Moshu Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Parbrizul însă e crimă: dacă nu bag A/C-ul nu vrea nici neam să se dezaburească. "Aşa face toate?" sau am nimerit-o eu cu belea? S-a mai discutat pe ici pe colo aceeasi problema, apropos de AC. La mine functioneaza foarte bine si pe aer cald, fara AC, cu conditia sa-l las tot timpul pe ventilatie, macar pe 2. Totodata pornesc si degivrarea pentru luneta din spate. Efectul este foarte rapid, parbriz si zona oglinzi laterale. Ma gandesc la tine daca nu cumva scapa caloriferul ceva si de aceea aburirea geamurilor persista (aer umed, care condenseaza foarte rapid). Tu stii exact cum se manifesta. Dar in general, pe vreme umeda, "asa face toate" insa le trece cu "retetele" postate aici. PS Sa te uiti intr-o parcare, pe vreme umeda ca azi, toate masinile au geamurile aburite pe interior cu exceptia la cate o berlina care e "transparenta" ca lacrima pen' ca bate vantul pe la chedere... Link to comment
Mircea Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Moshu, e masina noua bre Cum naiba sa-i scape caloriferul? ) Link to comment
DragosP Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Dai pe dezaburire, recircularea pe off, ventilatia pe 2 sau 3. Ideea e ca daca ai pornit o data AC, degeaba il opresti apoi, pentru ca tot se va aburi. Asa ca nu pornesti AC de la inceput si gata. Totusi, daca umiditatea exterioara este mare, este indicat sa folosesti AC. O să încerc şi-aşa. S-o stapanesti sanatos si fara evenimente!PS La dsn era caroseria super etansa si de-aia mergea doar sa pornesti AC-ul din cand in cand )"> Merci frumos! Touche (tot e nebunia cu francofonia ), da' ai să râzi: DSN-ul meu e destul de etanş, dacă dau pe recirculare aer, nici cu A/C-ul nu prea se dezabureşte. Link to comment
Mircea Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Aha, era modelul in care murea pisica )"> Link to comment
Moshu Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Moshu, e masina noua bre Cum naiba sa-i scape caloriferul? ) El stie cel mai bine cat abur "produce".... In rest sa fie sanatos si s-o conduca ani buni de acum inainte. ... da' aici fără nici nu mişcă, ba parcă se aburesc geamurile şi mai şi. Tu ce intelegi din asta? Te-ar mira sa dea abur pe undeva, chiar daca e noua? Pe mine nu. Link to comment
Mircea Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Daca foloseste AC-ul pe durate scurte si apoi il opreste, condensul din radiator se duce pe parbriz. E normal Link to comment
laurentziu83 Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 Caldura la maxim, ventilatia la maxim, pozitia pe dezaburire, fara AC. La mine merge intotdeauna. Eventual dai caldura la mai putin daca deranjeaza. Link to comment
MikaBestie Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Am o intrebare: de ceva vreme nu-mi mai merge dezaburirea ,practic de cand am schimbat butonu ,ca cica era de vina,luat boton nou si degeaba ...pus buton dezaburire in loc de buton faruri ceata ...surpriza merg farurile si se aprinde si becu ala mic de pe buton...buton faruri de ceatza in loc de dezaburire :: dezaburire nimik,bec de pe buton stins... Concluzie: 1.sigurante ok (niciuna arsa)-verificate toate 2.butoane functionale 3.releu nou Si totusi nu merge de ce? PS:cielo GL '96...nush ce sa ma incerc...Orice idee e de folos ...Multumesc Link to comment
papie Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 Alimentarea dezaburiri este prevazuta cu temporizator (se opreste singura), poate ai ceva nereguli la acest montaj. Link to comment
ovi_jer Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 Care este defapt releu regulator.Ai verificat daca vine tensiune in spate la papucii firelor de la rezistentelor de pe luneta? Link to comment
danytm Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 Buna Vreu sa activez dezaburirea la pornirea motorului din telecomanda, atunci trimit un + 12v in continuu, nu va fi doar un impuls ca la apasarea unui buton, intrebarea mea este daca releul stie sa functioneze nu doar cu impulsuri de tensiune. Se va arde ceva, va functiona sau releul va astepta sa scada tensiunea si apoi va activa contactul de dezaburire. Link to comment
tolin Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 Cred ca, pe un releu construit sa fie actionat printr-un impuls, il doare la basca daca durata acestuia este mult mai mare, important este frontul si durata minima, ambele fiind asigurate de varianta propusa. Link to comment
Dj_Dark Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Ce inseamna 12V continuu ca perioada de timp? Link to comment
