Moshu Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Daca tu esti multumit ce conteaza, pe bune acuma. Oricum toti bulanesc kmetrajul, asta este. Dar daca masina e buna, nu vad care-i problema. Link to comment
raskala Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Cu putin noroc in 2-3 zile ajung la 300.000km fara capitala, doar mici retusuri si bibileli. Treaba e ca inca se tine bine pe picioare(roti) si m-ar mai tine 1 an dar vreau ca in primavara sa-i fac cate ceva(ambreiaj, 1 cap planetara, 1-2 rulmenti).Eu am deja Espero dar ma cam macina intrebarea: daca sa bag 1000E in ea sau sa mai pun 2-3000E sa iau altceva In proportie de 75% cred ca o sa bag banii in Espero... Link to comment
Moshu Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Nu stiu ce ma face sa cred ca o sa ai mai multa treaba la tinichigerie decat la motor. Super motoare. Link to comment
raskala Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Tocmai asta ma bucura cel mai mult la masinile astea ca au tabla mai mult decat buna. Ideea e ca tabla e calitativa sau cel putin e tratata bine pentru ca nu am probleme, exceptie fac cateva julituri dar sa nu uitam ca masina are 10 ani si este rezidenta in Constanta, plus ca in fiecare vara sta parcata numai pe plaja. Daca ajunge la 11 fara capitala ii fac si-un tort Un motor il rezolvi cu o segmentare dar tabla iti rezerva surprize. Link to comment
Moshu Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Am vizionat unul azi, si era cam rosiatic pe la portiere (in partea inferioara) si putin pe la aripioarele din spate . Dar nu era gaurit inca, ci neingrijit. Link to comment
Tommy Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 (edited) Moshule, nimeni nu da o masina bunisoara si inmatriculabila si inca pe la 100 de mii de km la 2000 de euro. Apropo de km, stiu un cielo cu peste un milion de km la bord, vecin de bloc al unei colege de forum, a spus omul ca a facut mult Libia. A facut de 2 ori motorul si culoarea e matuita, in rest masina functionala. Am mai fost cu un taxi de 600k km automat in stare grozava, si cu unul de 900 de mii iarasi in stare buna. Asta ultimul taximetrist, un mosh, era sigur ca il mai tine inca ceva ani Asta nu inseamna ca am eu de gand sa bat recorduri Edited November 23, 2006 by Tommy Link to comment
Moshu Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Mai nea Tommea, nu le amesteca. Eu n-am zis nimic de nici un mos si nici de 100k km. Eu am zis de unul de 2000 euroi pe care NICI nu l-am vazut, dar a plecat omul nostru sa-l vada. Nici nu ma gandesc ca ar avea mai putin de 300k, ca-s prea harsit de sh-uri. Am avut 5 pana acum, inclusiv un Trabant in studentie ) Discutia se va face saptamana care vine. Nu te lega de suma, nu e masina vanduta prin targ. Iar apropos primul,care l-am vazut si cerea 3500 era, ti-am zis cu rugina pe el si avea 475k km reali. Motorul facut reca de curand. Faza tare a fost cu CieloFan, cand l-a intrebat apropitarul "cat crezi ca valoreaza masina asta?" s-a uitat lung si zice "50 mil, mai mult n-as da". Link to comment
BogdanG Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 (edited) Moshule dar tu cum ai vrea sa arate un Espero de 2000E ? Acum pe bune tu chiar crezi ca mai are 4 roti ? Adica sa-ti cumperi o masina cu banii de benzina pe un an este afacere nu gluma Edited November 23, 2006 by BogdanG Link to comment
Brainiac Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Daca-i diesel merita banii astia. Altfel...mi se pare mult 2000 de euro Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 fftopic: Asta nu e cine stie ce realizare. La Oltcit cred ca bagam contravaloarea masinii in rezervor la fiecare 6 saptamani. Totusi un Espero cu 2000 e ceva. Macar ca il vinzi pe piese dupa aia. Link to comment
xenna Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 (edited) Tot fftopic: Si totusi...am si o dilema domne: cum te lasa mai moshule ,sufletul de tata, sa mergi tu cu Saab ul si pe Cielofan sa-l impingi spre un Espero de 2000 E ? Edited November 23, 2006 by xenna Link to comment
BogdanG Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Pentru ca sunt masini asemanatoare, adica seamana dar nu rasare, ca Saab are CXul mai prost decit Espero .Deci Cielofan ar trebui sa fie mandru Link to comment
xenna Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Fir-ar sa fie! Acum am inteles motivul! Asa e mai Bogdane, ca Saab ul are CX 0.33 si Espero are 0.28, deci e mai bun Espero.Ce e drept, nu-i stramb. Link to comment
Esperatul Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 (edited) Pai asta era singura chestie unde puteau sa zica si ei ca au aplicat din tehnologia aeronautica cu care se lauda ca saaburile ar fi avioane pe roti. Totusi eu inafara de motorul turbo pe benzina nu inteleg ce au atat de interesant masinile astea. Sasiul catastrofal de vectra pe 9-3? Ochelarii pusi pe 9-5 ? Designul banal? Singura chestie e ca nu prea sunt pe strada si te simti ca intr-o raritate , dar altceva nu vad. Sunt masini normale, nu sunt avioane, sorry. Edited November 23, 2006 by Esperatul Link to comment
