Mircea Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=241647 Link to comment
LYM Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 @Tommy - ~ 5700rpm http://www.youtube.com/watch?v=fQxgC2fT0lo Link to comment
MariusZMC Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Si eu la aproape 6000 rpm Scuzati vocabularu de la finalul filmuletului! Link to comment
LYM Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Ce m-a frapat a fost faptul ca era maximum. Aceiasi viteza am atins-o si in treapta a IV-a Ai atins 180+ KM/h intr-a 4-a?! Cu Nubira?! Esti sigur? Mie cand mi-au testat-o aia la Autotest pe dinamometru tin minte ca i-au dat cu a 4a pana la 160km/h si ajunsese-n limitare aproape. Link to comment
Mircea Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Da, ajunge aproape de 180 cu treapta a 4. Sincer cred ca undeva pana in 180 intra limitarea, dar nu stiu sa zic unde precis, a inceput sa intrerupa si am schimbat. Link to comment
george03 Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Eu am facut verificarea saptamana trecuta. La cca 165 mi-a intrat limitarea intr-a 4-a A 3-a m-a dus pana la 130 ... si poc limitarea ... mama da' ce urat face ) Parca mergeam pe macadam ) Am tinut-o cca o secunda cu turatia dansand ... brrr Sigur arata bine vitezometrul tau ??? E vreo diferenta de cutie intre Euro II (a ta) si Euro III (a mea) ??? Link to comment
LYM Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 @Mircea - ti-am zis? @george03 - nu e nicio diferenta Link to comment
Tommy Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 "Traiasca" benzina de 95, n-am putut prinde azi 200 ) Scuze de calitatea pozei, tel. Link to comment
Mircea Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Baietii, mai bag o proba cu proxima ocazie. E posibil sa ma fi inselat... Link to comment
mr_ Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Pe GPL ai limitare? La mine nu merita sa ma duc la peste 165 cu a 4-a, deja puterea (si deci cuplul la roti) ar fi mai mica decat intr-a 5-a. E buna si diagrama asta la ceva http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...st&id=26333 Link to comment
LYM Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Good point, mr_ ! Mircea vezi ca pe GPL s-ar putea sa nu ai limitare Lasa masina in pace, ca nu e asa important. Link to comment
denis_best Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 salutare. CU matiz de fabrica fara modificari cu benzina de 98 plus si numai ]n Austria 175 KM/H. Asta era viteza maxima cu doua persoane la bord. Dar va sfatuiesc sa nu incercati ; e foarte instabila la viteza mare. In rest 165-170 cu benzina buna. Link to comment
Mircea Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Lym, Mr_, eram pe benzina. Ieri am reincercat experienta, de data asta foarte atent pe kilometraj. Din pacate n-am mai avut aparatul la mine. Limitarea pe treapta 4 intra in apropierea vitezei de 170 kmh. Deci aveti dreptate, mie mi-au fugit ochii atunci Link to comment
laurentziu83 Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 176 km/h ieri la pranz, cu cauciucurile de vara de-abia montate si echilibrate, plumbi de 20, 35, 50, etc pe roti si cu o mica vibratie in volan, ar mai fi mers, eram pe drumul vechi Sendreni-Vadeni-Baldovinesti-Braila, dar venea curba la dreapta in care stiam ca nu pot sa intru cu mai mult de 120, asa ca am incetinit, dupa care iar talpa, ca era drumul liber. A fost misto senzatia cand, de la 140 incolo, m-am bagat in depasirea a 2 autocisterne si a unei dacii din fata lor, manevra facand-o de parca eram la 100 la ora, asa eram de linistit. Nu zic in cat timp am ajuns la Braila , pe drumul de pe dig as fi mers cu 80. Sper sa vad mai repede aprobarea pentru montajul GPL de la firma de leasing ca sa vad mai des senzatii dintr-astea. Link to comment
Bel_Ze-but Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Cu noul motor (vorba vine nou, e din 99) - pe A2 - 180 Km/h - dar tinut foarte putin (cca 30 de secunde), ca de (!): parca n-as vrea sa-l sparg si pe asta asa repede... In rest : 160-165...(deocamdata > ) Link to comment
