dief00 Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Bun...am si eu urmatoarea problema Masina face clonc-clonc-clonc. Precizez ca nu este o masina f bine intretinuta ci o masina alergata de un student fara bani ...pentru masina cand se aude -se aude cand franez...un cloncanit ce se simte si in volan si care devine mai des pe masura ce masina se opreste -se aude la drum cu mici denivelari, valurit. sau pe piatra cubica -mai rar...cand masina e serios subturata (20km/h cu a 4-a de ex) ce stiu ca are -amortizoarele sunt curse ambele pe fata -bucsele de la bascula sunt terminate -capul de bara a suferit un accident si a fost sudat dar o buna bucata de vreme nu a avut probleme -unghiul de fuga s-ar putea sa nu fie bine facut (masina trage dreapta) Intrebarea este...ce altceva mai pot sa fac in afara de sa repar ceea ce stiu ca are si apoi sa vad ce mai face probleme...mai exista ceva ce ar putea produce vibratii la franare sau batai in volan? Multumesc anticipat Link to comment
ToPser Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Masina trebuie ridicata, si tu daca te pricepi sau un mecanic trebuie sa traga bine de roti si te asigur ca vor mai apare si alte probleme (rulmenti,ghidaje etrieri,bucsa caseta directie,bucsele de la bara antiruliu etc.) Link to comment
SMSorinXP Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 "capul de bara a suferit un accident si a fost sudat dar o buna bucata de vreme nu a avut probleme" WOW Ai grija ca daca te opreste Politia impreuna cu RAR ul ramai fara permis 3 luni ! Link to comment
Mircea Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Bun...am si eu urmatoarea problema Masina face clonc-clonc-clonc. Precizez ca nu este o masina f bine intretinuta ci o masina alergata de un student fara bani ...pentru masina -amortizoarele sunt curse ambele pe fata -bucsele de la bascula sunt terminate -capul de bara a suferit un accident si a fost sudat dar o buna bucata de vreme nu a avut probleme -unghiul de fuga s-ar putea sa nu fie bine facut (masina trage dreapta) Intrebarea este...ce altceva mai pot sa fac in afara de sa repar ceea ce stiu ca are si apoi sa vad ce mai face probleme...mai exista ceva ce ar putea produce vibratii la franare sau batai in volan? Multumesc anticipat In afara de schimbat amortizoare, bascule si capatul ala de bara improvizat (ma intreb care a fost tampitul de mecanic pe care l-a dus dovleacul sa-l sudeze )probabil va trebui sa schimbi si caseta de directie. Zi mersi ca nu ti-ai rupt gatul pana acum, la starea tehnica pe care o are masina. Sau mai bine spus, n-o are. Daca asa "te-ai ocupat" de masina pe partea de siguranta rutiera, mi-e si frica sa te intreb de cand n-ai mai schimbat uleiul. Uite, le puteai citi inainte de posta: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=84 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=2767 Link to comment
SMSorinXP Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 E si el mic ... iarta-l de data asta Mircea. Am intalnit in ultima luna 3 accidente rutiere in Craiova si imprejurimi cauzate de defectiuni la directie: 1. Matiz taxi al carui cap de bara stanga a cedat intr-o intersectie 2. Matiz cu aceeasi problema (asta era de distributie) care luat-o pe camp pe drum drept, noroc ca nu l-a rasturnat 3. Autobuz caruia i s-a rupt un surub ruginit si a intrat intr-un papuc care era parcat pe trotuar. Asa ca nu e de joaca cu un cap de bara... Link to comment
alexxutzu Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 de ce sa ii ia permisul daca deja a facut rar-ul? Link to comment
Mircea Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Conducerea unui autovehicul cu defectiuni la sistemul de directie si franare constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda, ridicarea certificatului de inmatriculare si suspendarea dreptului de conduce autovehicule pe drumurile publice pe o perioada de la 30 la 90 de zile. Am dreptate Sorin? Si bine le face! Ca n-am chef sa i se rupa vreunui "economist" un cap de bara si sa intre in mine frontal la vreo 80 la ora! Link to comment
extazy Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Ok dar daca pedala de frana e SUPER moale ,chiar si dupa ce am schimbat lichidul de frana si am aerisit ce ar putea sa fie de vina ? Link to comment
