Pepinno Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 (edited) intrebare...daca ţii motorul turat la 2500- 3000 temperatura in habitaclu creşte? Daca da... problema ta este CALORIFERUL DE CALDURA ( nasol moment costa cu tot cu manopera in jur de 3 mil. ) O rezolvare ar fii : Dat jos ( CALORIFERUL ceea ce nu este uşor de loc) unplut cu oţet cat mai concentrat A se repeta unplerea si golirea de 2-3 ori Tine oţetul in el cate 10 min de fiecare data Dupa executarea operaţiunii de cel putin 3 ori , spala bine cu apa curata şi monteaza la loc Efectul este garantat ( de mine ) PS : Exista posibilitatea ( teoretica ) ca dupa aceasta operaţiune caloriferul sa curga ("> datorita faptului ca oţetul curaţa punctele de rugina formate in interior ,in locul lor ramanand gauri ...E un risk pe care trebuie sa ţi-l asumi.. Spor la treaba!!!! Apropo : pt a demonta caloriferul trebuie dat jos casetofonul ,butoanele de climatizare ,calul cu schimatorul de viteze iar dedesubt trebuie tubulara de 7 E chinul de pe lume ...dar daca pui in balanţa 3 mil...io zic ca merita efortu!!!! Edited November 20, 2005 by Pepinno Link to comment
NINI Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 PS : Exista posibilitatea ( teoretica ) ca dupa aceasta operaţiune caloriferul sa curga ("> datorita faptului ca oţetul curaţa punctele de rugina formate in interior ,in locul lor ramanand gauri ...E un risk pe care trebuie sa ţi-l asumi.. Pepino caloriferul de caldura nu are cum sa RUGINEASCA datorita simplului motiv ca este confectionat din alama (aliaj Cu+ Zn sau orice alt metal in afara de staniu ) , termenul de ruginire se foloseste exclusiv pt a denumi procesul de oxidare al fierului sau ale aliajelor acestuia.Trei milioane costa unul second hand + Dm/M la tine sau la casa? PS Facind abstractie ca nu ai vazut mai intii cum se schimba un calorifer atunci cind erai ucenic crezi ca te-ai descurca sa inlocuiesti unul? Sigur nu.Atunci de ce ninimizezi dificultatea acestei operatii ? Link to comment
Pepinno Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 (edited) Ma bucur ca nu ne+ai parasit ... si inca ne mai poti ajuta cu sfaturi utile..dar personal nu as recomanda nimanui sa se apuce sa schimbe caloriferul ala singur...si apropos...piesa aceea intradevar nu rugineste ci OXIDEAZA... poate acum m-am exprimat corect tehnik...multam` de intepaturi...Si daca tot te-ai bagat in seama zile` tu Domnu NINI, procedeul de inlocuire...ca te vad mai in tema si poate oi fi insttruit si tu vre-un ucenic... mai capabil... Cat despre inlocuit...poate ,POATE..!!!! oi fi schimbat si eu vre-o cateva zeci sa nu zic sute... >- Edited November 20, 2005 by Pepinno Link to comment
NINI Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 Cat despre inlocuit...poate ,POATE..!!!! oi fi schimbat si eu vre-o cateva zeci sa nu zic sute... >- Tu l-ai prins pe Georgica ? El reparase citeva mii de alternatoare.Cred ca n-a vindut Grand Garajul o suta de calorifere de cind este dealer Daewoo. Ucenic nu am avut si nici prea curind n-o sa am pt ca nu prea are ce sa invete de la mine ("> Ps Nu te supara pe mine dar stii tu cum sint eu , imi place sa fiu mai "acid" Cind ne intilnim poate bem o cola Link to comment
Senna Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 Nu mai exista de mult asa ceva pe masini.Face parte din sistemul de racire indiferent daca e folosit sau nu pentru incalzire. Am constatat ca si la Tico-ul meu radiatorul de incalzire este strabatut permanent de fluid de racire. Altfel nu ar putea sa dea caldura imediat ce dau levierul de pe albastru pe rosu, cu motorul cald, evident. Link to comment
