Against Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Dat fiind faptul ca m-am saturat sa sterg farurile din km in km cind ninge/e lapovita/e mizga, la drum lung, m-am gindit sa imi fac un sistem de spalare a farurilor pe Cielo. Dar nu prea stiu de unde sa apuc problema. Ce duze sa folosesc? Sa mai pun o pompa? etc. Mi-e ca daca nu calculez corect totul, o sa stropeasca undeva sub far, chit ca le ridic la maxim sau ceva. Any ideeas? Link to comment
ovi_jer Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Duzele nu sunt o problema. Problema o reprezinta pompa care trebuie sa fie de presiune mare si lichidul care trebuie sa fie de cea mai buna calitate. Link to comment
Against Posted November 24, 2006 Author Share Posted November 24, 2006 (edited) Ma gindeam sa cumpar o pompa de stropit parbrizul; furtunele le iau de la dezmembrari si introduc "admisia" prin capacul de la rezervorul de lichid al masinii. Problema mea e cu duzele, desi tu zici ca nu e de fapt. Ce duze sa pun? Am vazut ca modelele mai noi de Cielo au duze duble, nu ca la mine, simple (doua jeturi in loc de unul). Ma mai gindeam ca dau gaura in bara si le introduc acolo, ca in capota, dar mi-e teama ca or sa stropeasca prea jos. Edited November 24, 2006 by Against Link to comment
andreib Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Pentru spalatoarele de faruri trebuie o pompa de presiune mai ridicata decat cea pt spalat parbrizul si niste duze speciale. Daca pui duze obisnuite si motoras normal rezultatele vor fi sub asteptari. PS: La masinile ce au asa ceva se consuma f mult lichid de parbriz, deci ar trebui si un rezervor mai mare (4-5l). Link to comment
Mad MAX Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Cred ca trebuie o pompa de putere mare si niste diuze pulverizatoare. Probabil se pot imprumuta de la o masina de conceptie mai noua. Eu as pune asa ceva la parbriz in primul rand. Link to comment
Lao Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 După părerea mea nu merită efortul, chiar că mai bine faci operaţiunea pentru parbriz. Dacă vrei totuşi să te apuci de aşa ceva, eu îţi sugerez să cauţi duze la dezmembrări, e aproape imposibil să nu găseşti. Link to comment
Against Posted November 27, 2006 Author Share Posted November 27, 2006 Pai m-as apuca. Doar ca nu stiu ce si cum. Probabil o sa cumpar un circuit de la un opel astra sau vectra, ca tot se potrivesc gramezi de piese de la ele la cielo. Probabil ca asa scap si de grijile ce tin de calcule, randament, capacitati, etc. O sa mai ramina problema amplasarii lor pe bara... Link to comment
alx Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Ca posesor de sistem de spalare faruri va sfatuiesc sa nu va chinuiti degeaba. Oricum nu spala calumea, nu e mare scofala. Eu il folosesc pentru a inmuia mazga si a o putea sterge mai usor cu carpa. Link to comment
ovi_jer Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Si asta din cauza ca solutiile active bune sunt raritate in romania ) In romania cred ca sistemul cel mai bun este cu stergatoare la faruri. Link to comment
Against Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 Mdea... cum stergatoare la cielo nu cred ca o sa pun, si data find parerea lui Alx, cred ca discutia pe marginea spalarii farurilor s-a cam incheiat... Link to comment
TBird Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Against pana la urma ai reusit sa faci ceva sau te-ai lasat la mana ta? M-am suparat si eu... si mi se pare simplu de realizat... Din 2006 pana acum, trebuie sa fi rezolvat tu asa ca spune-ne si noua... Daca te-ai interesat despre instalatiile de la alte masini ( vectra ) daca se potriveste etc... Link to comment
ing3r Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 "Last Seen: 25th June 2007 - 12:17 PM " Mda...Cred ca din 2007 de cand nu a mai intrat pe forum o fi rezolvat, pacat ca nu ne mai onoreaza cu prezenta sa ne povesteasca! Link to comment
RD-Woo Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Diuze pt spalat farurile si-a montat nt98adu la masina lui.. din cate am inteles, pt alimentare (pompa, lichid, etc..) s-a legat la instalatia de spalare a parbrizului... si diuzele montat in bara (in fata farurilor) sunt identicele cu cele montate pe capota.. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now