Tommy Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 @cristi80 - fara spate / fata si miscari bruste din volan masina nu se clintea. Tommy pe langa adevaratele tale performante de clarvazator ( tata a ramas aseara inzapezit .. e incepator sau antitalent ? ^^ ) cred ca te'ai ofensat de replica mea . @tolin: crezi ca ai timp in cateva secunde sa tragi frana de mana? Mai baiatule, eu te-am tratat cu toata caldura, si ti-am zis ce am putut si eu. Daca era un cunoscut ii spuneam direct: prostul daca nu e si fudul, parca nu e prost destul. Link to comment
Satori Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Ce naiba- au ajuns masinile moderne sa le inghete cablul de frana de mana ca la dacii? Nu. Are nichelina in jur si se incalzeste. Si curentul este luat, de obicei, de la aripioarele alea de rechin (panou solar). Aia care le pun pe Dacii spera sa nu le inghete cablul, dar nimeni nu le-a spus sa monteze si nichelina. "> Link to comment
body Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 @razv Sa stii ca daca o accelerezi la 3000 de ture nu faci gheata , faci ...nisip . .Pentru gheta de la 6000 in sus . Dupa cum spui esti foarte priceput la condusul pe zapada ! No ofence ! Link to comment
Razv Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 (edited) Mai baiatule, eu te-am tratat cu toata caldura, si ti-am zis ce am putut si eu.Daca era un cunoscut ii spuneam direct: prostul daca nu e si fudul, parca nu e prost destul. Tu continui sa jignesti fara motiv ... . Lucian M : masina moderna Aveo ? wow... @body daca taceai filozof ramaneai ... Ti'am explicat ca daca incercam sa ies incet nu se clintea de pe loc. Cam ce vroiai sa fac?... sa ma dau jos sa'i pun presurile la roti? Cand a fost viscolul ala prin Mehedinti am venit de la Orsova fara probleme ( multi mergeau cu 30 -40 , am mers constant cu 50 fara miscari bruste, pe unele portiuni cu 70 ). Nu discutam mersul pe zapada, ci cat rezista ambreiajul la incercarile de'a iesi cand ramai inzapezit.. Edited January 8, 2008 by Razv Link to comment
closchkutza Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 (edited) Raz, hai sa iti zic un mic secret de a iesi din spatii inguste, pe zapada, fara sa lovesti nimic: frana de mana trasa, bracate rotile, un pic de talpa si botul se muta singur in lateral. Dar pentru asta trebuie sa iei piciorul de pe ambreiaj. In alta ordine de idei, pe o suprafata alunecoasa nu ai ce sa cauti la 3000rpm, nu ai nevoie de mai mult de 1500. Sincer, stau si ma intreb, daca tu tineai "doar un pic" piciorul pe ambreiaj, de unde dumnezeu iesea mirosul de ambreiaj incins? NU vezi ca oricum ai da-o tot o prostie spui? L.E: Sunt curios: tu accelerai la 3000rpm, ambreiajul eliberat si masina nu se urnea, dar nici nu patina, sau cum, ca nu se mai intelege? Edited January 8, 2008 by closchkutza Link to comment
cristi80 Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Dar pana la urma cum ai iesit? Link to comment
Tommy Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Puteai incepe cu indepartatul zapezii. poate ajungeai la un magazin sa iti cumperi anvelope de iarna in caz ca nu aveai. Nu te-am jignit cu nimic, cred ca totusi cel mai greu uneori e sa intelegem ce am scris cu manuta noastra, sau ce am vrut, sau ce nu am vrut Link to comment
Satori Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Razv, din zapada pleci cu minumul cuplului posibil. Daca nu reusesti sa faci asta in viteza I, fa-o in viteza a II-a. Link to comment
VFX Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 fftopic: crezi ca ai timp in cateva secunde sa tragi frana de mana? pe langa raspunsul foarte oficial si la obiect al lui Tolin. nici eu nu credeam ca pot reactiona repede, sau sa inghet si sa nu stiu ce sa mai fac...dar mi s-a intamplat si mie anul trecut, pe o ploaie torentiala cu vizibilitate max. 30m, pe Grivita, sub podul grant, "depasind" pe banda 3 o dubita de pe banda 2. Nu am vazut ca a pus frana sa dea prioritate la pieton un mosulet la vreo 80ani care mergea in baston cu viteza melcului, si m-am trezit cu el in fata, la 1 - 1,1/2 lungime de masina. Pun frana, intra ABS, tot sanie masina. Trag de volan dreapta si in acelasi timp si frana de mana. Pana la urma l-am ocolit prin dreapta.dar nici nu si-a data seama ce i se putea intampla. Totul s-a intamplat la o viteza de aprox. 50km/h adica in jur de 13m/s. A fost prima si ultima data cand a trebuit sa sa fac operatia asta, si sper sa nu se mai intample vreodata. Link to comment
body Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Sa stii ca era o solutie sa pui presurile sub roti , concomitent cu reducerea presiunii din rotile motrice. Faceam destul de des chestia asta cu redusul presiunii in roti in desert cand ramaneam inisipati ! Link to comment
Razv Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Dar pana la urma cum ai iesit? Cu a 2'a din balans sa sara din "sant"... ( dupa mai multe inainte/inapoi ) @closchkutza .. da si eu am vazut filmuletu cu parcarea aia ... sa fim seriosi . Masina isi facea santuri in care se intepenea , cand incercai sa pleci incet murea ( nu se misca , parca era tinuta acolo). Ambreiajul a inceput sa miroase de la manevre de baga a 1'a dai in fata, da'i in spate ( sau tu nu ti picioru' pe ambreiaj deloc cand incerci la 1500 rpm la 3000? ). @Tommy .. sunt student nu am bani de cauciucuri de iarna ( deocamdata strang pentru o alta masina ). Tu ai inteles total gresit si ai inceput sa ai revelatii ca sunt antitalent. Link to comment
