Satori Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Eu nu am inteles. Sau ar trebui sa tinda la viteza exacta, daca algoritmul de calcul tine cont cumva de "istorie". Exact. Si tu ce crezi? Tine? Sau ii e rusine? Link to comment
hitman Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 (edited) Si cu toate astea gps-ul este si receptor si emitator... Te referi la GPS-ul pe care-l stie toata lumea, dispozitivul de pus pe masina? In acest caz te rog, imi spui si mie ce emite un GPS daca e si emitator? Edited June 19, 2009 by hitman Link to comment
Den Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 (edited) Imi pare rau..aveti dreptate..din moment ce poate sa masoare atat de precis..nu mai este un "gps". Un gps poate sa emita un semnal in caz de furt masina?/recunoastere..etc Edited June 19, 2009 by Denied Link to comment
Salex Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Un gps poate sa emita un semnal in caz de furt masina?/recunoastere..etc fftopic: Iti recomand sa intri pe www.ereferate.ro si sa cauti ceva din care sa te documentezi cum funtioneaza sistemul GPS. E limpede ca nu stii cu ce se maninca . Si raspunsul la intrebarea ta este NU. Link to comment
Den Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Am spus mai sus.M-am referit gresit la sistemul gps.Nu am avut gandul la el. Link to comment
Tommy Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Ce folosim noi in mod curent se cheama gps receicer , sau receptor gps in cazul asta in romaneasca. http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Positioning_System Citeste acolo daca nu ai interzis la citit despre cum lucreaza si de unde vin erorile. Link to comment
Den Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 (edited) Da ..multumesc frumos.Referitor si la intrebarea mea..iar m-am exprimat gresit..era vorba de gps tracking.Un aparat dotat cu un sistem de emisie.(GPS tracking units can use cellular GPRS, satellite modem technology or radio waves to transmit the information to the central location where the data is logged and recorded) Edited June 19, 2009 by Denied Link to comment
mr_ Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Eu nu am inteles. Exact. Si tu ce crezi? Tine? Sau ii e rusine? Treaba lui, oricum asta e valabil pentru viteza medie Ori pe noi in general ne intereseaza aia instantanee. Cele doua nu coincid decat in cazul in care aia instantanee e constanta... Faptul ca totusi GPS-ul pretinde sa calculeze o viteza instantanee si care nu fluctueaza atunci cand mergem cu viteza constanta ma face sa cred ca fie exista o abatere sitematica, fie viteza e corecta, insa nu o eroare aleatoare. Link to comment
Doru_Neo Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Aprope 160 statea acul. Traseu Bucuresti - Giurgiu. In general maxim ii dau 145 150. Masina matiz se power Link to comment
adostar Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Mi-am schimbat anvelopele cu unele pe 60...aveam pe 65 inainte si cu aceasta ocazie am facut un mic test si am reusit sa ajung la 180km/h pe ceas, mai mult nu m-am riscat, deja cineva din dreapta ma tot batea la cap Link to comment
Englishman Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 (edited) 240 km/ h pe GPS, E85, early in the morning. Pedala cam la capat... Edited June 20, 2009 by Englishman Link to comment
Satori Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Treaba lui, oricum asta e valabil pentru viteza medie Ori pe noi in general ne intereseaza aia instantanee. Cele doua nu coincid decat in cazul in care aia instantanee e constanta... Faptul ca totusi GPS-ul pretinde sa calculeze o viteza instantanee si care nu fluctueaza atunci cand mergem cu viteza constanta ma face sa cred ca fie exista o abatere sitematica, fie viteza e corecta, insa nu o eroare aleatoare. Yeah, right. S-a inventat masina OZN, a carei viteza instantanee apropiata de viteza maxima de care e capabila e semnificativ diferita fata de aceeasi viteza medie pe interval de o secunda? Cat costa? Oricine poate sa pretinda orice. Fraier nu e ala care o face ci cine il crede. Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Studiu pentru eroarea GPS cauzata de miscarea in plan orizontal Zice acolo ca in general eroarea e mica, cam de 1 km/h pentru o deplasare rectilinie uniforma, dar nu trebuie sa fie ozeneu ca sa introduca erori. Din ce am citit, oamenii nu iau in considerare niciodata inclinarea planului pe care se deplaseaza vehiculul. Link to comment