BogdanG Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 "Traiasca" benzina de 95, n-am putut prinde azi 200 ) Scuze de calitatea pozei, tel. Si cu din aia buna de 100 crezi ca bati 200 ? Link to comment
EM!L Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Macar 5km/h in + castigi numai din benzina! Nu cred ca se compara pe afara la viteze mari cea de 95 cu cea de 100! Ca in realitate, la pompa aia de 95 e de fapt de 92, si aia de 100 e de 97-98... e alta discutie! Link to comment
cuisor Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Am incercat si eu pe DN1 un 140km/h (4 adulti si un copilas in masina) ... mai mult nu stiu daca si cat ar duce un loganash - stiu parerea multora despre logan -, dar avand in vedere atractia mea deosebita si vadita fata de santuri - din pacate am ajuns de vreo 2 ori pe acolo - am zis ca nu are rost sa incerc sa fortez. Dupa ultima explorare a unui minunat sant ma straduiesc chiar sa nu mai depasesc cu mult limita maxima legala. Link to comment
vio.p Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 158km/h... ... cam naspa... joc in volan, roti, jante indreptate cu ciocanu )"> , bare transversale pe plafon... Link to comment
LYM Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 (edited) Un mic update Nu stiu ce-a patit masina mea astazi, parca a mancat jaratec. Rezultatul il vedeti Petrom 95 Edited April 8, 2007 by LYM Link to comment
Adi_Iacob Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 Maxim 135 km/h, cu familia inauntru, si mi-a fost frica sa-i mai dau, nici o deosebire de comportament sau dinamica intre 90 si viteza asta, probabil ca stabilitatea si confortul nu sunt afectate pana pe la 160, dar franele la asa viteza... Tocmai am vazut poze de la un accident nefericit cu un Renault Clio la 167km/h, care a curmat viata a trei tineri de 17 si 19 ani... asta e problema cu dinamica franelor, oricat de grozave ar fi, la viteze mari comportamentul masinii poate fi imprevizibil, cel putin asa vad eu situatia... so drive safe! Pentru senzatii tari, am un sector de drum de vreo 500 de metri destul de bun si pustiu inainte de poarta de la servici, si acolo masinuta vede aproape 5000 de ture 1-a, tot pe acolo a 2-a si... trebe sa franez ca se termina drumul... dar senzatia propulsorului care racneste din toti calutii si acceleratia e bestiala! Poti deveni dependent de asa ceva, eu cred ca am devenit deja... Link to comment
Mircea Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 Un mic update Nu stiu ce-a patit masina mea astazi, parca a mancat jaratec. Rezultatul il vedeti Petrom 95 Ori era pe cric, ori erai la vale Link to comment
LYM Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 (edited) @Mircea - eram sigur ca or sa fie necredinciosi pe-aici ) Nu am avut timp sa si filmez, ci doar am apucat sa fac 2 poze ca ma apropiam cu pasi repezi de o masina care depasea pe banda 2. M-am luat dupa un Megane 2 (habar n-am ce motor avea) si nu credeam ca o sa-l prind, ca ajunsesem aproape de 190 si stiam ca mai mult nu ia. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca tot continua sa ia viteza > Drumul nu era in panta si pe cric nici atat ) So ... you're just gonna` have to belive me (or not) @Adi Iacob - recunosc ca este cam prostesc ce-am facut (oricum, daca ar conta cu ceva, sa stii ca la viteza aia masina nu avea nicio vibratie, absolut nimic! Mergea ca unsa, nici nu-ti dadeai seama de viteza), dar era autostrada goalaaaa, doar cateva masini, adormisem acolo, asa ca am profitat de aparitia Meganului sa pompez ceva adrenalina Restul drumului am mers cu 120 ... Edited April 8, 2007 by LYM Link to comment
scorpion Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 175 km/h cu Espero motor 1500 pe autostrada Bucuresti -Pitesti . Ar mai fi putut masina , dar era luna noiembrie , dimineata pe un carosabil umed . Link to comment
ZLI Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Ce masina nasoala! Nu mai puteau sa puna si ei doua gradatii Am atins cu acul, butonul de dat la 0. Nu e modificat nimic la masina. Vitezometrul merge la fel ca la cei cu care eram prin Bulgaria (inca 6 masini) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now