Mircea Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 N-are legatura cu subiectul prezent. Vezi subiectele dedicate franarii si sistemului de franare la Tico. Link to comment
Senna Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Joc si/sau uzura mare la sabotii frana spate, asta presupunand ca garniturile de frana ar fi ok (nu apar pierderi de lichid de frana). Da tamburii jos si verifica daca nu-s uzati sau mecanismul de compensare al uzurii e gripat. Pt detalii foloseste cu incredere functia search (valabil si pt urmatoarele posibile intrebari). Link to comment
mike.omega Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Controlati si bara de antiruliu fata, la mine se manifesta aproape la fel cand am rupt-o muscand dintr-o groapa acoperita cu apa Link to comment
dief00 Posted November 8, 2006 Author Share Posted November 8, 2006 mai capu de bara a fost reparat in service autorizat...toate serviceurile au fost facute la radacini, si uleiu a fost schimbat la fiecare 5.000 km chiar daca nu era necesar, motoru e curat si a fost curatat(motor flush sau cum ii zice). Problema e ca amortizoarele m-au dat peste cap la cost si nu le-am schimbat la timp, o sa le schimb si o sa va zic ce mai bate si apropo de economist...poti sa stai linistit ca nu trec prin buftea... ( , iar daca vii prin buc iti garantez ca nu vei merge cu 80 la ora cius ... Link to comment
SMSorinXP Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Conducerea unui autovehicul cu defectiuni la sistemul de directie si franare constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda, ridicarea certificatului de inmatriculare si suspendarea dreptului de conduce autovehicule pe drumurile publice pe o perioada de la 30 la 90 de zile. TRUE 90 zile Si daca s-ar face controale mai dese ar fi treficul mai lejer. Plus ca ar fi jumatate din taximetristi doar. " mai capu de bara a fost reparat in service autorizat..." Nu stiu cine o fi avut ideea cu sudura dar nu cred ca ti-ar conveni sa fie cauza unui accident cu victima ca nu te intreaba nimeni cine l-a sudat, ci de ce ai condus auto cu defectiuni. Repar-o pana nu e prea tarziu. Link to comment
alx Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Eu ma cred baiet umblat cu joanghine de masini dar totusi nu am auzit pana acum de cap de bara sudat. Pana la coada e cateva sute de mii, nu e o avere. Iar un amortizor de tico e un milion, nu 3-4 cat e la o masina mai cu pretentii... Link to comment
adostar Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Capat de bara sudat !? Aia din service sunt cu capu' ? Dar tu nu tii la viata ta de loc ? Link to comment
dief00 Posted November 19, 2006 Author Share Posted November 19, 2006 (edited) aoleu m-ati tampit de cap cu capu de bara...poveste este ca masina era a mamei mele si a fost acrosata din dreapta si distrusa practic pe partea aia...partea cu capu de bara sudat o stiu din ce discutii am auzit atunci (98), daca este asa nu stiu...totusi tatal meu se pricepea la masini (ca tot conducatorul de dacie) si tind sa cred ca daca era asa grav a fost o neintelegere din partea mea. in principiu am rezolvat problemele. am schimbat amortizoarele si palcutele de frana, am facut unghiul de fuga si echilibratul rotilor. urmeaza sa observ daca se mai aud zgomote si cred ca nu scap de bucsa de caseta de directie. ah...si era sa uit stiti zgomotul ala la franare...se auzea pe partea dreapta...dau azi jos rotile siiii...surpriza...prezoanele nu erau stranse cm trebuie. cu mii de multumiri celor de la vulcanizarea de pe soseaua Colentina (langa benzinaria Joe&Son)pe stanga cum iesiti din bucuresti...asta ca sa stiti sa evitati Foloseste cu incredere majuscula la inceput de fraza/propozitie. Edited November 22, 2006 by Mircea Link to comment
Mircea Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 ) Imi vine sa cred ca n-ai idee despre ce vorbesti. Cred ca te referi la lonjeron nu la cap de bara. Nu cred ca in service autorizat ti s-ar fi sudat capul de bara! Apoi, referitor la siguranta circulatiei, n-ai idee ce boala am eu pe soferii cu masini intretinute pe principiul ''lasa ca merge si asa''! PS nu circuli tu prin Bucuresti cat circul eu p-acolo )"> asa ca sansele de a ne intalni in trafic sunt mari. Cius... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now