tolin Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 (edited) Motorul de Nubira II are IAC ? Altfel, pentru a scoate si a baga o siguranta si pentru a face o manevra din cheia de contact nu trebuie sa mergi la service, mai ales ca ultima procedura se face pe motor rece, dupa ce n-a fost pornit o perioada indelungata. Edited May 16, 2009 by tolin Link to comment
scoopy Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Motorul de Nubira II are IAC ? Altfel, pentru a scoate si a baga o siguranta si pentru a face o manevra din cheia de contact nu trebuie sa mergi la service, mai ales ca ultima procedura se face pe motor rece, dupa ce n-a fost pornit o perioada indelungata. Eu sunt praf... asa ca nu am sesizat daca e o ironie sau nu... Nu stiu daca Nubira II are IAC sau nu... Link to comment
varais Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Eu sunt praf... asa ca nu am sesizat daca e o ironie sau nu... Nu stiu daca Nubira II are IAC sau nu... Nubira 2 are IAC. Este prins pe corpul clapetei in 2 Suruburi. Link to comment
AmunDei Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Iote ca a ajuns si la mine problema. Am 11000 km si cateodata ralantiul face figuri (nu conteaza daca e cald sau rece), si cateodata ramane turata in frana de motor. Am citit topicul si am concluzionat ca problema e valva PCV, si nu IAC-ul. Acuma, eu am tot dar cu search-ul dar nu am gasit vreo poza cu amplasarea valvei. Daca are cineva rog sa o posteze. Alta intrebare este daca o pot curata singur, sau trebuie sa ma duc in service. Nu m-as duce pt ca ei o sa umble si la IAC probabil, chiar daca le zic eu ca nu trebuie. Link to comment
tolin Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 ... Alta intrebare este daca o pot curata singur ... - intrebare 1 - http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...mp;hl=valva+PCV ; - intrebare 2 - cred ca tu stii cel mai bine ce poti. Link to comment
AmunDei Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Inteles sa traiti, deci o voi schimba singur. Link to comment
gore1979 Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 (edited) am IAC nou, la cati mm se regleaza, nu de alta dar vanzatorul cam tragea de el ) Edited May 26, 2009 by gore1979 Link to comment
tolin Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 28 mm, de la varf si pana la baza (baza de prindere). Link to comment
Salex Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 (edited) am IAC nou, ... dar vanzatorul cam tragea de el ) Putin fftopic: : cind ai cumparat IAC-ul, nu avea o sirma de protectie ... ceva care sa restrictioneze deplasarea conului ? Edited May 26, 2009 by Salex Link to comment
gore1979 Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Putin fftopic: : cind ai cumparat IAC-ul, nu avea o sirma de protectie ... ceva care sa restrictioneze deplasarea conului ? nu, era fara ambalaj, sau o ring-ul acela, doar piesa, defapt o cumparasem pt vecina mea, si tare mie frica ca ma lasa si al meu Link to comment
raresvintea Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 buna ziua. la un cielo 96 soch cu 168.888 km in bord am urmatoarele manifestari foarte deranjante... 1.veneam de la niste prieteni, eram in treapta a 3-a, motorul turat, ma bag in depasire si intr-un moment, motorul parca a pierdut din forta, s-a auzit ca si cum parca i-as fii scos benzina, si apoi dupa 2 sec si-a revenit... m-am rebagat la loc, si am depasit alta data... 2.motorul cu aerul conditionat pornit, la relanti, are un mers subturat, dardaind volanul, fara ac acest lucru nu se intampla 3.in dimineata asta a pornit la a2-3-a cheie... mi s-a mai intamplat treaba asta si motorul ziceai ca merge in 3 pistoane... dar in aceasta dimineata simptomele au fost altele ce probleme pot sa fie? o sa incerc sa curat iac-ul pt ca motorasul papa ceva ulei, si banuiesc, adica sunt sigur ca vapori se duc inapoi in galeria de admisie infundand iac-ul... ce alte sfaturi mai ales pt treaba aceea din treapta a 3-a... nu este prima data cand mi se intampla... nu doar mie, ci si lui taicamiu. sa simti odata ca nu mai are suflu si apoi revine nu este deloc placut. de rest mari probleme decat o anumita cantitate de ulei mancata la un nr de km nu este sesizabila... Link to comment
papie Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Verificat/curatat injectoare, verificat debit/presiune pompa benzina, verificat bujii+fise (nu prea are treaba IAC-ul cu pierderea de putere atata timp cat clapeta de acceleratie este deschisa) Link to comment
