CT_ZDB Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Pai am dat pana la 180 km/h, dar mi sa facut cam frica, pt ca deja treceam vajaind pe langa alte masini, si mai erau si camioane si tot felul de utilaje si am zis ca mai bine las proba de viteza maxima pe alta data... P.S.: Cel putin pe A2 este permis accesul pt orice jaf de masina, incarcata cu fiare, caroserii, lemne etc. si nu stii niciodata ce se poate intampla. perfect de acord cu tine... patit eu cand treceam pe langa un tir... (el pe banda 1-a, eu pe banda 2-a) Eu aveam in jur de 130 km/h, el vreo 80 - 90.. exact cand eram in dreptul puntii spate, cap tractorul facut explozie de cauciuc... nu va spun cum a fost ... asa ca lasati testele de viteza cand e aglomerat Link to comment
silviustel Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Tot in aceeasi zi, (mergeam la mare), pe "autostrada" Fetesti-Cernavoda, in fata mea, unui tir i-a facut explozie o roata. Nu aveam viteza mare si eram cam cu 20 de metri in spatele lui, dar oricum a avut ceva tangaj magaoia, iar eu era sa fac infarct... Link to comment
renatremo Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...pic=1684&st=540 Link to comment
Mircea Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 @mircea Total fftopic: !Vapoarele merg cu pacura !Motorina este folosita la generatoarele auxiliare!Sursa : un actual marinar! fftopic: Bre, pe baritai vaporul ala de facui eu armata, respectiv NC Mures, fosta nava a lui Ceausescu de la Braila toate motoarele, atat cele 3 principale, cat si cele 4 DG-uri (motoare auxiliare) mergeau numai cu motorina. Stiu ca o vindeam in draci ) cot la cot cu echipajul. In afara de asta, toate celelalte nave care erau in unitatea de vedete rapide de la Braila, inclusiv remorcherele mari si dragoarele si asa mai departe mergeau tot cu motorina. Link to comment
nexxus Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 170 km/h insa cred ca poate mai mult (tre' doar sa gasesc o cale s-o conving...) Link to comment
renatremo Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...pic=1684&st=540 vizitati linkul si vedeti ce a postat renatremo. acolo duce viteza!!! si neatentia celorlalti!!! asa ca luati aminte!!! eu inca traiesc!!! nu va recomand experienta!!! asa ca mai usor cu viteza!!! bafta tuturor!!! Link to comment
VECTOR Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 deci totusi exista dumnezeu...si a tras si internet in rai ai avut noroc mare omule. Link to comment
alexmohora Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Viteza maxima de cand am masina (3 luni): 90km/h ("> Motivul: am mers numai in oras cu ea... Link to comment
lordcalibras Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 @alexmohora ... eu dus cum sunt cu mintea ... i-am dat si 110-130 in oras! ... Seara/Noaptea!! Link to comment
Seba Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Cu Dacia 155 km (si mai mergea) intre Campina si Ploiesti cu patru persoane inauntru dar numai pe vreo 3 km. Link to comment
Englishman Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Nu ma astept sa ma creada cineva, dar am prins 200/h in drum spre mare, acum 2 ani. Sosea spre Urziceni absolut goala, sotia dormea... Cand s-a trezit si a vazut viteza, a inceput morala si tocanita... Am fost si eu surprins, dar am prins . Pacat ca nu am poze, dar la urmatoarea ocazie, demonstrez . Acul era la maxim absolut! Link to comment
Tetea Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 Fiind prima mea postare , va salut pe toti cei care o veti citi . De obicei ma limitez la a citi diverse subiecte de pe acest site fara sa intervin. Dar azi chiar m-am distrat f. bine vazand ce viteze nemaipomenite credeti ca ati atins unii dintre dvs. si as dori sa va explic principiul de functionare al unui vitezometru mecanic asa cum au majoritatea masinilor pe care le-ati prezentat . Pe scurt cablul de kilometraj este antrenat printr-un angrenaj direct de catre diferentialul masinii avand astfel o turatie direct proportionala cu turatia acestuia si respectiv a rotilor masinii . In interiorul vitezometrului acest cablu roteste un mic disc magnetic paralel si avand aceeasi axa de rotatie cu un alt mic disc de aluminiu