cristidavid Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 (edited) Nu inseamna! Curentul e continuu sau alternativ cu tensiunea de rigoare! Se mai zice 12V continuu ca prescurtare la 12V curent continuu! Edited November 29, 2010 by cristidavid Link to comment
BlueBear Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Daca aceea e schema, nu cred ca o sa-ti mearga. Am impresia ca actioneaza doar la decuplare impuls ceea ce nu exista in cazul tau (impulsul). Si inca ceva: nu legi dezaburire cu pornire motor pe acelasi fir (+). Fiind cel mai mare consumator, rupi bateria in doua... Cel mai bine ar fi sa ai alarma inteligenta, cu fir de (+) pentru alimentare accesorii care actioneaza la 1-2 minute dupa pornirea motorului (pornire aeroterma, etc) insa iar ajungi la aceeasi problema si anume : nu are impuls pe acel fir. Link to comment
Dj_Dark Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Deci inteleg ca vei avea 12V acolo cat timp e motorul pornit. Link to comment
danytm Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 (edited) Cred ca, pe un releu construit sa fie actionat printr-un impuls, il doare la basca daca durata acestuia este mult mai mare, important este frontul si durata minima, ambele fiind asigurate de varianta propusa. De acord cu tine, maine montez alarma (12 grade maxim afara, alta zi mai calduroasa nu cred ca mai prind iarna asta) si va anunt cum functioneaza partea cu dezaburirea lunetei si a oglinzilor laterale, care normal ca nu vor fi legate pe circuitul electromotorului. Edited December 2, 2010 by danytm Link to comment
danytm Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Cred ca, pe un releu construit sa fie actionat printr-un impuls, il doare la basca daca durata acestuia este mult mai mare, important este frontul si durata minima, ambele fiind asigurate de varianta propusa. Gata, instalat, testat si functional 100%. Deci releul de temporizare dezaburire luneta este actionat prin impuls crescator, singurul inconvenient este ca nu poti sa opresti dezaburirea cat timp motorul este pornit din telecomanda, dar dupa ce treci din nou pe contactul cheie al masinii totul revine la normal. Mai am de montat 2 folii de incalzire oglinzi laterale (care nu le-am gasit inca de cumparat), consum 2 * 12 W. Intrebarea mea este daca rezista relelul la un consum suplimentar de 24 W, adica sa leg incalzirea oglinzilor pe circuitul lunetei. Link to comment
cris06 Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Fara reclama, folii gasesti la Adelaida. Poti monta un releu suplimentar de comanda a acestora, desi contactele celui de dezaburire luneta sunt robuste. Link to comment
cristidavid Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Cum arata foliile astea? poate are cineva o poza cu ele! Link to comment
danytm Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Fara reclama, folii gasesti la Adelaida. Poti monta un releu suplimentar de comanda a acestora, desi contactele celui de dezaburire luneta sunt robuste. Am vorbit cu ei, stoc zero si nu stiu pe cand o sa primeasca, o sa incerc cu ceva second de pe oglinzile cu incalzire de la dacia logan. Link to comment
danytm Posted November 29, 2011 Share Posted November 29, 2011 Gata, instalat, testat si functional 100%. Deci releul de temporizare dezaburire luneta este actionat prin impuls crescator, singurul inconvenient este ca nu poti sa opresti dezaburirea cat timp motorul este pornit din telecomanda, dar dupa ce treci din nou pe contactul cheie al masinii totul revine la normal. Mai am de montat 2 folii de incalzire oglinzi laterale (care nu le-am gasit inca de cumparat), consum 2 * 12 W. Intrebarea mea este daca rezista relelul la un consum suplimentar de 24 W, adica sa leg incalzirea oglinzilor pe circuitul lunetei. Am montat si cele 2 folii de incalzire (le-am gasit noi si le-am lipit pe spatele oglinzilor), am montat un releu de actionare a circuitului electric al oglinziilor, care este actionat de firul +12v care merge la dezaburirea lunetei, suplimentar se poate monta un intrerupator de actionare a releului de la oglinzi (pentru drumuri lungi pe vreme umeda sau ploaie mocaneasca) PS: pe circuitul de actionare de +12v continuu de la alarma cu pornire motor am legat si actionarea releului de la ventilatorul cu treapta maxima a aerului din interior, toata iarna trecuta am folosit optiunea respectiva(pornire motor din telecomanda) si va zic ca merita toti banii Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now