mdascalu Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 La Dacie schimbam cauciucurile pana la 20 000 km (am avut Victoria, Ceat, Montana si Debica). La Cielo am schimbat cauciucurile originale la 20000 km (dar dupa 7 ani - de stat in garaj ). In iarna imediat urmatoare au crapat de frig 2 dintre ele. Asa ca le-am schimabat cu Debica Navigator. La Matiz mai am doar 2 din cauciucurile Continental - prin garaj, in momentul de fata am Kormoran pe spate şi Debica frigo pe fata (sa spunem cca. 30 000 km) La Meriva inca nu am schimbat nici un cauciuc, dar mi-am luat 2 jante si cauciucuri de iarna Uniroyal). Cam asta e tot. Link to comment
Chip Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Debica all season - au 41k km si ar cam trebui schimbate. Sava Eskimo S3 - au cam 10k km da' mai tin lejer 20k... Link to comment
n1ck2203 Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Firestone all season stiu doar ca au 6000 km de cand am eu masina si din cate am inteles cea care a avut masina inainte le schimbase de putina vreme Link to comment
gigi-kent Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Matadoarele cu care a venit Solenza - 15k fata si 20k spatele, dar tin sa precizez ca daca mai mergeam cam 1000 de km deveneau slick uri.Doua raliuri si cateva antrenamente pe kartodrom.Insumat le-am fortat 2-3 km maxim. La restul nu le-am tinut contul. Acum am Pirelli P3000 pe spate. Cam 15k si arata f bine. Facute ele la turci da vad ca rezista foarte bine. Pe fata am Global de iarna.Folosite si iarna trecuta, sezonul asta n-am avut ocazia sa le testez.Inca astept zapada. Ca si anvelope ieftine(850k bucata) Globalurile isi fac f bine treaba. Link to comment
Lucian M Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 La Matiz: Montana din fabrica m-au tinut destul de mult. Asta pana am faultat 3 dintre ele in minunatele gropi de pe drumurile din Neamt. Unul a ramas rezerva (vai de mama lui, dar la urgenta, pana la prima vulcanizare ar mai merge). In martie 2006, cam la 50k km am luat pt fata doua Kormoran (vara, parca)- f bune si pe uscat, si noroi, si pe ploaie (pe zapada- n-am prea avut ocazia, ca n-au prins iarna). Pe spate Montanele au atins la vanzarea masinii venerabila "varsta" de 61k km. Actualul proprietar a spus ca le-a schimbat cu unele de iarna, pt fata. Montanele mai aveau profil (cat sa nu se ia nenea cu batul de mine), erau uzate uniform (masina n-a vazut decat in fabrica geometrie roti), cu toate ca la gropi- vai de capul ei, rar rata cate una- deh, abia anul trecut s-au peticit nitel drumurile pe la noi. Montanele erau cam crapate- imbatranisera pe buna dreptate- insa nu aveau pori, le umflam f rar si atunci doar putin, max 0,4 atm (cam la 1-1,5 luni). Le mai permutam cand faceam cate vreo pana- rezolvam rapid cu baiatul de la vulcanizare. Pot spune ca din feb 2003 pana in nov 2006- cat a avut masina la vanzare- montanele si-au facut treaba. Binisor chiar. Boalfe a facut exclusiv de la gropi. ATAT. Le-am nimerit bine. Iarna cam ma dadeam cu sania, din cauza lor am si pocnit stanga-fata de stalpul portii- am derapat lateral la intrare. Kormoranele se prezentatu de minune pe ploaie, aveam o frana beton. - asta la Matiz. Acum la Aveo am gumele stock. Pe asfalt uscat- OK. Pe ploaie- binisor, cand intra ABS e chiar OK. Pe zapada- JALE . Masina fiing greuta, se "duce" oriunde vrea ea cand iei un viraj chiar f usor (azi a fost frig tare, zapada f bine intarita pe sosea-> atentie SPORITA ). Daca nu e bruscata directia, e multumitor. Daca nu imi bagau vama si taxa de prima inmatriculare pe gat, imi luam macar doua de iarna (pt fata). Astea sunt impresii dupa 400 km cu rosia mea. Link to comment
EM!L Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Montanele originale, ~40k... desi nu arata deloc rau... nu le folosesc decat la mers urban si pe afara cand merg nu prea trec de 100. Stiu ca trebuie schimbate si nu ma pot baza pe ele decat la un mers linistit, eventual pe carosabil uscat Link to comment
mr_ Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 La Ibiza - Unele poloneze sau chehesti - pana la prima frana puternica pe autostrada cand s-au facut ovale. Apoi, altele noi si cu geometria facuta in Franta, 5000km . Cu geometria facuta in Galati, niste Barum-uri 50.000 si inca mergeau. La Nubira, am avut pe ea Bridgestone Potenza care s-au uzat vazand cu ochii datorita unor probleme la suspensie. Dupa ce am rezolvat problemele, am pus uniroyal de ploaie made in romania la dealerul chevrolet local. Au deja 35.000km si nu par sa aiba uzuri vizibile De iarna nu am pus pentru ca nu au fost inca zile friguroase, foarte rar temperatura a scazut ziua sub 10 grade. Link to comment
vio.p Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 La matiz am schimbat la pe la 65-70k gumele de vara .Cele din fabrica )"> Acum am debica Link to comment
john Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Cele din fabrica )"> Montana? Link to comment
laurentziu83 Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 De iarna nu am pus pentru ca nu au fost inca zile friguroase, foarte rar temperatura a scazut ziua sub 10 grade. Oricum la clima de acolo nici nu se renteaza cauciucuri de iarna, mai degraba anvelope de ploaie, cum am vazut la un prieten venit tot din Belgia. Link to comment