raresvintea Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 (edited) una dintre probleme rezolvata, cea cu dardaitul la relanti cand bag aerul conditionat=>curatat IAC... era foarte mizerie pe el... nu mi-a venit sa cred... dar acuma totul merge mai bine.. restul cand oi mai avea timp de studiat o sa le rezolv Edited June 21, 2009 by raresvintea Link to comment
emilian_anghel Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 La tico am si eu o nelamurire cu iac ul ... am deschis un topic dar mi l a inchis cineva ce crede ca tico nu are iac. Link to comment
closchkutza Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Iote ca a ajuns si la mine problema. Am 11000 km si cateodata ralantiul face figuri (nu conteaza daca e cald sau rece), si cateodata ramane turata in frana de motor. Am citit topicul si am concluzionat ca problema e valva PCV, si nu IAC-ul. Acuma, eu am tot dar cu search-ul dar nu am gasit vreo poza cu amplasarea valvei. Daca are cineva rog sa o posteze. Alta intrebare este daca o pot curata singur, sau trebuie sa ma duc in service. Nu m-as duce pt ca ei o sa umble si la IAC probabil, chiar daca le zic eu ca nu trebuie. Daca iti ramane turata..s-ar putea sa fie TPS-ul. Link to comment
Mircea Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 La tico am si eu o nelamurire cu iac ul ... am deschis un topic dar mi l a inchis cineva ce crede ca tico nu are iac. DUpa cum ti-am zis si in PM, IAC-ul pe care il ai tu nu are legatura cu relantiul. Reglajul relantiului la Tico se face din suruburile de pe carburator, iar despre aceste reglaje gasesti informatii girla pe forum. Link to comment
closchkutza Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 (edited) IAC-ul poate fi responsabil si de oprirea la scurt timp dupa pornire a motorului(1-2 secunde, mai ales la cald) sau de faptul ca nu porneste la prima cheie insa pleaca perfect la a doua? Edited June 25, 2009 by closchkutza Link to comment
raresvintea Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 si tatalui meu ii s-a intamplat aceeasi faza... a pornit motoru la a3-a cheie... murea pur si simplu... asazti dupa curatirea IAC-ului de acum o sapt o sa ii fac un reset. de la ce altceva s-ar mai putea trage? Link to comment
AmunDei Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Daca iti ramane turata..s-ar putea sa fie TPS-ul. Intrucat dupa schimbarea valvei efectul a fost benefic si imediat timp de vreo 100 de km, o sa investighez si situatia cu TPS-ul. Ca o precizare in plus, atunci cand ramane turata, daca ascult atent, se aude un tacanit persistent care dispare o data ce ralantiul revine la normal. Link to comment
big2shae Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 salut! va rog, poate pune cineva o poza cu IAC-ul la cielo DOHC? scuze daca nu am inteles eu, dar imi e greu sa urmaresc posturile.. nu stiu de ce dar nu mai sunt desfasurate.. ms mult! Link to comment
ciordache Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Salve, Va rog sa imi spuneti si mie unde este IAC la Nubira din 2001. Nu stiu daca este Nubira 1 sau 2 deasemenea nu stiu nici daca difera pozitia lor intre modele. Multumesc. Link to comment
cer_valy Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 si eu am o problema :Am curatat IAC_UL dar cand o turez pe loc si revine la relanti se subtureaza ca si cum ar muri motoru .Va rog o parere despre ce ar putea fi Va multumesc anticipat Link to comment
tolin Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 ... Va rog o parere despre ce ar putea fi ... Cuvant cheie pentru : Idle Learn. Link to comment
cer_valy Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Cuvant cheie pentru : Idle Learn. am facut si idle learn dar tot nu merge bine ce sa fac si cand o pornesc zici ca este iarna pleaca prea turata dar pe urma revine la loc dar tot asa merge nici un efect Link to comment
Dumitru Cristian Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Am curatat si eu maleficul Idle Air Control. Merge mult mai bine ca inainte, porneste si mult mai frumos dar ma 2 intrebari: 1. Daca dau cu solutie de curata sau il spal cu apa si dero nu intra prin el si-l deregleaza? 2. Dupa ce il curatam nu e indicat sa resetam ECM-ul? Am vazut caci cam ezita la inceput, cand am bagat si aerul...dar dupa a fost relativ ok. Cam asa a iesit curatat doar cu carpa si periuta de dinti dar ma gandesc ca dat cu solutie de degresat si scos mizeria se curata mult mai bine. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now