danutza Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Era ala cu I argintiu, de 70 de cai.Pana la 130 urca binisor dar de acolo parca merge inapoi. Link to comment
sorin1983 Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 205 pe ceas blana si 182 pe gps... Sa ma laud ca am mers cu 200? Link to comment
Alezz Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Cam mare diferenta...ori ai kilometraju ori gpsu stricat Link to comment
sorin1983 Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 La vale era Pe autostrada soarelui...cum gaseam o vale cum 200. Link to comment
bossake Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 (edited) 200 pe bord, dacia logan 1.6 16v.Sunt sigur ca viteza reala nu avea cum sa fie mai mare de 183, viteza maxima din talon. Din proprie experienta cu multe masini la peste 90% din ele viteza REALA e cea din talon, adica cea care o da producatorul. ca mai schimba vreunul dimensiunile la roti, sau ca vitezometrul are o abatere mai mica sau mai mare (in functie de marca masinii) e alta treaba. Edited June 11, 2009 by bossake Link to comment
laurentziu83 Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Astazi, cu masina urcata pe elevator, maxim aveam pe bord 168 km/h, cand a intrat limitarea. Sunt tare curios cum au prins altii 170 sau peste cu Matizul. Link to comment
Tommy Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Eh, diferente mari ale vitezometrului fata de realitate. Cu 50 de cai nu se poate atinge in veci 160kmh real la greutatea unei masini, chiar si a matizului Link to comment
closchkutza Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Astazi, cu masina urcata pe elevator, maxim aveam pe bord 168 km/h, cand a intrat limitarea. Sunt tare curios cum au prins altii 170 sau peste cu Matizul. A intrat limitarea in treapta 5 acolo? Mi se pare un pic curios pentru ca din calcule, la 160km/h afisati de vitezometru motorul ar trebui sa aiba 5600rpm. Pana la 6600rpm. Limitarea ar trebui sa fie pe la 180km/h pe ceas. Ca nu ajunge in veci acolo e altceva. Link to comment
augustinionut Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Astazi, cu masina urcata pe elevator, maxim aveam pe bord 168 km/h, cand a intrat limitarea. Sunt tare curios cum au prins altii 170 sau peste cu Matizul. Stiam ca nu trebuie sa invarti rotile in gol , cu masina suspendata.Ceva de planetare cred. Link to comment
tolin Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Pai, n-a ridicat-o prea sus ... Link to comment
laurentziu83 Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 (edited) N-a avut nimica. Noi mai probam astfel masinile si n-au nici pe dracu'. Oricum, misto sa vezi cum creste viteza pe vitezometru de parca ar fi turometru. Si, intr-adevar, tot pe la viteza aia am simtit ca mi-a intrat limitarea si in coborarea de dinainte de Tariverde, jud. Tulcea, cand veneam de la Costinesti. Am sa-mi iau odata si GPS-ul cu mine in Matiz, sa vad ce eroare are vitezometrul fata de realitate. La Clio aveam 5 kilometri cu anvelopele standard (175/65 r 14), si de 2-3 km cu anvelope de 185/65 Edited June 12, 2009 by laurentziu83 Link to comment
Alezz Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Ai vreun GPS militar?Ca astea civile dau uneori erori mai mari decat kilometrajele... Link to comment
White Shadow Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Eu maxim vreo 100. Si asta pentru cateva secunde. Sunt realist, conduc Matiz, nu Volvo. In aceeasi masina, eu in dreapta, aveam 140 pe autostrada soarelui, conducea matusi-mea, fostul proprietar. Atuncea stateam si ma bucuram de priveliste, acuma as bate-o daca ar face acelasi lucru ! In matiz, la peste 100 la ora iti vine sa cauti comanda pentru flapsuri ca sa iti iei zborul Masinuta asta nu are ce cauta cu viteze peste 100, nici singura pe pista. Cei care ma contrazic, va invit frumos sa va dati jos plafonul de carton dinauntru (foarte simplu, se scot parasolarele si manerele, si chederele de la usi in partea de sus, dureaza 5 minute) si sa aruncati o privire la ce aveti deasupra capului. Sau ma rog, ce nu aveti. Link to comment
