Jump to content

Se Merita Sa Dau Tico Pentru Un Matiz ?


adostar

Recommended Posts

NU cred ca este o afacere, adica:

1. vinzi o masina foarte fiabila care consuma putin

2. cumperi o masina care consuma mai mult

3. cumperi o masina cu multe probleme de noua, amortizoare care bat, diverse borcane care se sparg :) )

 

Sincer nu merita .

Link to comment

Avantaje Matiz fata de Tico-ul tau:

-mai stabila la viteze mari;

-siguranta mai buna;

-spatiu putin mai mare;

-design mai nou, mie imi place mai mult;

-e masina noua;

Dezavantaje Matiz fata de Tico-ul tau:

-fiabilitate mai slaba;

-mai grea;

-consum mai mare (ma rog, la tine s-ar putea sa fie mai mic :) ) );

-mai lenesa;

-gabarit mai mare, dezavantaj in oras;

-te usureaza de niste bani acum;

Dupa cum am vorbit si pe mess, Tico-ul tau e intr-o stare excelenta, avand in vedere kilometrii putini si faptul ca a fost tinut in garaj, de asta zic eu ca nu merita sa schimbi Tico pe Matiz la ora actuala. Matizul nu-ti va aduce un plus de spatiu care sa merite banii, cel mult unul estetic si faptul ca vei avea masina noua. Cei care au trecut de la Tico la Matiz au facut-o deoarece Tico-ul lor era in stare jalnica, si nu e cazul la tine.

Oricum, tu decizi daca merita sau nu.

Link to comment

"3. cumperi o masina cu multe probleme de noua, amortizoare care bat, diverse borcane care se sparg 21000000.gif"

 

chiar asa proaste sint Matizurile fabricate acum ?

sau altfel pusa intrebarea: este o afacere proasta sa cumperi un Matiz la sfirsitul lu' 2006 ?

Link to comment

Nu se merita,nu as da un tico pentru un matiz.Matizul consuma mai mult ca tico,nu e la fel de fiabila,vin cu probleme inca din fabrica,stabil nu e sub nici o forma,iar pentru banii pe care ii dai primesti prea putin.

Nu mi se pare deloc o afacere,mai bine mai astepti un pic,faci un credit la banca si iti ei una mai robusta.

Link to comment

Tommy,

 

Stiu ca servo e bun la manevre la viteza mica (sau chiar pe loc) si nici eu n-am condus decit Matiz fara servodirectie. In schimb am condus multe masini cu servodirectie ... (la manevrarea pe loc mi-a placut foarte mult cea de pe Fiat Panda cu optiunea City cuplata) ... si de asta eram curios cum merge cea de pe Matiz (si daca merita sa dai atitia bani pt. a o avea)

Link to comment
"3. cumperi o masina cu multe probleme de noua, amortizoare care bat, diverse borcane care se sparg 21000000.gif"

 

chiar asa proaste sint Matizurile fabricate acum ?

sau altfel pusa intrebarea: este o afacere proasta sa cumperi un Matiz la sfirsitul lu' 2006 ?

Nu e o afacere prosta in opinia mea, eu am cumparat un matiz nou acum o luna si jumatate si chiar sunt foarte multumit de el, abslut nici o problema nu am cu el, nici cu amortizoarele spate care zic multi colegi forumisti ca bat de numa.

Link to comment

Se poate sa fie asa DAR statistic vorbind Matizul Euro3 are probleme mai mari ca Matizul din 1999 .Faptul ca nu te deranjeaza amortizoarele care bat nu inseamna ca nu este o problema. Orice masina are un defect de proiectare fie Avensis sau Matiz, deosebirea este ca nesimtitii de la DWAR nu vor sa rezolve problema decit pe banii clientilor .

@Adrian_r5 nu merita diferenta de pret pt servodirectie dar merita varianta SE pt fetele de usa, eleron etc

@Adostar daca chiar vrei sa dai un ban cumpara un Spark este foarte misto masina iar diferenta de pret nu este mare DAR ca si tinuta de drum sau zgomote interioare este aceiasi masina cu Matiz I singura diferenta fiind acel cilindru in plus care face din Spark un "mic bolid" .Sa nu uit la Spark ai si vitezometru :) )

Link to comment

Pai Matizurile noi am înteles ca nu mai au amortizoare facute la Sibiu, ci coreene, deci nu ar trebuie sa mai troncane... Si o mica observatie: nici o masina nu mai este noua dupa o luna de la cumparare. :D

Edited by Laurycã
Link to comment

@BogdanG > Poate turometru, care nu ajuta la ceva la o masina de oras si cu turatia limitata. Turometrele se pun pe masini pentru a nu supratura motorul, altfel, sunt un moft pe motoarele pe benzina. Pe Diesel, unde trebuie sa mergi pe turatie si nu pe viteza, este altceva. In plus, un Matiz mai apropiat de conditiile de Tico este mult mai ieftin decat Spark, +30% este doar taxa vamala, la pretul CIP sau la valoarea reziduala. Cine vine de pe Tico n-are nevoie de optiuni. Spark (Matiz III) este mult mai bine facut decat Matiz I. Lipsa de putere de Matizul euro3 se manifesta doar daca motorul este tinut intr-o plaja scazuta de turatie, dar acelasi lucru trebuie sa se vada si la Spark. Toate motoarele acestea sub 1300 cc trebuie tinute "in priza", altfel te tarai cu ele.

 

Orice masina e noua atata timp cat n-ai scos-o pe poarta vanzatorului.

Link to comment

De la 1 ianuarie 2007 taxele vamale pentru masinile produse in afara Europei scad la 10%, deci iese un pic mai ieftin Sparkul...Spark-ul se merita sa-l iei în leasing.

 

:o fftopic: La Spark ma enerveaza indicatoarele pe mijloc, deci sa fie si la jumate de pret si n-o sa-mi iau.

Edited by Laurycã
Link to comment

@Tolin

Deacord cu tine DAR cineva care are TICO il are din 2 motive:

1. pret mic achizitie

2. consum mic

Matizul este un upgrade care presupune anumite costuri pe care trebuie sa le accepti .Pentru cine vrea consum de Tico pe alta caroserie exista Citroen C1 HDI, Pejo 107 HDI sau alte masinute diesel dar deja sarim cu mult de grila de pret .

Pina una alta Tico este o alternativa la orice mini masina fabricata in 2006 .

Edited by BogdanG
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...