Pepinno Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 Stai calm ca am sa te penalizez mai tare Io...VREAU B E R E !!!!! Bafta multa]n continuare ... Si tine aproape de noi ( Daewoo Club .RO )... De sfaturi ' bune ' cam ducem lipsa...asa ca mai baga si tu din cand in cand un ochi pa`ci !!!! Link to comment
calinrussu Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 La Cielo pe care il detin (de fapt e al lu' tata ) nu merge incalzirea cum trebuie, chiar cand e motorul cald. Nici dupa 50 Km nu incalzeste calumea... Ce sa aiba? Precizez ca la mine, dat la maxim, incalzeste ca si cum ar fi dat cu putin peste punctul neutru de la rotita... Fix asa eram eu, iarna trcuta. Am schimbat termostatul si s-a rezolvat. Dar... ATENTIE unde faceti operatia. Cine mi-a pus antigelul la loc a strans prea tare capacelul de golire (plastic) si dupa 200 Km s-a rupt in timpul mersului . Vad ca nu vine caldura, motorul se incinge = BAI. Tras dreapta imediat , bagat 1 litru apa distilata, curs tot pe sub masina, adica radiator=gol, dat telefon, tractat, service, reparat dop, antigel pus, gata. E bune si indicatoarele de bord astea , domle !... Link to comment
spyk Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Va salut pe toti.Am o intrebare.Am un Cielo si nu se ridica acul la apa decat un sfert.Oare este de la termostat?Se schimba greu?Unde se afla termostatul?Va multumesc. Link to comment
Zmeul cel rau Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Ce fel de Cielo ai? Ce motor? Link to comment
spyk Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Un Cielo din 97,motor 1500. Link to comment
Alezz Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Ca sa iti schimbe termostatul trebuie sa iti dea pompa de apa jos...e cam 200mii termostatu' si vreo 1,5 mil manopera cam aiurea dar asta este . Link to comment
nino Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 Şi la mine -Nubira I SX- creşte temperatura aerului furnizat de aeratoare când creşte turaţia motorului peste 2500 rpm şi mă gândesc la ce a spus Pepinno (radiator înfundat), dar cred că ar trebui luată în considerare mai întâi întinderea curelei de la alternator (care pune în mişcare, printre altele, şi pompa de apă)...Greşesc cumva? Link to comment
solon Posted December 17, 2005 Share Posted December 17, 2005 Incalzirea motorului nu are nimic (se incalzeste dupa 4-5 km, acul indicator creste de la 0 la jumatate) incalzirea mea nu merge... M-am gandit si eu ca ar putea sa fie de la radiator sau de la clapeta dar cum verific? Tre' sa ma duc neaparat la un service? chestia asta ma patito si eu dar multumita lui ovi_jer iam spalat intestinele ca sa zic asa si nu oricum ci cu nervi si injuraturi mai ales ca iam lasat pe alti mesteri sami zgindere nervi cu tot felul de gogomani , pina cind am facut ce a spus ovi_jer, pur si simplu , iam dat in gura presiune de apa fierbinte pe furtunul care intra in habitaclu , iar pe cel care iese din habitaclu admiram cum iese treptat presiune din ce in ce mai mare cu tot felul de pihe ( scame si jeg ) depuneri de lungul timpului si neglijenta primului propietar, asa ca...fara mila baieti spalatura la singe cu presiune mare , a si uitasem sa va spun dupa asta jos antigerul de k...t am pus apa distilata 4 litri plus doua pastile de calgon si am plimbat masina aproape o zi dar asa hartuiala curata cu clacat de pedala la plecare de numa ca sa inghita masinuta peste tot , seara iam dat jos lichidul sa nu ma intrebati ce o iesit ca era jale , porma lichid curat inapoi si porma sa vezi caldura frate de stai in pielea goala deci... SA TRAIESTI OVI_JER MAI SCAPAT DE O CHELTUIALA DE MILIOANE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment
serban_pc Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Cred ca va trebui schimbat termostatul... Pregateste-te cu unul nou (cca 150000), garnitura (10000) si antigel. Se schimba in 2 minute max. Spune-mi si mie cum se schimba in 2 minute termostatul ? Mecanicul imi spune ca dureaza aproape 2 ore si trebuie data toata distributia jos Ce trebuie sa fac ca sa-l schimb? Link to comment