augustinionut Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 (edited) Multumim .Ce voiai za zici? ca daca mergi peste 100 te rastorni si sub 100 nu? Ce trebuia sa avem, rollbar ?(sau cum s-or chema) Edited June 13, 2009 by augustinionut Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Eu maxim vreo 100. Si asta pentru cateva secunde. Sunt realist, conduc Matiz, nu Volvo. In aceeasi masina, eu in dreapta, aveam 140 pe autostrada soarelui, conducea matusi-mea, fostul proprietar. Atuncea stateam si ma bucuram de priveliste, acuma as bate-o daca ar face acelasi lucru ! In matiz, la peste 100 la ora iti vine sa cauti comanda pentru flapsuri ca sa iti iei zborul Masinuta asta nu are ce cauta cu viteze peste 100, nici singura pe pista. Eu zic ca tu ar trebui sa iti predai permisul. Nu toata lumea trebuie sa conduca. De aia se face un control psihologic. Daca nu esti in stare psihologic sa depasesti 100 km/h (practic o viteza unde intr-a cincea subturezi motorul), inseamna ca, daca iti face vreun pieton "bau", tu te sui cu tot cu masina in copac de frica. Cei care ma contrazic, va invit frumos sa va dati jos plafonul de carton dinauntru (foarte simplu, se scot parasolarele si manerele, si chederele de la usi in partea de sus, dureaza 5 minute) si sa aruncati o privire la ce aveti deasupra capului. Sau ma rog, ce nu aveti. Inteleg ca intr-o decapotabila ti-ar fi frica sa pleci de pe loc. Link to comment
sergiuhusca Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 In mare parte WHITE SHADOW are dreptate. Peste 120,Matizul nu mai este safe deloc... Sunt convins ca acum mi-am "urcat in cap" jumatate de forum... Dar vorbesc din propria experienta... Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Adica ai avut un accident cu un Matiz la 120 km/h in care ai murit? Link to comment
sergiuhusca Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Ai vazut vreodata cum arata un Matiz la un impact frontal la 100km/h? Sau postezi...de dragul contradictiei? Link to comment
tolin Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Ai vazut vreodata cum arata un Matiz la un impact frontal la 100km/h? Nu se fac masini din care sa iesi viu dupa un impact frontal la 100 km/h, nu se baga cineva sa impiedice selectia naturala. Link to comment
laurentziu83 Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Eu maxim vreo 100. Si asta pentru cateva secunde. Sunt realist, conduc Matiz, nu Volvo. In aceeasi masina, eu in dreapta, aveam 140 pe autostrada soarelui, conducea matusi-mea, fostul proprietar. Atuncea stateam si ma bucuram de priveliste, acuma as bate-o daca ar face acelasi lucru ! Bre, da tie nu ti-e putin rusine ca matusa ta conduce cu 140 iar tie ti-e frica sa sari de 100? Recunosc, si eu cand eram incepator mergeam cu 80-90 in afara cu matizul, dar am evoluat si acum merg cu 120-140 in mod normal cu matizul, vazand consumul care si la vitezele astea se incadreaza in limitele decentei, adica nu sare peste 6.5%. De asta suntem fiinte inteligente, ca sa evoluam, nu sa involuam. Da, am vazut matize facute praf la care imi dadeam seama ca a fost matiz doar recunoscand vreo lampa spate sau vreo bucata de hayon, dar asta nu inseamna ca trebuie sa imi inghete sangele in vene cand sar de 100, ci, dimpotriva, sa stiu sa-mi pastrez sangele rece si, in situatii periculoase, nu sa ma kak pe mine ci sa tin strans de volan si sa caut traiectoria optima fie pentru a minimiza pagubele, fie pentru a iesi nevatamat. Ce ai fi facut tu cand, acum aproape 5 ani, intr-o depasire, am nimerit intr-o balta lata cat tot sensul de mers, de am acvaplanat si m-am rasucit aproape 180 de grade? La 100 la ora? Tot cu matizul eram. N-am patit nimic, nici spoilerul nu l-am zgariat. Ce te faci cand mergi linistit pe sensul tau de mers si unul pe contrasens se baga in depasire si uita sa reintre pe sensul lui de mers? Iei mainile de pe volan si inchizi ochii? NU serios acum, dar eu n-am nevoie pe sosea de oameni fricosi, care reactioneaza imprevizibil. Intr-adevar, nu se recomanda sa sari de 120 la ora cand mai ai si pe altii in masina si esti pe drum national ondulat, ca se uita la vitezometru si se sperie, dar altfel, de ce nu? Dar tu ca barbat, sa iti fie frica sa sari de 100 atunci cand drumul ti-o permite, chiar si legal, inseamna ca ori ai tu o problema, ori masina ta e un harb care trepideaza din toate partile si lasa 4 urme pe sosea. Link to comment
Den Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 (edited) Inseamna ca eu cu cutia mea nu am voie sa sar de 80? jaful de gps indica mai mult..pe la 149. Edited June 13, 2009 by Denied Link to comment
andreib Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 (edited) Aici nu e coltul moralistului asa ca nu va abateti de la ideea topicului. Care are o problema cu viteza atinsa de ceilalti membri sa deschida un topic pe aceasta tema de batut campii moralist. Edited June 15, 2009 by andreib Link to comment
raven84 Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Eu am ajuns la vreo 145 pe A2 in drum spre Slobozia si chiar nu mi s-a parut asa de instabil Matizul. Bine, ca nu e la fel ca la 40 la ora, asta-i altceva insa nu poti spune ca iti iei zborul. Important e sa fie drumul liber si sa fii odihnit si sigur pe tine. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now