ChevySan Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 (edited) Am nişte întrebări asupra cărora nu m-am lămurit complet citind manualul. 1. Aerul condiţionat tre' pornit iarna, din când în când, right? 2. Odată la cât timp? 3. Cât tre' lăsat pornit? 4. Cu motorul rece sau cald? 5. Pe rece, pe cald, pe ambele, sau nu contează? 6. În treapta 1, 2, 3 sau 4..? Thanks Edited November 7, 2006 by ChevySan Link to comment
Satori Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 1. Da. 2. Cel putin saptamanal. 3. Minim 10 minute. 4. Cum vrei. 5. Nu conteaza. Important este sa functioneze compresorul. 6. -||- Link to comment
hawkeye Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Si in perioadele cu temperaturi foarte scazute cand nu porneste compresorul ce faci? Link to comment
Moshu Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Imposibil sa nu gasesti un moment prielnic... chiar si iarna. Link to comment
BogdanG Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Chiar si iarna mai sunt zile cu +5C asa ca atunci este un moment prielnic sa pornesti A/C ul . Link to comment
ovi_jer Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Indiferent de temperatura exterioara dupa o ora de mers cu masina in oras freonul se ridica in presiune incat sa porneasca sistemul ac. Link to comment
ChevySan Posted November 7, 2006 Author Share Posted November 7, 2006 Exact chestiile astea de detaliu mă interesau - dacă merge pe orice temperatură, etc... Se pare că e complicată treaba. Dacă temperatura e "prea joasă" (btw, ce înseamnă "prea joasă"? 0? -2? -10?) ce se întâmplă dacă porneşti ac? Link to comment
ovi_jer Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Nu se intampla nimic decit nu porneste pentru ca scade presiunea in sistem.De obicei de la -5 grade. Link to comment
paul_marines Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 (edited) Am nişte întrebări asupra cărora nu m-am lămurit complet citind manualul.1. Aerul condiţionat tre' pornit iarna, din când în când, right? 5. Pe rece, pe cald, pe ambele, sau nu contează? Pe langa cele deja explicate de specialistii care luara caimacul de pe lapte, nu-mi ramane decat sa mai adaug ca se poate porni si pe cald la temperaturi scazute cu scopul de a scoate umezeala din habitaclu cand in masina sunt mai multi pasageri. Aici am cateva neclaritati privind climatronicul. Am utilizat recent (sapatamanile trecute un Vectra C si 407, nu zic ce firme sa nu fie de antireclama, ambele cu climatronic bi - zonal). In conditiile prezentei a 4 pasageri in masina am constatat cu surprindere mult condens pe geamurile laterale spate si luneta. La Kalos cu semi-manualul sa nu zic semi-automatul, nici urma de condens pe luneta si geamurile laterale spate in conditii similare. De ce oare si daca constatarea a mai fost intalnita si de altcineva? Dar la climatronicul de la AVEO sau Lacetti? Chevy San si vrei sa porti haina de blana de urs polar in masina ca sa dai AC-ul pe rece iarna? Edited November 10, 2006 by safari hunter Link to comment
ChevySan Posted November 13, 2006 Author Share Posted November 13, 2006 (edited) Chevy San si vrei sa porti haina de blana de urs polar in masina ca sa dai AC-ul pe rece iarna? Nu bre, dar nu mă deranjează să stau afară din maşină cât AC-ul îşi face treaba Hai că seara asta e seară de întreţinere. Când plec de la servici pornesc 10 min AC-ul pe cald. Edited November 13, 2006 by ChevySan Link to comment
Recommended Posts