Mircea Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Geamurile spate le-am miscat o data pe an, precum robinetii la calorifere. Oglinzile tot asa, ca n-am alt sofer. Jenti de aliaj am cumparat cu 200 lei si nu cu 200 euro, la fel de OEM si la fel de bune. Aer conditionat automat este foarte bun cand ai garaj incalzit. Cand sta masina afara la, doar, -18'C si pleci cu ea pana la o tinta aflata la 3km distanta, automatul acela te incurca, doar. Geamurile elctrice spate si aerul conditionat automat sunt foarte folositoare daca ai copii in masina. Nue cazul tau maetre, poate doar intr-un viitor apropiat nepoteii , dar eu de-asta am vrut aceste 2 dotari. Sa-mi dai si mie in privat locatia de unde ai luat aliaje cu 200 ron, ca vreau si eu Link to comment
AlB3R7 Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Deci e2k iti recomand cel putin sa iti iei cu motor de 1.4 ! sau macar fa un test drive pe ambele motoare ! Mie asta mi s-a recomandat ,e consumul mai mic si simti diferentza intre ele ! Eu am fakt test drive pe ambele motoare si prima oara tot pt 1.2 optasem dar acum vreau de 1.4 ! Apropo dak doriti va pot lasa nr de tel , o adresa de mail , in caz de doriti o masina sau vreo intrebare legata de vrun pret la revizii , piese , discount ceva !Eu pe masina dau in jura de 9.500 ,acum o sa mai difere de ce optiuni ii mai adaug! Este dealer la Opel-Dibass Bucuresti Sos Fundeni ! Link to comment
puchi Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 .>E2k<.Ca si posesor de Aveo sedan 1,2 l,ati recomand (asa cum mi-au recomandat si mie prietenii de pe forum ),aveo sedan s-au hatck cu motor de 1,4l Consumul este la fel si puterea se simte . Link to comment
tolin Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 ... Consumul este la fel ... Consumul nu-i la fel, 1 -> 2L in plus la 100 km . Link to comment
Abram Burel Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Da dom'le, interesant de spus: - oglinzile electrice sunt utile: la parcari cu spatele in conditii stramtorate, daca ai o nevasta care mai ia masina, daca vrei sa fie si incalzite - geamurile electrice spate sunt utile: daca ai copil mai mare si nevasta (atunci unul va sta in spate ), daca vrei sa nu te traga curentul la urechi (oricare geam din fata ai deschide, se simte la sofer) - ABS-ul nu l-am gasit niciodata util, dar l-am gasit de multe ori inutil de periculos (de mentionat ca raportul de vechime nonABS/ANS este de 14/4 ani) - "climatronic" nu am, dar nici nu vreau; nu mi-au placut niciodata chestiile care se pretind mai destepte decat mine - reglaj pe inaltime scaun sofer: daca nici nevasta-mea nu-l foloseste (<1,60), atunci eu ce sa zic (1,82) ) - motor 1.4/16V: se pare ca chiar daca nu vreau sa recunosc ca e un motor modern (adica se conduce "altfel"), el tot nu se supara... Link to comment
Tommy Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 (edited) Oglinzile incazite fac toti banii, nu as scoate masina fara oglinzi cu dezaburire si parte concava stock, mai ales ca nu e ceva asa scump, vizibilitatea e pe primele locuri in siguranta zic eu. ABS-ul e bun indiscutabil pentru majoritatea dintre noi, poate pe unii foarte buni intr-adevar ii incurca, eu unul nu am ajuns si nu cred ca voi ajunge la stadiul ala. Dau si un exemplu unde eu nu m-as descurca la fel de bine fara: franare de urgenta cu o roata pe carosabil si una inafara. Edited February 25, 2008 by Tommy Link to comment
tolin Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Vezi tu, consumatorii mari ar trebui sa aiba o limitare a functionarii in timp si in anumite conditii ale motorului, sursa principala de energie. Nu de altceva, dar utilizatorul este tentat, doar, sa apese butonul pe ON avand increderea ca altcineva are grija de banii lui (vorba unei reclame la un fond de succes, pentru fondatori). Din ce am observat eu, instalatia electrica de forta (generator, cabluri, baterie tampon) este subdimensionata la cata sarcina se poate pune pe masina la un moment dat, nu mai vorbesc de momentele prost alese. Link to comment
VFX Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Incalzirea oglinzilor ca si degivrarea se inchide automat dupa un timp X de functionare. Nu stiu cat ca nu am stat niciodata sa cronometrez. Iar pe ploaie si/sau zapada oglinzile incalzite fac toti banii. Asa am zis si eu pana sa le am...La ce-mi trebuie. Acum nu vad masina fara, cel putin, oglinzi incalzite. Ca au reglaj electric iarasi...e foarte util sa vezi zone pe care cu ochiul liber nu ai cum...de ex. roata dreapta spate. Link to comment
Satori Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Incalzirea oglinzilor ca si degivrarea se inchide automat dupa un timp X de functionare. Nu stiu cat ca nu am stat niciodata sa cronometrez. Ia cronometreaza. In acest moment eu fac pariu ca iti da cronometrul peste cap. Nu am auzit sa se intrerupa la vreun Chevy. Link to comment
tolin Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Pe schemele de Kalos am verificat eu, nu exista un releu de timp pe circuitele dezaburitoarelor. Poate au bagat la Aveo, ca le vand mai ieftin. Link to comment