solidar cu acul indicator al vitezometrului si cu un contraarc spiral care limiteaza elastic rotatia ansamblului disc de aluminiu-ac indicator . Antrenarea ansamblului disc aluminiu-ac indicator se bazeaza pe fenomenul de aparitie a unor curenti de inductie numiti curenti Focault . Ce as vrea sa subliniez este ca acest tip de antrenare este puternic neliniar si ca este RELATIV precis doar pentru viteze sub 60-70 km/h . La vitezele pe care unii dintre dvs. credeti ca le-ati atins , eroarea va garantez ca este de 10-25% indicatie in plus . Imprecizia indicatiei este chiar cu muuult mai mare la aparatele de fabricatie romaneasca ale Daciilor ! In practica orice masina atinge viteze maxime ceva mai mici decat cele specificate de producator in cartea tehnica si care au fost determinate in conditii de idealitate pe care amatorii nu le pot indeplini . Si acum destul cu consideratiile tehnice . Viteza maxima atinsa de mine cu Tico SX/AC a fost de 33,5m/s adica aproximativ 120 km/h (reala , dedusa prin masurarea timpului de deplasare pe o anumita distanta ) . La aceasta viteza nu am simtit nici o limitare de putere sau manevrabilitate , insa acum nu mai sunt deloc curios sa testez viteze mai mari deoarece masina este a mea si am dat bani pe ea si tin si la ea si la viata mea . Si inca ceva : in 10 minute de mers cu acceleratia la podea va veti provoca motoarelor uzuri mecanice si termice cat in vreo cateva mii de km !! Daca totusi obisnuiti sa rulati frecvent cu viteze de peste 120 km/h ar fi bine sa schimbati uleiul de motor la jumatatea intervalului recomandat deoarece calitatile acestuia se vor altera mult mai repede datorita temperaturilor mai mari suportate . In incheiere imi cer scuze daca am suparat pe cineva si va salut inca o data pe toti . Link to comment
Esperatul Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 (edited) Eu inteleg ca producatorii lasa o anumita toleranta 5, max 10% pentru cazurile in care apar situatii deosebite(presiune prea mare in gume, gume mai mari, etc) astfel incat sa nu se planga clientul ca l-a luat radarul desi avea viteza legala conform kilometratului. Dar vrei sa spui ca producatorii auto care dispun de bugete grase nu au fost in stare sa numere de cate ori se roteste o rotita? I doubt it. Edited March 26, 2006 by Esperatul Link to comment
DannyTheKid Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 Bravo domnul Tetea sunteti un om de valoare si integru Sincere felicitari ! Ce pacat ca o parte de pustime excentrica si inconstienta inca mai viseaza la cai verzi pe pereti "Durerea si mai mare este ca la o viteza de peste 140 kmh iti ia aproape o secunda si ceva sa constientizezi un potential obstacol si sute de metri ca sa poti frana pana aproape de zero Puneti-va nene masina pe cricuri hidraulice in spatele casei si bagati piciorul in metal pana explodeaza baia de ulei "zicea un prieten de al meu harsait prin incidente rutiere Link to comment
mr_ Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 @Tetea Si totusi la multi dintre noi viteza ramane proportionala cu turatia pe toata plaja de viteze sau turatii, adica de ex. la 70km/h are 2000 rpm, la 140 are 4000 rpm. Asta inseamna fie ca si turometrul are EXACT aceeasi eroare liniara, ceea ce ar fi straniu pentru ca turatia e masurata exact prin alta metoda decat viteza (chiar daca nu e musai si afisata exact), fie eroarea de masura a vitezei e constanta si nu liniara. Oricum, acum lumea are din ce in e mai multe GPS-uri care afiseaza si viteza cu o eroare declarata de sub 1m/s (3.6km/h) Link to comment
laurentziu83 Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 @Dannythekid: Topic-ul se numeste "Ce viteza maxima ati prins cu masina dumneavoastra" nu "viteza ucide", despre asta discutam in alt topic, clar? Avem un topic in care putem sa ne laudam cu vitezele maxime prinse de noi si n-avem chef sa vedem toata ziua avertismente la adresa vitezei. Avem suficiente griji pe cap, n-avem nevoie sa ne mai traga si altii de urechi. Link to comment
