vasiledintomis Posted November 18, 2006 Author Share Posted November 18, 2006 (edited) Apropo de passaturi...aveam ocazia sa iau unul break de la un prieten de familie, masina buna.Pret 10.000 .Am preferat sa dau un ban in plus si sa-mi iau masina noua.Mai erau ceva bani de bagat in ea,bucsaraie si in cateva mii km cred ca si turbo.Nu se compara.Pe asta stiu ca o am de la 0 km si numai cei din familie merg cu ea.De vandut poate o sa o vand peste cativa ani sau poate nu. La iesirea din garantie urmeaza un chip s-o ridice sau o remapare care s-o ridice la in jurul la 130 cp. I-as pune de acum dar se pare ca pot pierde garantia Edited November 18, 2006 by vasiledintomis Link to comment
sebian Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 Presupun ca nu vorbesti de masina din avatar ) Link to comment
vasiledintomis Posted November 18, 2006 Author Share Posted November 18, 2006 Nu ...Aia are deja 200 cai si un magar ...ii ajunge .. ) Link to comment
BogdanG Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 De curiozitate cam citi km are Passatu ala de care zici tu? Eu am 235k km si chip de la 200k km si am turbina originala, cind v-a avea Opelul tau 200k km vei intelege de ce altii prefera VW ) PS> la vechile 1.7 dti turbina pica pe la 100k km, sunt curios cit de fiabile sunt noile motoare de 1.7 cdti . Link to comment
vasiledintomis Posted November 18, 2006 Author Share Posted November 18, 2006 Passatul de care spuneam are 150.000 .Cel mai probabil n-o sa pastrez masina asta pana face 200.000.Nu te contrazic ,VW=reputatie buna dar daca te uiti pe forumuri o sa vezi ca au inceput sa aiba ogramada de probleme. Plus ca hatchbackurile astea sunt urate ca draq (cel cu 150.000 e hatchback) Link to comment
BogdanG Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 (edited) Un lucru e clar si te felicit pentru el, adica pt faptul ca ti-ai luat masina noua si esti sigur de nr de km Un Passat la 150.ooo km trebuie sa fie impecabil DAR de obicei aceste masini care arata si se tin foarte bine la capitolul tablarie nu au niciodata km reali. Daca zici ca sunt probleme la bucsi inseamna ca masina are multi km, multi insemnand peste 240k km. Edited November 18, 2006 by BogdanG Link to comment
mikey_VS Posted November 19, 2006 Share Posted November 19, 2006 scuzati, ma var si eu cu o mica intrebare... care e pentru mine o dilema serioasa: Trebuie sa-mi cumpar o masina... ca multi altii, am de ales intre sh aduse "de afara" si noi din tara. Pt cele noi, la cei 10.000 Euroi pe care o sa-i "screm" cumva, cele mai bune optiuni mi se par albeea dynamic sau aveo 1.4 16V, 4 usi mai dotat (ultimul in leasing 1 an, prima cu plata cash) Din multe pdv aveo pare solutia cea mai buna (abs si ebd pe care albeea le are doar la un pret mai mare, plus aspectul, etc.). Voi ce parere aveti? Eu chiar nu stiu mare lucru despre aveo / ex-kalos, doar din auzite. As ruga pe cineva care are sa-mi spuna pe scurt: consumuri, intretinere, calitate - service, spatiu inside si la bagaje (400 litri aveo fata de 513 albea), ma rog, chestii utile. Multumesc mult si bafta tuturor, pe orice sosea mioritica (sau nu!) v-ati afla. Link to comment
BogdanG Posted November 19, 2006 Share Posted November 19, 2006 AVEO este o masina buna care are un consum decent pt cei 94 caluti din dotare. Interiorul este cireasa de pe tort finisajele de calitate fac toti banii iar mp3 playerul este bestial . Probleme exista (vezi topicul cu probleme ), multe fiind mostenite de la Kalos . Serviceul nu este o problema in Bucuresti dar nu stiu un tara cum sta treaba . Spatiul interior este OK pentru aceasta clasa, portbagajul este mare insa, mic pe hartie dar mare in realitate Tinuta de drum este foarte buna, este o masina care la 170km/h se simte bine, nu se inclina foarte tare pe curbe adica o masina stabila. Link to comment
mikey_VS Posted November 19, 2006 Share Posted November 19, 2006 Multumesc mult BogdanG, apreciez raspunsul tau. O ssa vad ce pot face. Bafta tuturor! Link to comment