ovi_jer Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Sa referit la espero probabil.La cielo asa este trebuie data jos distributia. Link to comment
serban_pc Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Aceeasi problema o am si eu cu caldura. Ce ma fac ca daca nu accelerez aerul se raceste din ce in ce mai milt. Mentionez ca dupa ce i s-a schimbat pompa de apa si termostatul a inceput sa faca asa. S-a mai confruntat careva cu aceeasi problema ? Cum a rezolvat ? Link to comment
solon Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 salut uitate mai sus cum am procedat eu datorita sfaturilor lui ovi_jer, si vezi neaparat ce concentratiea ai in antiger mai dilueaza putin cu apa distilata fa asa si o sa mearga solon Link to comment
tkd29 Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Postez pt un prieten care nu are internet. Are un Cielo din 96 Corean si zice ca nu i se ridica acul de la temperatura doar foarte putin dar in schimb are caldura. In afara la drum intins se manifesta asa si a zis cand intra in oras mai un semafor-doua parca urca acul un pic mai sus. ia pus si un pic de carton in fata radiatorului dar nu sa schimbat cu nimica problema. Ce sa ii spun sa verifice? Link to comment
XXL Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Cunosc si eu pe cineva la mine la serviciu care are o Nubira 1 de prin 99. Are omul asta numai ghinioane cu ea, de cand a luat-o nu are pace. Cea mai grava problema acum e insa faptul ca nu da caldura aproape deloc, zilele astea a zis ca a inghetat in ea. A verificat si termostatul, a suflat si radiatorul de incalzire, a verificat si deschiderea clapetei de incalzire. Nimic. E disperat. Furtunele de intrare-iesire de la radiatorul de incalzire sunt fierbinti. Ce sa-i mai faca? Ca a zis acum ca se a puca si da tot bordul jos, o face bucati si o monteaza iar, numai sa aiba si el caldura. Care ar putea fi cauza, ce ar putea face,ca ce e pe aici in topic am citit si eu, si totusi nu m-am prins. S-o vanda???? Link to comment
ovi_jer Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Sa verifice daca cablul actioneaza clapeta de dirijare a aerului rece-cald. Link to comment
Florinut Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 M-am urcat zilele trecute intr-un Logan diesel si am fost surprins de aerul fierbinte care intra in habitaclu, fara sa fie pus pe recirculare si mi-am adus aminte ca Nubirita mea nu face asa cald. Sa fie caloriferul murdar deja la 40.000km si sa fie nevoie de o spalatura? Antigelul este schimbat la timp si completat permanent la nivel. Este posibil sa fie din cauza ca este prea concentrat antigelul (-30C)? Link to comment
andreib Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Si la masina mea e la fel, deci nu cred ca e defect ceva. Pur si simplu nu da caldura ca matizul (ca reno-ul nu mai vorbesc). Link to comment
Florinut Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Insa, ca o ciudatenie, cand iau viraje bruste, simt ca intra aer mult mai fierbinte in masina, ca si cum ar fi ajuns antigelul si la caloriferul doar caldut pana atunci. Chestia asta dureaza doar cat tine virajul. Link to comment
andreib Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Eu nu am observat asta dar am observat ca temperatura la aeratoare este mai redusa decat la matiz. Cu toate astea in masina se incalzeste la fel de repede/incet ca in matiz . Link to comment
Florinut Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Totusi am sa incerc un spalat saptamana viitoare, sa vedem cu ce rezultate. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now