claz Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 La 500 Km era in rodaj... l-ai calcat cam tare. Nu cred ca i-a facut foarte bine. Dar ajunge cu critica, pentru ca si eu am facut la fel la 200 Km Mai mult de curiozitate. La 160 Km/h, pedala nu era "la blana", dar probabil ca imediat urma limitarea din ECU. Link to comment
tico_RS Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 un prieten de-al meu a mers cu matizul 172 pe bord si nu s-a dezintegrat, tot stock cu benzina aditivata singur in masina... daca tico ia 160 nu vad de ce matizul cu 4 caluti in plus si roti cu vro 4% mai mari si o aerodinamica mai buna sa nu ia, chiar daca mai lent... Link to comment
dreaQ Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 un prieten de-al meu a mers cu matizul 172 pe bord si nu s-a dezintegrat, tot stock cu benzina aditivata singur in masina... daca tico ia 160 nu vad de ce matizul cu 4 caluti in plus si roti cu vro 4% mai mari si o aerodinamica mai buna sa nu ia, chiar daca mai lent... <{POST_SNAPBACK}> cine a zis de tico cu 160 ?? Link to comment
alx Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 ... si o aerodinamica mai buna sa nu ia, chiar daca mai lent... la matiz aerodinamica e mai proasta... din cauza inaltimii considerabile. io am mers cu 150 cu ticoul meu... nu stiu de mai mult, n-as vrea sa fie ultima experienta... Link to comment
tico_RS Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 cine a zis de tico cu 160 ?? <{POST_SNAPBACK}> eu... Link to comment
aztec Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 sambata am mers spre munte si iarasi i-am bagat un pedalier.. 142km/h in conditile unui portbagaj plin si 4 persoane, si iarasi , viteza pe gps, pe bord undeva 145-150, dar nu m-am uitat atent ca aveam alta treaba... sa tin tare de volan Link to comment
cchrism Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 La 160 Km/h, pedala nu era "la blana", dar probabil ca imediat urma limitarea din ECU. <{POST_SNAPBACK}> Teoretic limitarea in viteza a 5a intra pe la 185km/h (asta daca ajungi acolo), deci slabe sanse sa ajungi la limitare in ultima treapta. De fapt asta-i cam la orice masina, ca la viteza maxima constructiva ajungi intr-a 4a, dupa aia demultiplicarea subunitara din a 5a nu te mai ajuta din cauza rezistentei aerului. Link to comment
Gica Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Pai atat schimbati pe-aici subiectul... adica Matiz - Tico - Matiz , as vrea sa concluzionam un pic. E cam off topic, dar sunt curios sa stiu si parerile voastre: cum par la performante dinamice la cele 2 masini, e mai buna la viteza (maxima) Tico sau Matizul ? Prin oras eu zic ca Tico e mai potrivita, dar la drum lung ? Si "on topic" : am prins si eu de vreo 2 ori cu Tico 150, la vremea aceea (1995) mi s-a parut super masinuta... Link to comment
BogdanG Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Totusi trebuie sa fii un pic inconstient sa mergi 150kmh cu Tico sau cu Matiz Link to comment
Mircea Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Totusi trebuie sa fii un pic inconstient sa mergi 150kmh cu Tico sau cu Matiz ceva mai mult de un pic!!!! Link to comment
alx Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 stimabililor, sunteti offtopic. aici nu se discuta daca e sigura sa se mearga cu o viteza ci daca este posibil. Link to comment
laurentziu83 Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 La drum lung e categoric mai bun Matizul, e mai mare, ai mai mult confort, stabilitate etc. In primul rand e mai mare. cu tico cam stai destul de jos. Eu am mers maximum 158 cu Matizul, si asta cu inca 2 persoane inauntru. Daca eram singur sigur treceam de 160. 172km/h mi se pare cam mult pentru drum drept pentru matiz, la vale mai merge. Ca sa-ti treaca Matizul de 145-150 trebuie indeplinite anumite conditii: trebuie sa ai injectoarele curatate, trebuie presiunea facuta (f. important, odata din cauza presiunii nu mai trecea de 130) (daca nu fac presiunea vreo 2 saptamani prind maxim 150), valva pcv sa fie buna si eventual sa ai cauciucuri identice pe fata si sa nu ai galme pe ele. Mie la peste 140-150 din cauza galmelor imi apare ceva bataie in volan. Cand am mers cu 158 aveam cauciucuri identice pe fata, dar de uzuri diferite, asa ca imi cam tragea directia. Am mai observat uneori ca directia poate sa traga la 80-90 dar sa mearga perfect la 140-150. Interesant. Asta vara saracul meu matizoi, cu injectoare ce nu vazusera curatare, cu valva PCV originala nu mai sarea de 140 nici mort. Asadar cu cateva masuri simple poti sa cresti viteza maxima a masinii cu chiar peste 20 km/h, ceea ce nu-i deloc putin. Link to comment