hawkeye Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 S-a cam raspuns inaintea mea ref la passaturile diesel. Da, daca ma duc in targ la vitan cu un passat diesel si cu o epica este evident ce se vinde in primele 5 minute la un pret foarte mare. Daca o vand unui cunoscator care nu cauta o masina diesel pentru ca-i consuma putin si care apreciaza confortul interior si toate dotarile la un pret foarte bun atunci situatia e putin altfel. Kalos-ul l-am dat la aprox. 85% din DDP-ul platit. Link to comment
BogdanG Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Si speri sa vinzi Epica tot la 85% din DDP ? Nu prea cred ca o sa-ti dea cineva peste 3 ani 15000E pe Epica, este o masina care deja se vinde SH in Germania pe la 16k E, SH insemnand 10km Eu i-ti doresc din toata inima sa revinzi masina cit mai scump dar nu prea se poate, toate masinile coreene care se vind in UE se devalorizeaza mult mai repede decit suratele lor europene. NU spun ca Epica este o masina urata/proasta, este o masina superba, cu adevarat o limuzina dar care din pacate are un pret mare si tocmai din aceasta cauza nu este un best-seller . Link to comment
Satori Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Scuze, dar mie mi se pare putin cam ciudat sa iei masina in functie de pretul de revanzare. Avand in vedere ca suntem pe forumul acesta, masina nu este doar un simplu obiect pentru noi iar sa o iei in cosiderare pretul de revanzare este ca si cum as alege cu cine ma casatoresc in functie de valoarea asigurarii de viata a respectivelor. Link to comment
BogdanG Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Pai vezi tu, tocmai de aia nu te-ai casatorit Ma intriga faptul ca Hawkeye spune ca a obtinut 85% DDP la revanzarea Kalosului ceea ce este enorm zic eu . Link to comment
Satori Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 AAA imi oferea 70% din pretul de achizitie la 35kkm si 2 ani. Pretul a fost propus de mine si l-au acceptat in 2 minute. Verigheta actuala o tin pe inelul de chei. Are sigla Chevrolet pe ea. (PS: Caut amante! ) ) Link to comment
Tommy Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 (edited) .. este ca si cum as alege cu cine ma casatoresc in functie de valoarea asigurarii de viata a respectivelor. Marx spunea: "dupa necesitati si posibilitati". As zice ca, mascat, idea era "dupa posibilitati si necesitati". Tu esti sigur ca ele exclud din ecuatie "asigurarea" noastra? Refacand reciproc paralela, eu n-as exclude total nimic din calcul, inclusiv valoarea de revanzare. la noi insa nu functioneaza momentan, si nici dupa 2007 nu sunt naiv sa cred ca va fi o transformare brusca, lucrurile ca-n Germania. Dar 0 apreciere a masinilor germane si japoneze cred ca se va accentua. Edited November 20, 2006 by Tommy Link to comment
Satori Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Nu zic sa excluzi de tot. Dar nici sa fie criteriu in top 5. Eh... in fine, depinde de persoana. Unii ar putea sa o aiba pe Pamela pentru o noapte si sa nu stie ce sa faca cu ea iar altii au doar un poster si tot se distreaza ) Link to comment
Tommy Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 AAA imi oferea 70% din pretul de achizitie la 35kkm si 2 ani. Pretul a fost propus de mine si l-au acceptat in 2 minute. La telefon sau loco? Link to comment
Satori Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 La telefon. Au zis ca pretul a fost acceptat si ca sa vin SA LAS masina. Mi s-au pus intrebari despre lovituri & shit, carte de service, garantie. Link to comment
Tommy Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 (edited) Asa mi-au spus si mie. La fata locului pretul a scazut cu 10 procente. Crede-ma, sunt jegosi. La telefon spun vrute si nevrute sa atraga clientul. Tocmai de asta am intrebat daca la tel sau loco. Si nu au gasit nici cel mai mic defect. BTW, nici sa conduca calumea nu stia omul lor. Daca masina are defecte ascunse.. poate trece usor fara ca ei sa observe. Edited November 20, 2006 by Tommy Link to comment
