Tommy Posted June 3, 2010 Share Posted June 3, 2010 Hehe, aproximativ 5000 la 190, lunga a 5-a, nu cred ca treci de 200 cu ea. Benzina de 95? 1 Link to comment
laurentziu83 Posted June 3, 2010 Share Posted June 3, 2010 Normal ca 17%, doar nu era sa consume 5% la viteza aia. Si inca era consum stabilizat, in accelerare era de vreo 25%. Benzina da, era de 95, Efix de Rompetrol (merge mai bine decat Mol-ul). Viteza maxima in talon e de 195 daca nu ma insel, asa ca teoretic ar trebui sa vad 200 pe display. Insa motorul nu are decat 12000 de km, probabil nu s-a lasat suficient. Ar mai fi probabil si benzina, care e ideala pentru mers zi de zi, insa in sarcini mari nu-i cine stie ce. Mol de 95 e exact opusul. Link to comment
mr_ Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Incearca intr-o treapta inferioara. Altfel s-ar putea sa aiba dreptate Tommy, s-a mai vazut si la altii Io cu skoda am urcat la 240 pe ceas (aka vreo 235 pe bune) intr-a 5-a. Cu a 6-a nu sunt f convins ca e capabila de asta in linie dreapta. Link to comment
laurentziu83 Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 A 5-a e totusi prea scurta pentru a obtine o viteza mai mare. Mai degraba as incerca cu o benzina mai buna si sa astept sa se mai lase motorul. Link to comment
Lachetti Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 (edited) vaai ce ceasuri ai ) la koreanca mea i-am reuşit doar un 175 kmh, evident în străinezia, dar cu benzin de 95, chiar dacă am un motoraş de numai 1.4 175-ul era pe vitezomătru, nu pe gps. :- Ignorati zgomotul de fond, statia CB era la maxim, eram cu urechea ciulita Din pacate n-am putut pune acul pe 200 pentru ca tot timpul mai aparea cate o masina in fata si reduceam sa pot trece in siguranta, iar cand a fost liber se termina autostrada Foarte mişto, se vede că are cuplu motorul. A mea a ajuns la 175 dupa 2 minute, de la 160 kmh. Dar e benzinar de 1.4 şi avea benzină de 95. Edited October 17, 2010 by Mircea Link to comment
titus Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 (edited) Viteza maxima am avut cu Nissan Almera motor 1.5 benzina = 210km/h pe ceasul de bord. asta e maxim cat poate, in linie dreapta pe a2 cu masina aproape goala, benzina de 98 de la petrom, cauciucuri goodyear H. poza n-am ca la viteza aia numai de poze nu eram in stare. se simtea viteza din bord din plin... megaadrenalina. le: consum mediu la viteza asta in jur de 10% Edited October 29, 2010 by titus Link to comment
Venom Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 200, mai mergea dar era aproape de 6000 rpm. In carte 210 v max, dar cu ceva modificari ajunge la 240 si probabil 7500+ rpm (e pe rosu de la 6500 rpm). N-am mers sa vad top speed, m-am uitat la vitezometru/turometru dupa o depasire. Link to comment
uskt2005 Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 215 @ 6250rpm cu Alto 101 Nu comentati claritatea pozei va rog...nu-mi ardea de facut poze foarte clare...eram atent mai mult la drum pt ca era destul de aglomerat Link to comment
danutza Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 Ieri am ajuns prima data cu Cielo din dotare la 180 pe bord. Mai avea vreo 2-3 cm de pedala am apasat-o dar se simtea ca nu poate mai mult, eventual reuseam o crestere a consumului nu a vitezei. Nu stiu care era viteza reala, dar mi-a placut cum sta masinuta pe drum la viteza asta, mult mai bine decat ma asteptam. Pana acum nu am incercat mai mult de 160 pe bord.De acum merg cuminte pana la maxim 140km/h. Link to comment
danutza Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 (edited) Da, prin Cluj, ca e judet. Edited April 8, 2012 by danutza Link to comment
Raresh20 Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 La judet ma refeream, nu pe centru . Pe ce portiune sau pe A3? Link to comment