DomnulRobert Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Nu stiu daca ai dreptate la faza cu 'daca eram singur..' . Eu am observat (dupa ce am mers cu mai multe masini nu prea aerodinamice) ca daca esti singur in masina si masina nu e incarcata deloc ...te cam ia vantu si nu prea mai prinzi viteza... Link to comment
NFS Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Este imposibil ca matizul sa atinga 160 de km la ora ...numai fabulati !Poate doar daca cobori o panta destul de mare(cu riscul da a se dezintegra..) , in rest nu are cum...sa fim seriosi ! Ma ierti, imi dau seama ca esti detinatorul adevarului absolut, da' poate totusi iti faci timp sa te uiti la filmuletul de mai jos: Matiz 160km/h (avi) Filmuletul are 2.25 MB, iar la volan (precum si la camera) se afla unul dintre membrii acestui forum! (nu spun cine, ca nush daca-i prieşte!). Matizul respectiv e un E/AC, vreo 60.000 km la bord in momentul filmarii, echipat cu Montanele originale! Don't try this at home! Link to comment
BogdanG Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 NFS@ Aha deci sunt mai multi nebuni pe aici Link to comment
tolin Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Eu stiu unul care a trecut de 165 si se ducea in 170, noroc ca s-a terminat pista si a revenit la 120, unde parca stai pe loc, chiar daca-i Matiz. Dar problema nu e cat de nebun esti, ci doar cat poate masina, pentru ca limitele sunt facute de a fi atinse si eventual depasite. Cred ca de vina este fabricantul care a pus prea multe cifre pe vitezometrul acela. Link to comment
Gica Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Mircea si Bogdan, daca mergi chiar si cu Tico cu 150 sa spunem, pe autostrada sau pe un drum liber si drept cu 2 benzi dupa parerea mea esti mai putin periculos decat atunci cand mergi cu viteze mai mici, dar te bagi in depasiri riscante, iei virajele la limita aderentei, nu reduci viteza cand asfaltul e ud sau altele de genul asta. E drept ca o masina de clasa mica altfel poate fi controlata la viteza mare, dar cand e liber drumul, atingi sa spunem 160 km/h , iar apoi te calmezi dupa ce ai vazut ce poate nu e e o imprudenta chiar asa mare... Link to comment
Alezz Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Pai daca astia cu Matijii prind 160km/h eu cred ca o sa imi schimb bordul de 200 cu unul de 220 sau 250 ca sa stiu si eu cat aveam atunci cand era acu' culcat la 200km/h > . Link to comment
BogdanG Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Trebuie neaparat sa gasesti un radar sa vezi cit ai in realitate la 200 pe bord Link to comment
Alezz Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 (edited) Cred ca asa o sa fac, da sa-i gasesc pa A2 . Edited May 24, 2005 by Alezz Link to comment
CT_ZDB Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 stai linistit ca ii gasesti in fiecare zi... iti spun si intre ce km... Link to comment
Alezz Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Chiar te rog ca vin duminica la mare...asa plecat dimineata si venit seara . Link to comment
CT_ZDB Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 (edited) intre km 75 - 95 .. sunt in 90% din cazuri pe ambele sensuri, in acelasi loc.. in "linii drepte", de peste 5 km lungime.. si te ia de la distanta mare. .. Foarte des sunt pe la km 80-85 ... A.. si in Judetul C-ta min 2 radare: Stefan cel Mare - Faclia 1 bucata; Sat Nou - Castelul - a 2-a bucata. Mai rar, Basarabi & Valul lui Traian ! Drum bun.. si poate duminica la intoarcere ne intalnim pe drum ups.. sorry pt fftopic: Edited May 24, 2005 by CT_ZDB Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now