Satori Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Imi explica si mie cineva chestia asta? Mi se pare mie sau practica nu se potriveste cu teoria? img_Y10101910.pdfFetching info... Link to comment
VAXXi Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Pai care-i teoria ? Oricum, graficul acela este facut pentru un Chevrolet destinat pietei non-europene, ci unei tari cu totul alta clima, motiv pentru care pun pariu ca are ECU programat altfel. Link to comment
Satori Posted November 12, 2006 Author Share Posted November 12, 2006 Tot 94CP ar trebui sa aiba. Link to comment
Immortal Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 In teorie. Si mie mi se pare cel putin ciudat, insa parca numai asa'mi pot explica consumu' unora... ) Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Pot sa zic "Told you so!"? Aici se vede, presupun, puterea in plus "din pix". Link to comment
Satori Posted November 13, 2006 Author Share Posted November 13, 2006 Probabil, daca testul e facut corect, ceea ce nu pare. Oricum, stai calm, daca la tine a pus woo puterea in plus din creion, nu inseamna ca e mai bine. Toti pun ceva in plus, iar dyno nu reflecta masuratorile din fabrica. Link to comment
BogdanG Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Se pare ca cei 94 CP de la Lancer s-au transformat in ~91CP dupa 14 ani dar la Aveo NOU au fugit 14 cai Link to comment
aztec Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Dau decat cu presupusul.. Poate sa fie diferente intre puterea motorului si puterea la roata.. Link to comment
BogdanG Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Este puterea motorului la volanta (flywheel) Link to comment
Satori Posted November 13, 2006 Author Share Posted November 13, 2006 Dyno se face la raportul cat mai apropiat de 1. Daca au facut intr-a V-a, au dat-o rau ca batul in balta. Prea multe variabile. Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Satori said: Oricum, stai calm, daca la tine a pus woo puterea in plus din creion, nu inseamna ca e mai bine. Nu stiu cat de offtopic: Inseamna ca la mine au avut creionul ca varf mai bont pentru ca postase VAXXi pe la inceputurile forumului un grafic si pentru Espero si era "in grafic". Link to comment
Satori Posted November 13, 2006 Author Share Posted November 13, 2006 Dyno sau grafic de producator? Daca e dyno, da un link. Daca e grafic de producator, nu are valoare in cadrul discutiei. Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...ost&id=1749 :-$ Link to comment
Satori Posted November 13, 2006 Author Share Posted November 13, 2006 La ce e buna cartea, daca nu stii sa citesti? Cati Nm si CP sunt pe acel grafic? Te-ai uitat? Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Chiar mai multi decat e nevoie. Link to comment
alx Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Deci are 80cp, ce e aiurea aici? In ce conditie era masina? Poate era o vechitura, mai stii? Link to comment
Satori Posted November 13, 2006 Author Share Posted November 13, 2006 alx said: Deci are 80cp, ce e aiurea aici? In ce conditie era masina? Poate era o vechitura, mai stii? Avand in vedere ca astora le place driftul, masina poate fi in orice stare. Link to comment
marr Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Dupa cum arata graficul, io cred ca-i vorba de motorul SOHC nu DOHC cum zic ei. Din pacate, pe site-ul chevrolet nu mai exista motorizarea asta ca sa compar datele tehnice. Link to comment
Senna Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 aztec said: Dau decat cu presupusul.. Poate sa fie diferente intre puterea motorului si puterea la roata.. Normal, intervine si randamentul transmisiei, maxim 98% pt cutiile de viteze cu angrenaj final cilindric (care echipeaza masini cu motoare transversale). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now