Jump to content

Ce viteza maxima ati prins cu masina voastra


Recommended Posts

Azi noapte, pe A2, venind de la mare, am prins cu HSF-ul 160 pe ceas. Pedala mai aveam, probabil ca s-ar mai fi dus, dar mi-am pastrat placerea pt o data viitoare (cind n-o sa mai am 4 insi in masina).

 

Aveam 155 cind mi-a dat flashuri un Logan! @-)

Link to comment

In drum spre mare mers constant 5km cu 150 cu Tico in caz ca nu stiti ce masina am eu :) Am depasit o berlina care avea cam 140 @-) masina nefiind modelu cu farurile rotunjite, insa dupa ce a vazut ca am reusit sa trec de el a lasat-o usor ca eunu am mai accelerat mai mult insa el s-a pierdut in urma.

Link to comment
  Alezz said:
Pai daca astia cu Matijii prind 160km/h eu cred ca o sa imi schimb bordul de 200 cu unul de 220 sau 250 ca sa stiu si eu cat aveam atunci cand era acu' culcat la 200km/h  > :) .

 

hehe, stai linistit ca la 160 crapa motorul la matiji,

greu de crezut ca ai lipit acul de 200

(am mai auzit de la cineva asta... in turcia zicea ca i-a dat ),

zi si noua pe ce drum

 

 

uite si tu ce zice omul, ca e cam ok

daca baga benzina super tare, mai urca in jur de 5 km/h pe ceas

 

  Bobby said:
CIELO DOHC 16V (fab. 2004) de la Campina spre Ploiesti (tur-retur) - 185 km/h la blana (masina personala)

SKODA FABIA (1200 cm, 65 cai), acelasi drum - 170km/h la blana

DACIA SOLENZA (1400 cm, MPI, 77 cai) - 170km/h la blana

OPEL OMEGA 2 (nu mai stiu motorul cat are, 220 cai), acelasi drum - 230 km/h si mai avea pedala. Proprietarul a prins 240km/h cu ea. L-a luat radarul. A scapat cu shpaga de 2.000.000 lei.

Cu toate (in afara de Omega) am prins minunatele viteze noaptea.  :banana:

Link to comment

Pfffffffffffff,ce sa zic...ca pedela nu era nici pe departe blana > :) undeva pe la 70% din cursa :mrgreen: .

Cand a luat 200km/h acu la turometru era undeva pe la 5000rpm > :) si aveam benzina de 98 MOL in poza asta eram cu 95 MOL (o plimbare de duminica :D ).

post-788-1124290763_thumb.jpg

Link to comment
  Mircea said:
daca te uiti cu atentie la 180 avea 4500 rpm, deci mai e loc...

 

ehe, stiu cate ture ai la 180.

4500 in a 5-a nu e 4500 in a 2-a sau a 3-a,

creste greu viteza in a 5-a. pina la 170 merge bine la cielo, dupa aia urca greu.

 

dar te dai viteaz la 200 si pui poza de 180...

(o plimbare de duminica).

sincer.. cred ca s-a cam incordat si tinea bine volanul in mana :) ))

 

ah, si inca ceva.. au bagat turometru pe cielo standard?

Edited by florin_t
Link to comment
  • 3 weeks later...

150 - 152 km/h cu Matizache pe autostrada soarelui ... nu cred ca mai putea, se auzea cam uratel motorul si cred ca mi-a consumat 8-9 in momentele alea + ca eram 3 in masina. Oricum la o viteza maxima, ca la orice masina, pentru a o depasi pe cea din carte, trebuie sa ai niste mici "ajutoare" cum ar fi nitel vant din spate si putin in panta drumul.

Am poza pe telefon, dar sunt la servici, nu am IrDA pt download.

Link to comment

130km/h pe digul dintre Galati si Braila. Eu zic ca mai mult de atat cu un tico e sinucidere curata!

Cu Opel Vectra GTS - Buzau-Urziceni - 210km/h timp de 2-3 min.

cu Dacia break 1600cmc - 160km/h facea ca totzi dracii, spunea-i ca iese din atmosfera :)

Link to comment
  adostar said:
130km/h pe digul dintre Galati si Braila. Eu zic ca mai mult de atat cu un tico e sinucidere curata!

Eu intotdeauna prindeam viteze mari doar la intoarcerea de la Braila. La dus e prea plin drumul. De-as vedea drumul asta odata cu 4 benzi [-O<

Eu unul mergeam si cu Matizul cu 140 pe acolo, dar cine ma cunoaste stie ca nu ma sperii chiar asa usor de moarte. > :) Parca cu Reno-ul merg mai incet acu, cam cu 130 :) ) , numa ca acum mai si vb la telefon, aprind o tigara, schimb posturile de radio, etc. Dar tot mi-e dor de mers cu Matizul la viteza maxima si cu mirosul ala de lunca si sa vad tantarii noaptea lipindu-se de parbriz.

Link to comment

da, insectele lipite pe parbriz, intr-adevar ... pe mine chiar ma enerva, la 150 aveam pe parbriz numai mazga de insecte, dadeam eu cu stropitoarele, dar degeaba, am facut un popas si am sters parbrizul cu o carpa, pt ca dupa ce am ajuns in Constanta era deranjant la ochi. Ca in Need for Speed 2 Special Edition :)

Link to comment

Moskwich 1500 '81 - 145 in linie dreapta

Dacia Berlina '99 - 150 linie dreapta

Seat Ibiza '92 din semnatura 165 linie dreapta, 185 la vale :D

Nubira din semnatura - 170 pe gaz. Lejer... mai tare nu m-am putut duce ca inca nu era pe numele meu si eram cu proprietarul (fostul :D ) in dreapta... abia astept sa o scot din oras s-o calc din nou.

Link to comment

Nubira:

Pe A2, la cativa km de la intrarea dinspre Drajna: 180-182 km/h, turometrul la cca 5600 rpm.

La momentul respectiv am vrut sa-i dau mai mult da' nu a vrut sa se dea din fata mea unu' cu un Passat care mergea cu dunga intre roti, iar la viteza aia mi-a fost cam tarsa sa depasesc pe banda de siguranta. Asa ca m-am oprit si nu am mai incercat din nou :(

 

Poate cu alta ocazie.

 

Dacia 1310 din 1985 (cutie in 4 trepte):

Intre Slobozia si Bucu, 130 km/ora. O scosesem din service si mi-a zis amicu' care avea service-ul sa-i dau tare ca daca crapa ceva sa ma intorc la el in Slobozia. Asa ca i-am dat.

 

:o fftopic:

Cea mai mare viteza din toate timpurile, cu mine la volan :) :

Porche Carrera GT (nu mai stiu anul si motorizarea) 205 km/h, in 1999, tot intre Slobozia si Bucu. FANTASTIC !!!

 

Cea mai mare viteza din toate timpurile, cu altu' mai nebun ca mine la volan:

Lancia Delta Integrale, model preparat pentru competitie, in 1985, in Grecia: 240 km/h pe un drum lat de maxim 5m care serpuia printre dealuri ... teribila senzatia, pentru mine care eram un pustan, dar mama mea era cam verde in fata :shock:

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...