Salex Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Matiz E/AC GPL - 158-159 km/h pe A1, pe gpl cu eroare cam de 4-5km/h de vitezometru = 154-155km/h. 145 km/h pe GPS cu Matizul, pe A2 ... Pe bord aveam aproape 160. Eu as zice ca observatia lui laurentziu83 e cit se poate de obiectiva. Cam astea sint erorile de care am auzit si eu in cazul Matizului. Link to comment
zamolxe Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 (edited) Daca tu aveai aproape 160 pe bord cu Matizul...si 145 reali (GPS)....eu care am depasit putin 160 de km/h cat ar trebui sa am real? Tot cu Matiz... Edited September 8, 2009 by zamolxe Link to comment
Dj_Dark Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Am alergat si eu odata un matiz cu 150 pe acul meu. Omul a tinut-o asa de la km 80 pe A2 pana aproape de Bucuresti. m-am minunat teribil cum a putut sa sara la podurile minune cu viteza aia. Link to comment
sergiuhusca Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Deci cam asta este viteza reala a Matizului 144-145 km/h.Daca ar fifost mai mare, probabil ar fi declarat-o si constructorul. Nu vad nici un motiv sa o fi tinut secreta.Sau...la unii o fi limitata...?Spre exemplu colegul zamolxe a sarit de 160... Link to comment
zamolxe Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Ma intereseaza daca Sparkul ajunge mai sus decat Matizul ca si viteza...vorbim de cel cu motor de 0.800l...daca sunt ceva imbunatatiri la el ca sa merga mai repede... Link to comment
tolin Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Mecanic sunt la fel, deci, n-are cum sa mearga mai repede, poate, impinsa. Link to comment
zamolxe Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Deci nu se merita teoretic...diferenta de pret dintre ele... Link to comment
sergiuhusca Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 In cazul celor care nu pun accent pe confort probabil nu se merita. Dar deja suntem off-topic! Link to comment
zamolxe Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 (edited) Tu...da...esti off topic...vorbeam de viteza la Spark...dar, ca de obicei, nu ai ochelarii in ochi... Iar referitor la Spark presupun ca cel cu motor de 1L are viteza maxima ceva mai mare...ma intereseaza cat...poate e vreun posesor de Spark cu tupeu sa-i dea maximum... Edited September 8, 2009 by zamolxe Link to comment
sergiuhusca Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Poti cauta asta pe youtube.Oricum nu inteleg relevanta acestei viteze maxime, in contextul in care masina nu e facuta sa ruleze la viteze mari. Gen: 160-180km/h. Doar din pura curiozitate? Link to comment
Dj_Dark Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 (edited) Diferenta este insesizabila. Iti trebuie mult mai multa putere ca sa conteze. Uite ceva interesant apropo de putere vs viteza si tuning in general. Edited September 8, 2009 by Dj_Dark Link to comment
tolin Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Deci nu se merita teoretic...diferenta de pret dintre ele... Este a treia generatie de matiz, a scapat de bolile copilariei. Link to comment
DarkAngeL Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 (edited) Erorile alea la vitezometru sunt mai mari la viteza aia. Abaterea creste direct proportional cu viteza. Eu de exemplu la 60 la ora am abatere vre-o 4-5km in favoarea acului, la 200 creste la 15km. PS. Clio ala mai mult de 175 nu ia in viata lui. Presupun ca vorbesti de primul DCI de 65 cai sau cat avea. Cu masina suspendata pe fata, matizul mi-a indicat pe bord la blana 175km/h...deci cred ca faza cu limitarea pica... O sa caut un radar pe autostrada sa vad viteza exacta Sau mai ieftin imprumut un gps de la un prieten ) Iar clio are 80 de cai...si credema ca ca prinde...dar nu recomand la nimeni cu clio stok asta...e penal denivelari si curbe, cat de usoare, si nici la frane bruste la viteza de peste 130 nu se comporta cum trebuie... Edited September 8, 2009 by DarkAngeL Link to comment
