laurentziu83 Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 La Matiz merita cu varf si indesat, daca stai in zone mai "Ferentariene". Cand aveam inainte matizul nu ma deranja, intotdeauna acul statea de parca era gol rezervorul. Acum m-ar cam interesa. Desi cred ca mi-ar ajunge un intrerupator pe circuit si gata. Link to comment
puyuletzu Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 (edited) salutare , nu stiu daca mai citeste cineva in topic, dar totusi vin si eu cu o idee , poate a incercat-o cineva acul meu de benzina merge foarte greu se ridica atunci cand alimentez dar uita sa coboare , am desfacut si am constat ca merge exagerat de greu l-am dat pe 0 si am mers cu ea , la contact , s-a ridicat la nivel si a trebuir sa fac pana prostului sa imi dau seama ca tot nu coboara ideea e urmatoarea , am observat ca acul de la temperatura coboara si merge foarte usor si lin la oprirea motorului ma gandeam sa ii scot bobina care tine acul si sa o mut la ceasul de benzina sa vad efectul , stiu ca bobinele nu sunt la fel ca efect a incercat cineva ? ce parere aveti de ideea mea ? ... si inca ceva , stiu ca am si martor optic ptr benzina dar nu s-a aprins niciodata becul e bun , e pus doar de forma ? Edited February 25, 2012 by puyuletzu Link to comment
Celtic Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 La Matiz asa functioneaza acel ac indicator, nu coboara la rosu dupa ce ai oprit motorul. Link to comment
IONUT 23 Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Eu sunt de parere ca ceasul este alimentat de un curent permanent...cum D-zeu isi face treaba bobina din interiorul sau??Ideea este ca trebuie desfacut bordul si vazute firele,iar acea alimentare trecuta prin contact.. Link to comment
augustinionut Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 nu are arc care sa aduca acul la 0. Cum doamne... Link to comment
IONUT 23 Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Nu inteleg...las' ca-l desfac eu si-i dau de cap dar sa dau de ceva timp liber Link to comment
Salex Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Eu sunt de parere ca ceasul este alimentat de un curent permanent... Nu te mai chinui degeaba, nu este alimentat permanent, nu ai ce sa treci prin contact. Ca sa nu pierzi mult timp, deconecteaza bateria si convinge-te. Link to comment
OneTear Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Am observat ca daca scot mufa de la pompa de benzina, pana sa se opreasca motorul scade si acul indicator din bord, deci prin urmare daca intrerup unul din firele care pleaca din acea mufa cade acul indicator la E. Am citit mai sus ca ar fi firul purpuriu. Problema este ca la mine nu am nici un fir purpuriu, mai are cineva ca mine, se poate ca la Matizul meu ( an fab. 2008 ) sa fie altfel culorile firelor? Link to comment
evaluare Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Buna ziua, Am o problema cu indicatorul de benzina. S-a blocat pe plin, nu mai coboara, nu mai indica consumul. Mentionez ca am umplut pana la refuz rezervorul. Sa fie din aceasta cauza? Matiz 2007. Link to comment
augustinionut Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Cati km ai mers de cand ai facut plinul? Link to comment
evaluare Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 250 km Acul a inceput sa indice ceva. Adica nu mai este pe complet plin, dar ar trebui sa fie cam la jumatate. Link to comment
augustinionut Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Concluzia la care am ajuns e ca tija flotorului e prea scurta;atunci cand fac plinul flotorul nu reuseste sa ajunga la nivelul benzinei a, din cauza cursei mici de rotire si din cauza lungimii tijei. De aia dureaza o gramada pana incepe sa coboare acul, incepand cu nivelul b. O tija mai lunga ar corecta acest lucru, dar nu stiu daca se poate introduce pe urma pompa in rezervor. Link to comment
Salex Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 O tija mai lunga s-ar putea sa determine flotorul sa se loveasca in partea superioara a rezervorului, ceea ce ti-ar putea da, iarasi, o indicatie falsa (rezervor plin insa ac mai jos de plin). Link to comment
augustinionut Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Vorbim de matiz. Unde din start tija e mai scurta decat trebuia sa fie. Link to comment
evaluare Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Sa inteleg ca pana la urma nu este defect indicatorul si o sa-si revina? Multumesc. Link to comment
augustinionut Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 De cat timp ai matizul? De cate ori ai facut plinul pana acum? Link to comment
evaluare Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Din 2007. Am 50000 km cu el. Revin. Plin pana la refuz (buza) am facut de doua ori. Asta este a doua oara. Prima data nu am avut probleme cu indicatorul de benzinz. Azi a inceput sa scada mai pronuntat. Am facut 350 km de la plin. Link to comment
augustinionut Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Inseamna ca merge bine. Link to comment
slim_daddy40 Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Nu se poate face CV cu indicatorul de benzina.? .. La Tico nu am avut probleme de genul asta... ... În schimb la matiz... Indica prost... Scade destul de repede după ce trece de jumătatea rezervorului... Și nu este deloc precis.. Cum se poate ca Tico din 99 sa aibă un indicator de benzina mai precis decât matiz din 2005?am involuat.? E de ras... Link to comment
augustinionut Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Poate pentru ca forma rezervorului? Pentru ca semnalul de la rezistenta din rezervor trece prin ecu si apoi ajunge la ceas? Poate ca ramai la tico Link to comment
slim_daddy40 Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 )) eheee timpul nu mai pot sal dau inapoi ca nu am cronovizor ...dar de cand am matizul aproximativ 1 luna si cateva zile zi de zi regret tico ....dar sincer mi se pare ca daewoo a pierdut in acele vremuri un mare plus de imagine nu este posibil ca in secolul 21 sa nu poti sa pui un indicator de benzina precis sau chiar foarte precis..acum este tardiv ei s-au dus oricum pe copca. craciun fericit!! Link to comment
calinjack Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 am avut si eu o experienta neplacuta cu becul de la benzina.s-a aprins foarte tarziu atunci cand era mai mai sa raman in pana.noroc ca ream in drum spre benzinarie.am pus 10 litri si abia a urcat acul peste rosu Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now