Satori Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Nice. E posibil. Oricum, nu le lasam nimic, poate mai adaugam ) Ce motive au invocat pentru scadere? Link to comment
Tommy Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Nici un motiv. Citez: "asta e pretul pe care vi-l putem oferi". La telefon a fost complet altceva. Link to comment
zack Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Aveo are in plus fata de albeea (dupa parerea mea) asa : - motorul de 1.4 16v 94 cp (albeea avand de 1.2 80cp) -designu-l muult mai "ingrijit". E oribil spatele lat si "batut in portbagaj"(ca sa nu fie cap ) al fiat-ului. -la interior...este discutabil peoparte este misto la fiat, ca poti avea si interior pe bej, dar se murdareste cam repede...(dar este mai placut...) -portbagajul este ceva mai mare, dar sa fim seriosi...Are loc pentru bagaje si aveo...e chiar risipa -la tinuta de drum nu ma prea pot pronunta, mergand doar ca pasager dreapta cu albeea(generatia "veche"...)...asa nu mi s-a parut prea mare diferenta de "aplecare" in curbe. -sistemul audio cred ca este mai bun cel de pe aveo, avand si mp3 (desi pe fiat este tot blaupunkt, nu se aud cine stie ce) -usile si portbagajul mi s-au parut foarte "fragile". Trebuie trantite foarte usor, altfel prind o "viteza" la inchidere...(deloc nu imi place ca se inchid foarte usor...parca nu au auzit de balamale+"opritor") -chederele la geamuri, sunt mai scurte cu cativa mm, intrand apa cu usurinta in usa (cu asta vreau sa pun punct pe calitatea de fabricatie) -de zdroncanit nu zdroncane...parca este unpic mai silentioasa la suspensii ca, kalosu (cu aveo nu am mers...doar l-am privit...) -motorul mi s-a parut unpic mai zgomotos la fiat (vorbesc de cel de 1.2 16v) Cam atat...daca imi mai aduc aminte ceva...o sa scriu...si sper sa iei decizia cea mai buna. Eu, as lua un aveo... ps: Am intrat acum pe www.fiat.com.ro si am observat ca au pus motor de 1.4l cu 77 cp Acceleratia -100 km\h in 13.5 !! Link to comment
Lucian M Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Halooo, Vasilica, am crezut ca vrei sa-ti iei tanc, vazand ca vrei caroserie galvanizata... Hai sa fim seriosi, cati ani vrei sa pastrezi masina? Vrei sa aiba valoare la revanzare mare, sa consume f putin, sa ai portbagaj sa intre 1-2 borci (asta e copyright Laurentiu83, el a scos "borcul" >- ), sa mearga tare, sa fie confortabila, sa fie superfrumoasa etc? Nu cred ca s-a inventat masina aia si sa mai fie si ieftina. Eu am ales Aveo 5dr Premium din urmatoarele considerente: e relativ ieftina, e frumoasa, e confortabila, e fiabila, e sigura (am vazut ca are 3 stele, dar sper sa nu le testez niciodata), e hatch (apreciez f mult un spatiu mare de incarcare, deoarece mai am si unele mici afaceri care implica si transport de obiecte mai voluminoase), e relativ economica (pt un motor de 1,4 litri cu 16v si cai multisori) si ar mai fi... Ma doare-n cot de valoarea la revanzare, mi-am luat-o cu Matizul, care mi-a scos din buzunar cam 60 milioane de cand l-am cumparat (aici intra muzica si turometrul+ 50 milioane cat a fost diferenta dintre cele 202 mil de la achizitia de la 1,5 ani si vanzarea la varsta de 3 ani si 9 luni, cu 150 mil); sunt curios cat voi pierde la Aveo, dar mi se cam rupe..., eu o iau pt mine, pt confortul familiei, pt ca m-a atras masina, nu pentru ca voi lua bani multi pe ea la revanzare. Spre deosebire de tine, nu am avut 15000 eur pt o masina, daca ii aveam nu o luam cu banii jos, ci in leasing. Insa, in ziua de azi, nu se marita sa tii masina pana cade tabla de pe ea, ci dupa cativa ani, depinde de posibilitati. Sper sa te impaci bine cu Astra, sper ca dotarile sa te satisfaca pe deplin (geamuri electrice nu are, ca n-am vazut pe lista), in lista mea de cumparaturi n-a avut loc din cauza dotarilor putine si a pretului relativ mare, cam mare pt ce ofera. Sa va intelegeti bine ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now