vieri Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 195 km/h azi cu jetta. pedala la fund. era aglomerat ca mai mergea lejer treaba. "> Link to comment
steph Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Iar am ratat momentul in care a trecut de 210 Aici se opreste. Fie ca e cu sau fara clima, incarcata sau goala masina. In dreapta e consumul instant pentru viteza asta. Link to comment
martiz Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Vitezometru defect! Ceva ii blocheaza cursa, asta e motivul pt care se opreste acolo. Link to comment
silviu4you2003 Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 La o jumatate de milimetru a stat acul sub 180. Mai exact in jur de 179, 9 kmph ) , putin incarcat! Cand sunt numai eu cu prietena nu sare de 170 , parca se intepenste acolo acul (sau o fi din cauza rugaciunilor ei ) ) Cielo 2004 80hp Link to comment
Viktor Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Cand sunt numai eu cu prietena. Probabil, prietena ta are planuri de viitor si dreptul la viata, cu sau fara tine. Bine ar fi, sa faci singur teste de viteza, doar asa, de dragul altora. Link to comment
lascarica Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 De acord cu Victor 180 cu Cielo pe strazile noastre e ca si cum ai incerca sa intinzi elasticul de la chiloti sa prinzi husa la masina cu el...dupa vreo citeva incercari se rupe... Esti tinar ai viata inainte lasa copilariile...banui ca prietena ta are simtul conservarii mai acut decit tu Personal am ajuns la ~135 GPS pe E85 cu 2+2 benzi libere dar deja te cam bate vintul...oricum destul de bine pt. o masina pe GPL si cutie pe cupola. Link to comment
Mircea Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Tu ai ceva la masina aia. Ce are GPL-ul cu viteza maxima? Mergeam lejer cu 185 pe GPL cu nubira, aceiasi viteza fiind viteza maxima si pe benzina... Iar eu personal am mers cu cielo devreo cateva ori cu 160-170 kmh si n-am avut probleme de stabilitate... Link to comment
lascarica Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Nu am Mirceo,ar fi mers si mai tare, dar totusi bordul arata ~145-150, pe asfalt pe alocuri umed cu vint din laterala am lasat-o moale. Ideea e ca deobicei nu merg asa repede v max extra e 110-120, dar acum ne grabeam spre Bacau... prietenii stiu de ce Plus ca nu-mi place s-o aud la peste 3500-4000rpm... Nubira e alta mincare...are cutia altfel cel putin comparativ cu a mea... Link to comment
Mircea Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Nu prea, Cielo are cutie mai lunga, ajunge la viteze mai mari decat nubira. Link to comment
Dj_Dark Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 (edited) Daca ar putea motorul. Aceeasi faza si la espero, degeaba e lunga daca se termina "sucul". Peste 5000 ture intr-a 5-a nu se mai duce decat in conditii speciale. Edited September 18, 2009 by Dj_Dark Link to comment
lascarica Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 La vale si cu vint din spate Link to comment
chiper_dan Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Salutare. La Matiz merg de obicei zilnic pe A2 sau DN3 Buc - Fundulea. Am mers si cu Salex in spate si mi a confirmat banuiala .Abaterea e de 10 km , undeva pe acolo . Nu fortez de obicei 90 , 100.De citeva ori am mers cu 150 iar in panta chiar 160 pe bord ...dumnezeu stie cat aveam in realitate ..oare 220? ) am glumit bine inteles .De comportat se comporta ok la stabilitate cel putin eu nu am probleme . Cu Leganza in schimb de obicei tot asa mers zilnic cu ea acelasi traseu .PE DN 120 - 140 fara probleme acum. Pe A2 sub 150 niciodata, doar la km 19 unde e politie merg cu 130. Cel mai mult am mers pe ac 210 asa arata la mine si era ok numai ca e cam galagioasa rau. La viteze cuprinse intre 130 - 180 condusul e o placere. Sincer . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now