dflorescu Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Ai dreptate: cred c-ar trebui inca un poll: ce merita sa punem: all season sau 2 perechi (de vara + de iarna)? Dupa cum e tendinta de schimbare a climei, cred ca e cazul sa luam numai de ploaie, noi astia de la campie. Dar totusi (citind toate posturile) vad ca exista si probleme: iarna sau la o zapada f mica esti primul care-o fura (mai ales daca nu ai abs), iar pentru vara pot fi prea tari (nu lasa deloc urme pe asfalt) cu toate ca te tin mai mult. Spuneti-mi, all-season fac zgomot suparator la viteze mari (120-140) ca sa stiu sa fug de ele sau le cumpar? Am impresia ca pentru siguranta trebuie sa renunti la 15-20ooo km care i-ai rula in plus cu cauciucuri de ploaie in favoarea celor de toate sezoanele care-ti ofera un mic plus de siguranta in "iernile" noastre de maxim o luna. Link to comment
Tommy Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 (edited) Off-topic la offtopic: S-a tot spus, dar nu cititi. Ideal este sa ai vara 4 de vara, iarna 4 de iarna. Ca un compromis nu foarte rau, puntea tractoare sa aiba vara de vara si iarna de iarna si cealalta punte sa aiba intermediare. Zgomotul depinde de la cauciuc la cauciuc, nu de la tip la tip, desi se spune ca cele de iarna sunt cele mai zgomotoase, sunt dintre ele chiar foarte silentioase. Edited March 6, 2007 by Tommy Link to comment
iulia Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 All season-ul nu sunt nici cal, nici magar. Mie mi-a spus tanti de la dealer ca masina mea e dotata cu all season - Continental. Dar la APCO, cand mi-am luat Vredestein-urile mi s-a spus ca ale mele Continentaluri sunt de vara toata ziua si ca all season oricum e un compromis fara rost. Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Eu sunt super multumit de Vredestein-urile mele all season, Quatrac 2. Singurul dezavantaj e ca se tocesc cam repede. Cica contin acelasi compus ca si alea de iarna pentru utilizarea sub 7 grade C. Dar intr-adevar nu arata nici pe departe ca si Continentalurile Iuliei. Link to comment
steph Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Pe mine ma tin cateva mii. Tot timpu se gaseste o groapa care sa atenteze la ele. Si acum mi-am adus aminte ca imi trebuie iar cauciucuri de vara. Link to comment
Bel_Ze-but Posted March 6, 2007 Author Share Posted March 6, 2007 Eu sunt super multumit de Vredestein-urile mele all season, Quatrac 2. Singurul dezavantaj e ca se tocesc cam repede. Ce inseamna mai exact "cam repede" ? Link to comment
tolin Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Baga presiune mai mare in ele si nu mai frana in ultimul moment. Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Presiunea e peste 2 iar frana in ultimul moment e doar pentru distrat cu cei din masina prin masina, nu e ceva zilnic. "Destul de repede" inseamna ca in vreo 20 de mii de km am tocit cauciucurile din fata. Acum le-am rotit si urmeaza sa mai iau o pereche, ca sunt multumit de comportamentul pe toate tipurile de drum, si sa fac din nou rotatie. Link to comment
cristi_vb Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 (edited) Continentalurile din fabrica m-au tinut exact 28000 de km, adica pana aseara cand le-am taiat intr-o tabla pe soseaua Giurgiului Edited March 8, 2007 by cristi_vb Link to comment
vally Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Am la tico montate din 2004 cauciucuri Uniroyal All-Season( din octombrie), aveam 81.000 km si le am si acum pe masina la 127.000 km si sunt in conditii bune; le-am schimbat intre ele de 2 ori pe an si nu am avut nici o pana...Le iubesc... Link to comment
Tommy Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Presiunea e peste 2 iar frana in ultimul moment e doar pentru distrat cu cei din masina prin masina, nu e ceva zilnic. "Destul de repede" inseamna ca in vreo 20 de mii de km am tocit cauciucurile din fata. Acum le-am rotit si urmeaza sa mai iau o pereche, ca sunt multumit de comportamentul pe toate tipurile de drum, si sa fac din nou rotatie. Mai e si de la plecari, nu doar de la frana Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Si plecarile sunt la fel ca franele. Doar cand sunt cu spectatori sunt spectaculoase. Link to comment
free_spirit Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Hmmm..., am Continental si sunt cu ele la 52.000 km.Se cam cer schimbate,zic,pentru ca au inceput sa aiba probleme cu aderenta, dar in rest s-au comportat bine.N-au facut galme desi le-am lovit destul de rau, in nenumarate randuri. Link to comment
Bel_Ze-but Posted April 15, 2007 Author Share Posted April 15, 2007 (edited) Unu din cauciucurile din spate (Sava Eskimo ) luat in toamna trecuta s-a taiat intr-o piatra acum o luna. Asa ca o sa scada media longevitatii celor 4 Sava de iarna...(N-a facut decat vreo 5000 de km). Sper ca Continentalele de vara puse acum sa aiba o soarta mai buna. Edited April 15, 2007 by Bel_Ze-but Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now