xenna Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 @ Esperatul: dupa cum vorbesti ,intuiesc raspunsul, dar intreb totusi:ai condus vreodata un Saab? Link to comment
VAXXi Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Nu, dar sa revenim la subiect. Link to comment
Esperatul Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 (edited) @ Esperatul: dupa cum vorbesti ,intuiesc raspunsul, dar intreb totusi:ai condus vreodata un Saab? NU, dar experienta ca pasager nu mi-a starnit curiozitatea sincer. In schimb am condus un S8 printre altele, cred ca se compenseaza. Edited November 23, 2006 by Esperatul Link to comment
Moshu Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Daca ma ajuta Dumnezeu cu Saab-ul, cu siguranta ca il va conduce si CieloFan cat vrea el (si cu ce gagici vrea el in dreapta). Atata timp cat am masina sa-mi fac treaba, nu-i problema ca se cheama Espero. Adica suntem in familie, problema e ca devine din ce in ce mai greu sa imparti o masina. Sa fim sanatosi, ca masini sunt. Cu banii mai greu Dar apropos, in afara de Esperatul si Bogdan, mai sunt destui cu experienta la Espero. Vaxxi, tu ce parere ai? Tu o ai mai de mult, dar daca ar fi sa o iei azi, ai lua tot Espero? Moshule dar tu cum ai vrea sa arate un Espero de 2000E ? Acum pe bune tu chiar crezi ca mai are 4 roti ? Adica sa-ti cumperi o masina cu banii de benzina pe un an este afacere nu gluma Da. Este o afacere, intradevar. De aia ma costa numai 2000. Nu am spus ca masina VALOREAZA 2000. Atat dau EU pe ea. @Brainiac> inainte de a face mishto, ai citit de am scris? Link to comment
VAXXi Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Da, as lua tot Espero (75% din motive rationale, 25% din "tzacaneala"). Link to comment
Moshu Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 (edited) @Vaxxi> Multumesc de raspuns. Se vede ca e sincer. @Bogdan> promit ca daca imi iese afacerea, ii fac poze ca sa vezi ca are 4 roti. Si nu numai. O are si pe a cincea, de rezerva. Daca nu trag asul, o sa ma multumesc si cu un juvete. Adica una la 3500. Nu ca ar fi mai buna, dar va fi mai scumpa fiind luata din targ. Hai s-o lasam pe luni cand vine omul cu rezultatul. Edited November 23, 2006 by Moshu Link to comment
VAXXi Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Ok, hai sa detaliez, sa duc sinceritatea pana la capat. Masina la vremea ei, noua, a fost bestiala. Incapatoare, puternica, dotata, frumoasa, fiabila, gurmanda (ok, asta e un defect). Faptul ca a fost facuta inainte de evolutia societatii de consum, o face sa isi mentina atributele astea si la 10-12 ani de la fabricatie. Problema este ca -- in afara de cazul in care e vreun exemplar rarissim, care a stat in garaj ani de zile (si nici atunci nu e cazul ideal) -- o masina care merge se uzeaza, si o masina uzata este o masina care trebuie ingrijita mai atent decat una noua. Ca la iesirea pe poarta fabricii, e clar ca nu mai e nici un Espero in ziua de azi; exista doar Espero ingrijite, Espero alergate, si Espero harbuite. Pe care-oi nimeri-o, e chestie de noroc si de deschis ochii la cumparare. Mi-am pus si eu problema unei masini noi, dar ceva echivalent sau mai bun incepe de la 15 mii de euro in sus, pe care deocamdata nu-i am, si nu i-as baga intr-o masina. Intr-adevar, e nevoie de mai multa grija si intretinere, dar le consider a face parte din personalitatea masinii. Asa ca Espero ramane. Link to comment
Moshu Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Nu pot decat sa-ti multumesc inca o data. La urma urmei stiind toate astea e un risc asumat daca vrei neaparat Espero. Sper sa avem noroc la achizitie. Am gasit inca una astazi, de care n-am scris. Masina de profesor, tinuta in garaj, 100 si nu mai stiu cat de mii la bord, toata partea electrica de comanda perfect functionala, nu mananca ulei. 4000 euro. Faptul ca e sub 200k si (cam 20k an sa zicem, normal de altfel ca medie), garajul si unicul proprietar ma fac sa cred ca e o alegere buna. O sa ma duc sa o vad. Link to comment
VAXXi Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Daca are in jur de 100 de mii, vezi topicul asta, e interesant Link to comment
BogdanG Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Experienta ne-a aratat ca nu conteaza daca un Espero este condus de Vaxxi sau de Zmeu ca tot atitia km tine si toti atitia bani se baga in masina. Asa ca nu conteaza daca a fost alergata sau nu pt ca Espero este una din masinile careia ii place sa fie alergata . In concluzie nu te lua dupa anunturi de genul :pensionar vind Espero ca nu-mi ajunge pensia ) Conteaza cum arata estetic masina ca restul se fac usor . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now