mr_ Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 (edited) Subsemnatul o ia, cand fac teste de Vmax fac log cu GPS-ul cu viteza si altitudinea si apoi ma uit acasa daca era vale. Pe linie dreapta am avut 191km/h maxim, insa f greu. 180 ia si la deal. Eroarea aia de 1km/h e data si in specul GPS-ului la mine. Din pacate, nu pot sa fac simultan log cu altitudinea si cu chronoGPS ca sa masor corect demarajul... Trebuie sa verific intai inclinarea si sa fac testul dupa. Sau viceversa La demaraj la ultima serie de teste am obtinut niste rezultate cam ciudatele cu chronoGPS. Ori e ceva ciudat cu programelul ori probabil am pb cu aderenta, insa nu am observat pe grafic "zone" ciudate de acceleratie... in fine. Test 1, 0-100km/h in 13.4s. Si in 176m. Test 2, 0-100km/h in 10.0s. Tot in 176m Test 3 0-100km/h in 12.4s. In 168m . Cum s-ar zice, deviatie standard cat china si distantele complet incoerente... Edited June 27, 2009 by mr_ Link to comment
Adrian_C Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Cu masinile pe care le-am avut: Dacia 1310 (4 trepte): 130 km/h (in oras) Solenza: 175 km/h Chevrolet Spark: 150 km/h Chevrolet Aveo: 190 km/h (deseori) alte masini pe care le-am condus, majoritatea in drive-test-uri (deci la "prima vedere"): Chevrolet Captiva: 200 km/h (si o curba super grea, cu 180km/h, de s-or aprins toate becurile in bord la Captivuta "> ) Chevrolet Epica: 190 km/h Chevrolet Lacetti: 195 km/h Suzuki Swift: 170 km/h Golf 5: 200km/h Peugeot 207: 190 km/h Peugeot 407: 220 km/h Audi A3: 200 km/h Opel Astra H: 200 km/h Opel Astra Classic: 190 km/h Citroen C3: 160 km/h (era in rodaj masina (1000 km), da nu era atent ala de la reprezentanta, vb la telefon) Citroen C4: 180 km/h BMW ursulet: 190 km/h la toti de la reprezentante, cand ii sun sa ma programez la drive-test-uri, le zic sa nu manance inainte. ) Link to comment
Satori Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Studiu pentru eroarea GPS cauzata de miscarea in plan orizontal Zice acolo ca in general eroarea e mica, cam de 1 km/h pentru o deplasare rectilinie uniforma, dar nu trebuie sa fie ozeneu ca sa introduca erori. Din ce am citit, oamenii nu iau in considerare niciodata inclinarea planului pe care se deplaseaza vehiculul. Nu inteleg frecventa updatarii vitezei calculate in functie de GPS. Daca nu tii cont de inclinare, oricum, este degeaba. Link to comment
laurentziu83 Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 (edited) 145 km/h pe GPS cu Matizul, pe A2, la intoarcerea de pe Transalpina si Transfagarasan. Pe bord aveam aproape 160. 3 persoane+bagaje in masina. Cu AC-ul pornit nu a vrut sa treaca de 134 km/h. Cu aceasta ocazie am notat diferenta de 10 km/h intre viteza reala si viteza pe bord, asta pana in 120-125, si de 12-13 km/h peste aceasta viteza. Se poate recalibra pe undeva vitezometrul de la Matiz, pentru a reduce marja asta enorma de eroare? La o adica sa il aduc la vreo 5 km/h daca nu se poate mai putin. Oricum, dupa 1000 de km de forja, la consum extraurban intre 5.8% si 6.1% si 250 de grame de ulei (se vede ca are 98000 de km masina), si dupa ce mi-am lasat prietenii acasa, la Liesti, simteam masina ca o racheta sub mine, aseara, pana acasa. Edited August 24, 2009 by laurentziu83 Link to comment
jupinul Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 140 km/h spre dej cei care stiu dupa radaru de la jucu Link to comment
rich1974 Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Cu 157 am mers si eu ieri cu a mea...pe autostrada si cu GPL. Atat arata acul! Link to comment
Mircea B Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Ieri, pe noua centură din Oradea între podul Densuşeanu şi Calea Sântandrei aprox la ora 15 - 200km/h, pe indicator. Benzină în rezervor: Petrom 95. Normal, detectorul de radar funcţiona şi am fost singur în maşină. La întoarcere nu s-a mai putut că mai rulau şi alţii. Link to comment
DarkAngeL Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 (edited) Matiz E/AC GPL - 158-159 km/h pe A1, pe gpl cu eroare cam de 4-5km/h de vitezometru = 154-155km/h. Nu e matizu de 130 decat pe autostrada...dar consuma mult peste 110km/h. Clio 1.5 DCI - A1 192-193 km/h pe A1, eroare 2-3km/h = 190 km/h. Nici clio nu-i masina de viteza mare...desi motoru' poate...e f instabila in viraje si f. usoara pe spate. Edited September 7, 2009 by DarkAngeL Link to comment
Dj_Dark Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Erorile alea la vitezometru sunt mai mari la viteza aia. Abaterea creste direct proportional cu viteza. Eu de exemplu la 60 la ora am abatere vre-o 4-5km in favoarea acului, la 200 creste la 15km. PS. Clio ala mai mult de 175 nu ia in viata lui. Presupun ca vorbesti de primul DCI de 65 cai sau cat avea. Link to comment
sergiuhusca Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Matiz are maxim constructiv 144 daca nu ma insel.Deci aia e vitezan reala.Mai taie la erori. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now