VFX Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 (edited) .. sunt student nu am bani de cauciucuri de iarna ( deocamdata strang pentru o alta masina ). adica tu strangi bani de alta masina, banuiesc mai scumpa ca Aveo si nu ai 5mil. sa iei cel putin 2-a cauciucuri de iarna? (de ex. Pirelli snowsport = 280ron; sau varianta ieftina Lassa = 170ron...asta pt. cauciucuri noi, dar gasesti si pe la 100ron "reshapate") Edited January 8, 2008 by s0r|n3l Link to comment
Razv Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 (edited) adica tu strangi bani de alta masina, banuiesc mai scumpa ca Aveo si nu ai 5mil. sa iei cel putin 2-a cauciucuri de iarna? (de ex. Pirelli snowsport = 280ron; sau varianta ieftina Lassa = 170ron) exact .. ma descurc cu intermediarele... Daca nu reusesc sa achizitionez alta masina la urmatoarea iarna o sa 'i pun cauciucuri de iarna. ~ 5 mil ?... iau 4 cauciucuri cu jante cu tot ... Edited January 8, 2008 by Razv Link to comment
starsteel Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 (edited) Era un Tico sau un Matiz care te-a depasit fara sa-l vezi. Asa-i cand mergi cu 160, ca de prima oara, stai cu ochii pe ceas si nu vezi cine te depaseste. Asteptam un raspuns mai cu pretentii, eventual poate mentionarea unei supralimentari... gluma cu Matiz-ul e nefondata tinand cont ca viteza maxima e 156 km/h. Matematic, 156<160! P.S. Nu am mentionat "prima oara" viteza de 160 km/h ==> afirmatie falsa Medicii zic ca 0,5 sec este timpul de reactie a unui om normal, neantrenat si cu mana pe obiect. Probabil in ecuatie trebuie introdusa si varsta, potenta... Edited January 9, 2008 by starsteel Link to comment
lucareli22 Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Nou posesor de Aveo 1.4 Platinum...deocamdata 1500 Km ...super multumit...se comporta peste asteptari. Link to comment
VFX Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 foarte frumos Felicitari pt. achizitie! Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente Link to comment
Razv Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 M'a mancat in fund sa intru pe forumul celor de la Logan Club . Pentru ei Aveo ramane o masina praf , sicriu .. pe cand Loganul e cea mai tare . M'am contrazis putin cu ei ... dar cred ca o las balta. Link to comment
Lucian M Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Ti-ai si gasit cu cine sa te iei la vorba... Link to comment
Tommy Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Sunteti stresati de faza cu stelutzele ... nici macar nu va prindeti ca a luat la fel ca Loganul ... in fine ... vi se pare super masina ca ati sarit in ea din Dacia 1300 ... Cum au zis toti cand au auzit ca am intrat pe LoganClub : citez : "Ti-ai si gasit cu cine sa te iei la vorba..." .. Link to comment
Razv Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 (edited) ... si pe ym mi s'a recomandat sa renunt pentru ca sunt prea incantati de masina lor si nu ai ce sa le faci ... Oricum poate le'am deschis la cativa ochii inainte sa'si cumpere Logan Edited January 10, 2008 by Razv Link to comment
VFX Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Ai gasit cu cine sa discuti! mi-am aruncat si eu un ochi peste thread-ul respectiv, si am vazut ca majoritea au varste de aprox. 20ani. De aici trag concluzia ca masina aia e prima pe care au pus mana...dupa cea de scoala de soferi. Prima mea masina a fost un Oltcit (ca "mioveniul" nu mi-a placut niciodata). Si eu la inceput eram fanatic, ca ce masina super-buna am si ca-si face treaba, etc...asa si ei. Hai sa-i lasam sa se bucure de ea, intre ei acolo. P.S. si acum sustin ca Oltcit a fost o masina buna >- Link to comment
Razv Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 (edited) Ca tot am uploadat niste poze ... (aspect real pt impresii ) Edited January 11, 2008 by Razv Link to comment
starsteel Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Frumoase poze culoarea e probabil mystic blue iar echiparea premium...eu am ales la culoare intre mystic blue si urban grey in final a castigat grey cu toate ca sunt inebunit dupa culoarea albastra iar nuanta asta mystic e chiar reusita. Link to comment
Lucian M Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 (edited) Eu a trebuit sa aleg intre culoare si dotari. Daca luam culoare- era sa fie modelul elite. Asa ca am luat premium, fara metalizata. In plus am primit jante aliaj, eleron hayon si pungile laterale. Avantaj culoare nemetalizata: se intretine usor, se retuseaza usor (am capota ciuruita de pietrele de pe sosele; deci: pietre, nu pietricele), e ieftin in cazul unei reparatii. Consider ca am facut alegerea corecta. Nu m-am putut intinde prea mult cu banii, deci sunt multumit cu ce am primit in raport de cat dau. Edited January 11, 2008 by Lucian M Link to comment
surrender Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Salutari tuturor! Sunt conducator de Chevrolet Aveo, motor mic, de 1.2 l. Deh, masina de firma. O folosesc din martie 2007 fara probleme. Fata de Loganul cu care am facut scoala de soferi, Aveo are 10 clase peste. Se manevreaza mult mai usor, e mai sprinten. Dar consuma cam mult. 6.5 l in afara localitatii si vreo 9 l in localitate. deocamdata sunt la inceputuri, atat in ale sofatului, cat si al masinilor, in general! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now