Viktor Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Dar cine are AC, ca eu nu. Link to comment
DGT Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Da, nasol. Nici la Dacia nu aveam , dar dadeam caldura la maxim macar sa nu inghete geamul! )"> Link to comment
KumKum Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 @Viktor, foloseste si tu un spray de dezaburire si iesi mai ieftin si fara prea multa bataie de cap. Link to comment
Viktor Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Cu doi metri de futun din ala de aluminiu (sau proiectez un perete fals) si o zi de munca, o rezov, am facut rost deja de duze din alea de aer cum sint la parbriz. Am nevoie de o zi libera si desigur chef de munca. "> Link to comment
laurentziu83 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 La mine luneta e ultima grija cand e vorba de curatat-dezghetat. Pana la urma, daca eram sofer de duba, nu vedeam in spate nici vara. M-am invatat de la vechiul servici sa apreciez distantele doar din oglinzile laterale. Link to comment
Viktor Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Eu pot pune si o bucata de carton in luneta, nu ma deranjeaza si la fel de bine apreciez distantele in laterele. Eu pun problema in felul urmator: daca am luneta, de ce sa n-o folosesc, in plus o vreau curata-curata. Daca vorbin de dube, microbuze, camioane ... ii deja alta poveste. Link to comment
madkat Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Simt si eu uneori nevoia de dezaburire spate cu flux de aer. La tractor - italianu' a facut doua prize de aer intre scaunele fata - pentru cei de pe bancheta. Cand merg singur sau cu inca un pasager pe locul din dreapta - acele prize sunt orientate spre lateralele spate. Si fac o treaba foarte buna la dezaburire. Testat si saptamana asta pe ploile alea - cu cielo nu aveam nici o sansa sa dezaburesc geamurile spate... In plus Cielo mai are o chestie nefavorabil gandita - iesirea aerului din habitaclu se face prin usile spate - pe sub captuseala si grila de pe cantul usii. Deci in spate nu exista flux de aer (in zona lunetei si triunghiurilor spate. Link to comment
zeneseu Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 On 10/24/2010 at 3:51 PM, madkat said: - cu cielo nu aveam nici o sansa sa dezaburesc geamurile spate... Cu putina perseverenta, prin directionarea prizelor de aer laterale, se poate rezolva si problema asta. E drept ca poate dura putin pana se dezaburesc geamurile, dar se intampla si asta la final. Link to comment
madkat Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 In 13 ani nu am reusit performanta asta ... Cel putin prin oras. Afara din oras e ceva mai bine, pentru ca exista un flux de aer mai puternic in masina. Link to comment
Englishman Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Ati uitat de colegul Cris06 care are deja asa ceva pe masina, nu mai stiu insa daca i-a gasit si solutia sa fie functionala. ( poza este luata de pe topicul masinii sale) Link to comment
augustinionut Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Sau de colegul augustinionut Link to comment
danutza Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 On 10/24/2010 at 5:17 AM, Viktor said: Ma tot gindesc si studiez, cum sa rezolv dezaburirea permanenta a lunetei cu racord la sistemul de incalzire. Traseul neaparat il vreau pe sub mocheta, nu mi-ar place sa fie la vedere sau asa: http://www.windowheater.nl/index.html Am vazut aeroterme de genul asta ieri in Carrefour Sibiu, au 150W si sunt vreo 35 de lei bucata.Cred ca se poate adapta la aeratorul din cotiera, Link to comment
madkat Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Nu, ideea e sa aduci aer de afara - asa e la masinile care au din fabrica sistemul asta La cielo se poate teoretic aduce aer de la aeratoarele pentru picioare - treaba naspa e ca nu exista la aeroterma pozitia picioare+dezaburire (ca la majoritatea masinilor) - deci nu poti avea aer simulta pe dezaburire fata si picioare/dezaburire spate. Eu aici m-am proptit cu demersul... Link to comment