danutza Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 (edited) A3, masina sta bine pe drum, dar motorasul nu poate mai mult de atat. Ma asteptam undeva la 185-190. Oricum ma declar multumit pentru 75 de cai obositi Edited April 10, 2012 by danutza Link to comment
Dj_Dark Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Ma scuzati ca intervin, insa eu nu am putut sa inteleg niciodata asta cu "mai avea pedala". Voi cand vreti sa prindeti viteza maxima, nu ajungeti cu piciorul la faruri din start? Nu simtiti ca trece pedala prin firewall? Eu mai folosesc si a 4-a cat se poate (pana pe la 160-170) pentru a ajunge mai repede, dupa care in a 5-a mai iau vre-o 15 km dupa care, la voia Domnului poate mai iau inca 10-15 maxim . PS Am vazut la cielo GLE 8V cu ochii mei 180 cu a-4-a. Link to comment
danutza Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 (edited) Masina trage mai bine cand calci aceleratia treptat decat daca o calci brusc. Oricum pedala mai avea degeaba, am calcat-o pana la fund dar dupa 10-15 secunde am ridicat 2-3cm piciorul ca oricum nu mai urca. Probabil ca merge 180 cu a4-a, merge sigur 140 cu a3-a, dar nici cu ultima treapta nu urca mai sus ca nu mai are cuplu. Edited April 10, 2012 by danutza Link to comment
Dj_Dark Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Asta e mit mostenit de la carburatie. Daca cielo face asa, ceva nu e in regula (amestec prea bogat ? ardere insuficienta? ). In rest, de acord cu tine. Link to comment
Salex Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Masina trage mai bine cand calci aceleratia treptat decat daca o calci brusc. De acord cu Dark-ul. Tot mit este si ca vei realiza economie de carburant in acelasi stil (pedala calcata progresiv-lent) Link to comment
danutza Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 (edited) Cu econmia de carburant m-am lamurit ca e mit. Oricum peste 120km/h nu prea mai vorbim de economie, Edited April 10, 2012 by danutza Link to comment
Corneda Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 (edited) De acord cu Dark-ul. Tot mit este si ca vei realiza economie de carburant in acelasi stil (pedala calcata progresiv-lent) ..sunt putin dezamagit. Eu in sinea mea chiar imi imaginam ca mai salvez putin carburant in felul asta. Si eu care mi-am dezvoltat un picior atat de ''sensibil'' incat cred pot creste turatia motorului cu cate 10 rpm . Totusi personal nu apreciez zgomotul motorului daca ii bag talpa deodata. parca are un barait de ''fortat''. Ca sa fiu in spiritul topicului, eu am mers cu max 150 km/h constant. Mai mult nu ma simt eu bine desi masina nu imi creeaza nesiguranta, sunt doar genul care vrea sa se plimbe, nu sa alerge; si asta a fost intr-o zi cand trebuia de urgenta sa parcurg Bucuresti - Valcea. In rest 110 km/h (in afara de depasiri pe autostrada) Edited April 10, 2012 by Corneda Link to comment
danutza Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Stai linistit ca nici noi nu mergem continu cu 180. De obicei nu depasesc 140. Dar mai testam si noi masinile din cand in cand sa se mai desfunde injectoarele . La mine a fost primul test de 5 ani de cand am masina, si altul nu va fi prea curand. Link to comment
blad Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 160 km/h cu matizul simteam ca zbor ) Link to comment
Geo_ZGA Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Cielo - 190 km/h cu bordul original, 170 km/h cu bord electronic care teoretic nu fura. Viteza de 170 km/h pe lcd am luat-o pe A2, avand 3 incercari cu fix acelasi rezultat... mai mult de 170 km/h nu a mai vrut deloc, orice i-as fi facut. Link to comment
cioroiu.iulian Posted June 9, 2012 Share Posted June 9, 2012 185/h cu espero cu bordul original .. era un prieten cu un golf nou in spatele meu a zis ca la el pe bord era 180 Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 9, 2012 Share Posted June 9, 2012 Eu cu bordul original am luat mai mult. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now