luni 9500 km nu am pus decat benzina. "> sa vedem la prima revizie Link to comment
robert333 Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 (edited) salut ! Sunt nou pe acest forum . Eu am un Chevrolet AveoPlus de 1.2. am ridicat-o vineri (2.11) de la showroom si deja am facut 1200 de km cu ea - drum Bucuresti-sceava+alte deplasari- si pot spune ca pana acum s-a comportat admirabil si nu mi-a facut nici un fel de probleme nici pe conditii de ploaie nici lapovita dar nici ninsoare (caci am prins un pic). Din pacate am fost nevoit sa folosesc de 2 ori ABS ce s-a comportat nesperat de bine. Acum plusuri: -calitatea materialelor(dupa parerea mea) mai buna ca la alte masini de pretul ei -sistemul audio nici foarte bun dar nici foarte prost -atat scaunele din fata cat si bancheta din spate ofera un suport lateral bun -nici nu stiu cum sa zic>>>>>>>>> 'etansarea' extraordinar de buna -si nu in ultimul rand spatiul interior mai mult decat generos Minisuri; -pana acum nu am ce sa-i reprosez consum : Bucuresti-Suceava > 3 sferturi de rezervor Suceava Bucuresti >3 sferturi de rezervor -cu alte cuvinte un rezervor si jumatate <>1200 de km {MOTOR 1.2 72 CP} SUNT MAI MULT DECAT MULTUMIT !!! I HER !!! Edited November 6, 2007 by robert333 Link to comment
closchkutza Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Stiu ca esti incantat de masina, dar intre Bucuresti si Suceava sunt 436km. Sa o stapanesti sanatos . Link to comment
magnet Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 (edited) cristi80 said: Eu am masina de 7 luni, am in jur de 8000km, pana acum nu am avut nicio problema cu el. Eu sunt multumit de masinuta, chiar isi merita bani. Apropo acum 3 saptamani am primit o scrisoare de la RADACINI MOTORS prin care ma invita in maxim 30 zile sa ridic un cadou de la sediul lor. Stie cineva despre ce este vorba? Si inca ceva: Cum se demonteaza scaunele din spate? vreau sa pun niste huse. Din pacate eu de la Gold&Platin m-am ales doar cu un sms de multumire.. Asta e, bafta unora. Edited November 6, 2007 by magnet Link to comment
VFX Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 apropo de pareri pozitive/negative si impresii am masina din momentul aparitiei ei pe piata din Romania adica Martie 2006 in timpul asta am ajuns la aprox. 35k KM probleme nu pot spune ca am avut cu ea, decat discurile frana schimbate pe la 22-23k KM, din cauza de ovalizare...(offtopic: asta nu m-a speriat; am prieteni care la Octavia le-au schimbat tot la 23-24k, la Cordoba chiar mai devreme; asa ca se intampla si la altii) Greieri am, ca toata lumea; de fapt ca la orice masina in care exista plastice (la un momet dat devenisem putin iritat de faptul ca am greieri, dar dupe ce am mers cu Pasat, Astra - si Classic si Nou, Octavia, Cordoba...am ajuns la concluzia ca sunt prea paranoic) Singura chestie care nu-mi da pace acum, dar trebuie sa o rezolv este ca in zilele cu umiditate mare si frig nu mi se dechid usile din telecomanda, adica inchiderea incearca sa deschida, nu reuseste, si le blocheaza la loc...din cheie merge fara pb. Am fost la service si le-am zis sa o duca la electricieni, dar ei nu au facut decat sa greseze niste parghii la usa soferului, cum ca de acolo provine problema...E, sau inselat...data viitoare o sa incerc la alt service...sau poate tot la ala...si sa-i fac sa inteleaga sa asculte si recomandari, nu numai sa faca ce-i taie capul...Stiu, nu sunt mecani, dar o idee buna/rea pot avea si eu...macar pot verifica... In sfarsit, cam astea au fost chestiile majore care mi s-au intamplat... in rest, amortizoarele au inceput sa faca galagie, dar mai am rabdare pana la revizia de 45k...si ii pun atunci sa le schimbe (inainte de a iesi din garantia de 50k) Peste toate astea la 12-13k s-a aprins check-ul, dar dupa un reset si nemai-alimentand de la omv-petrom nu a mai facut...(poate coincidenta, poate nu) Sunt multumit de banii care i-am dat pe ea. Pot spune chiar ca (in cazul meu, fireste) rapotul pret/calitate e netsuperior oricarui concurent din clasa ei. Pot spune multi ca nu sunt multumiti...asta e ...poate au nimerit un lot mai prost, cu componente de la alti distribuitori, sau s-a asamblat masina aia intre schimburile de tura si QC era la tigare...putem da vina pe multe...dar asta nu ne face sa spunem ca daca 1-2 masini au probleme majore, asta inseamna ca toate sunt de c@kt... Link to comment
silviu75 Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Cu ce benzina ai alimentat de la omv-petrom? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now