KumKum Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 (edited) Chiar si prin oras eu nu am avut probleme cu dezaburirea geamurilor, indiferent care ar fi ele, la drum lung nici atat, in schimb nu la fel sta problema atunci cand in masina nu mai sunt singur in masina, sunt 3,4 persoane. Cu ajutorul A/C din cand in cand si al aeratoarelor directionate spre geamurile laterale se rezolva cum spunea si Zeneseu, dezavantajul e ca trebuie sa tot schimbi din comutator pe parbriz, pe aeratoare...e mai stresant dar se rezolva. Ai dreptate Madkat, ar fi fost foarte buna si optiunea asta, dar...asta e. Edited October 27, 2010 by KumKum Link to comment
Viktor Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Pentru dezaburire parbriz, traseul porneste undeva jos in partea stinga linga grila pentru picioare, iar pentru partea dreapta, pe dreapta undeva mai sus.Deci, pentru dezaburirea fata, pornesc doua trasee separat. Am zis ca ma leg pe centru, nu merge, din lipsa de spatiu, nu-mi incape nici racord si nici conducta, posibilitate anulata. La traseul din dreapta, se exclude tot din lipsa de spatiu. Ramin doua posibilitati: Racordarea la traseul stinga si mers printre scaune, sau, cu doua trasee separat, de la dezaburire geamuri fata - pe linga praguri - pe linga bancheta si suuus la luneta. Acolo ... mai vad eu, ori perete fals si duze de aer, ori, linda luneta o teava finuta din inox cu mici duze pentru aer. Inca mai studiez ce si cum. Link to comment
madkat Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Pe langa praguri nu ai loc de teava suficient de groasa - stiu ce loc (nu) e de cand am montat cablurile pentru statie. Prin consola centrala cumva ar merge - dar mai trebuie facuta o "galma" deasupra evacuarii ... Eu pentru asta am pastrat furtunul si tevile de aluminiu de la un aspirator rusesc vechi... Link to comment
Viktor Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Pai nu chiar teava, eu am vazut in comert niste chestii din aluminiu asa ondulate, gen semi-luna, cu asta ma gindesc sa formez perete fals, adica aerul sa circule intre piesa aia si tabla caroseriei. Link to comment
cris06 Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 On 10/27/2010 at 9:23 AM, Englishman said: Ati uitat de colegul Cris06 care are deja asa ceva pe masina, nu mai stiu insa daca i-a gasit si solutia sa fie functionala. ( poza este luata de pe topicul masinii sale) Din pacate, nu! Timpul, bata-l vina... Link to comment
cristidavid Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Cris06, gura de ventilatie e originala de cielo (asa pare) si montata in cotiera? Nu stiu cum in interior la tine dar cred ca ar merge un cooler (ventilator) de calculator. Il montezi in interior in fata gurii de ventilatie si cu buton separat. E adevarat nu da caldura (cel putin nu din prima) dar daca directionezi aerul spre picioare si-ar putea lua aerul cald de acolo si l-ar da mai cu presiune in spate! Link to comment
Dr.L Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Un ventilator PC obisnuit aproape nici nu se simte,trebuie unul (unele) cu debit mai mare Link to comment
Viktor Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 (edited) Si la mine a venit. Uraaa. Zapada mult asteptata. Si prima cursa prin nameti. La naiba, n-am fost atent la data dar ora e reala. Edited November 27, 2010 by Viktor Link to comment
Englishman Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 (edited) Ce fel de caucioace ai, Viktore? PS. Tocmai am inotat si eu prin zapada astazi cu Barumurile mele de iarna, se simt ca pestele in apa. Edited November 27, 2010 by Englishman Link to comment
andrew Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Mda, deci ar fi cazul sa trec si eu la sosoni de iarna, pana acum pe aici nu prea au coborat temperaturile sub 10 grade, decat rar. Link to comment
Viktor Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 (edited) On 11/27/2010 at 4:15 PM, Englishman said: Ce fel de caucioace ai, Viktore? Kormoran Snowpro B2 Atit pe a mea cit si pe una din masinile de servici cu care am mers azinoapte, sint multumit de ele. Cu 60-70 km/h am mers lejer prin nameti, nici iarna trecuta nu mi-au adus probleme. Edited November 27, 2010 by Viktor Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now