CMG Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 @tetea - am citit ceea ce ati postat - si vin cu un exemplu: Roman -Iasi undeva dupa Sarca pentru cei care cunosc zona, drum in panta - masina Cielo executive 2005, viteza pe ceas 192km/h, viteza pe gps Garmin Street pilot c320 - 104,8 mile/h. Exista un decalaj destul de mare intre ce spune bordul si ce se intampla in realitate. Link to comment
perfidus Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 @tetea -principiul descris e valabil la vitezometrele /odometrele mecanice (conectate prin cablu la lantul de transmisie). Pana la Nubira 2 toate Daewoo-rile erau astfel echipate. Acum (la Chevrolet) se folosesc insa contoare si vitezometre electronice, cu conversie digitala a frecventei impulsurilor electrice captate de la cutia de viteze in tensiune indicata de un instrument tip voltmetru (exact principiul turometrului electronic). Avantajul este imbunatatirea liniaritatii si mentinerea unei abateri de masura de maxim 3-5%. In cazul meu pe bord am avut maxim 150Km/h, pe A1. Normal nu depaseam 130Km/h, dar atunci am vrut sa vad cat poate sa aiba un tip care m-a depasit cu o Nexia . Zgomotul motorului (4000 si nu mai stiu cat de ture) se face atunci simtit chiar si la antifonarea destul de buna a Lacetti-ului. O s-o mai las vreo 2000Km sa se mai rodeze si poate incerc mai mult, acum la numai 2600Km mi-e mila de ea. Link to comment
Alinutz Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 (edited) Sa inteleg ca eu cu 160km/h la 1900km (totali facuti cu masina in momentul acela) nu a fost o idee prea inspirata ? (e inca in rodaj masina) Viteza am prins-o in Craiova, pe la Romanesti (cine stie) ... Edited March 30, 2006 by Alinutz Link to comment
Tommy Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 (edited) N-are nimic, abia trecusesi de 4000 de ture ..viteza pe ceas 192km/h, viteza pe gps Garmin Street pilot c320 - 104,8 mile/h. Exista un decalaj destul de mare intre ce spune bordul si ce se intampla in realitate. Cam da.. http://www.google.ro/search?hl=ro&q=104%2C...aut%C4%83&meta= Edited March 31, 2006 by Tommy Link to comment
Tetea Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 @tetea -principiul descris e valabil la vitezometrele /odometrele mecanice (conectate prin cablu la lantul de transmisie). Pana la Nubira 2 toate Daewoo-rile erau astfel echipate. Acum (la Chevrolet) se folosesc insa contoare si vitezometre electronice, cu conversie digitala a frecventei impulsurilor electrice captate de la cutia de viteze in tensiune indicata de un instrument tip voltmetru (exact principiul turometrului electronic). Avantajul este imbunatatirea liniaritatii si mentinerea unei abateri de masura de maxim 3-5%.In cazul meu pe bord am avut maxim 150Km/h, pe A1. Normal nu depaseam 130Km/h, dar atunci am vrut sa vad cat poate sa aiba un tip care m-a depasit cu o Nexia . Zgomotul motorului (4000 si nu mai stiu cat de ture) se face atunci simtit chiar si la antifonarea destul de buna a Lacetti-ului. O s-o mai las vreo 2000Km sa se mai rodeze si poate incerc mai mult, acum la numai 2600Km mi-e mila de ea. Salut ! Pai la alea mecanice ma si refer nene ! Doar n-o sa cred ca Dacia 1300 atinge 155 km/h numai pentru ca cineva s-a intamplat sa vada cifra asta pe aparat ) . Hai salut ! Link to comment
perfidus Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Da, corect! Eroarea amintita - de vreo 30Km/h (de la 190km/h pe ceas la 100mph pe GPS ) era pentru un Cielo 2005. Cam mult, aproape 20%!! Link to comment
BogdanG Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 La masinile moderne s-a renuntat la sistemul clasic...adica cablu de viteza si s-a trecut la senzori pe cutia de viteze si afisare tot pe ceas analogic dar antrenat de un motoras ...astfel eroarea de viteza este foarte mica ...si ceasurile sunt calibrabile prin soft . Link to comment
Robin_SA Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 ca un raspuns direct la topic Dacie 1310(din '97) - 155Km extrem de instabila Tico - 145km cutiuta asta e mai stabila ca dacia. Aveo - 110 inca e in rodaj masina. Link to comment
tolin Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Eroarea amintita - de vreo 30Km/h (de la 190km/h pe ceas la 100mph pe GPS ) era pentru un Cielo 2005. La capitolul acesta exista vreo diferenta intre Cielo din '97 si cel din '05 ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now