VFX Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Eu am, trebuie sa stau cu ochii pe butonul de degivrare sa vad cand se stinge, sa-i dau power din nou... Spicuiri din manualul de Aveo: If your vehicle does not have air conditioning, the rear window defogger will remain on until the button is pressed again or the engine is turned off. If your vehicle has air conditioning, the rear window defogger will turn off about 10 minutes after the button is pressed. The defogger can also be turned off by pressing the button again or by turning the engine off. P.S. cu ocazia asta am vazut si cat sta ON... Link to comment
Razv Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Se intrerupe la Aveo dezaburirea lunetei... Link to comment
VFX Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Si incalzirea oglinzilor, ca sunt pe acelasi buton... Link to comment
vmlinuz Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Nu am auzit sa se intrerupa la vreun Chevy. Se intrerupe la Lacetii. Dar nici nu porneste automat, ca la Kalos. Se porneste cu butonul de dezaburire luneta si se dezactiveaza automat dupa un anumit timp. Link to comment
Satori Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Io'te dom'le! Am avansat. Link to comment
Alex.T Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Eu am Aveo Hb si nu se opreste dezaburirea automat. Banuiesc ca acest lucru (oprirea automata) se intampla numai la cele cu oglinzi incalzite. Link to comment
BGeo Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 La mine, Sedan Platinum, se opreste singur, n-am stat sa cronometrez, dar cred ca este undeva intre 10 - 20 minute. Chiar ma enerva in iarna asta, cand ningea rau si mergeam la drum lung, nu-l observam imediat cand se oprea, si se depunea zapada pe luneta. Link to comment
Mircea Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Ia cronometreaza. In acest moment eu fac pariu ca iti da cronometrul peste cap. Nu am auzit sa se intrerupa la vreun Chevy. 10 minute nea' Sato. Atat stau aprinse, apoi se opresc singurele. Si la Nubira era feature-ul asta. Link to comment
mike.omega Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Off topic: Nu stiu daca la nubira tine tot 10 min dar "feature-ul" este un pic enervant cand vrei sa dezgheti luneta si ti-e lene sa folosesti vreo ustensila, ca se opreste exact la calea 1/2 In rest e util, pentru ca sunt multi ca uita butonul apasat, asa cum e util si butonul pentru stopurile de ceata Link to comment
Satori Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 10 minute nea' Sato. Atat stau aprinse, apoi se opresc singurele. Si la Nubira era feature-ul asta. La Kalos nu era. Nici acum nu am inteles daca la Aveo HB este. In fine, ca orice chestie, sunt avantaje si dezavantaje. Depinde de utilizator. PS: La Honda nu se opreste. Desi am o banuiala ca face la fel precum face scaunul (on-off de capul lui, afiseaza on tot timpul) Link to comment
VFX Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Pai la Aveo HB e de fapt instalatia electrica de la Kalos. Este schimbat decat numele de pe haion. La Aveo sedan, din cate mi-am data seama (inca nu am gasit un manual de service) e un pic schimbata si instalatia electrica fata de Kalos. Probabil din mai-iunie cand vin noile Aveo HB o sa fie aceeasi instalatie care este acum pe 4dr. Link to comment
tolin Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 ... Pai la Aveo HB e de fapt instalatia electrica de la Kalos ... Este sigura informatia aceasta, ai avut ocazia sa compari cutiile pentru sigurante ? Informatia ar fi folositoare posesorilor de Aveo HB. Link to comment
VFX Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 (edited) Cutiile de sigurante le-am comparat intre Kalos 4dr/5dr si AVEO 4dr... Am un Aveo HB in fata blocului, dar nu-l prind pe proprietar sa-i vad cutiile de sigurante. Cel mai rapid cred ca ar fi ca un posesor de AveoHB sa faca 2-a poze la capacele de la cutiile de sigurante si sa le posteze aici...De la AVEO 4dr am pus eu. L.E. La Aveo HB, care se comercializeaza in prezent, din cate stiu de le reprezentanta diferente fata de Kalos HB sunt: numele de pe haion, farurile schimbate si tapiteria interioara. De alte modificari nu am aflat. Edited March 1, 2008 by s0r|n3l Link to comment
starsteel Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 (edited) Initial m-am gandit sa deschid un topic cu tema zgarieturilor sau lovirilor "adunate" de pe urma "binevoitorilor" din parcare sau de pretutindeni insa probabil nu are rost...iata ca dupa 8 luni in care nu am avut nicio problema in parcare sau in trafic in ultima saptamana am reusit sa ma lipesc de: zgarietura usoara dreapta spoiler fata, zgarietura spoiler fata partea stanga si frecare probabil a unor blugi cu insertii metalice(?) pe aripa stanga fata, zgarietura usoara pe capota in partea stanga, mica julitura pe bara spate (aici a aparut si un punct negru deoarece s-a ajuns la plastic, extrem de usoara zgarietura in zona busonului de alimentare rezervor. Cum initial am avut si pragul usii drepte zgariat se pare ca trebuie sa fac neaparat o vizita pt. o vopsire pe CASCO care imi va expira in luna iunie cu atat mai mult cu cat vreau sa schimb si asiguratorul...nu mi-as fi dorit insa se pare ca e absolut necesar daca nu vreau ca eventuale alte operatii de remediere sa le execut din banii mei. Exista alta solutie decat o vopsire totala? Edited March 3, 2008 by starsteel Link to comment
Lucian M Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 As zice sa mai astepti putin, eventual pana prin aprilie-mai, cand e mai cald afara. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now