George GBL Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Suna a nebunie toata treaba asta dar ar merge incercat,poate va iesi o bomba pe roti s-au o racheta... Link to comment
SMS Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Ai incercat si acum ne spui noua sau vrei sa incercam noi si sa-ti zicem rezultatul? Link to comment
George GBL Posted November 26, 2006 Author Share Posted November 26, 2006 Am facut rost de o turbina mai mica este de pe un motor de 1.5 de pe un Mitsubishi Colt CZ3, ar intra dar trebuie sa mut radiatoru de racire in rest ar fi simplu...parerea mea Link to comment
SMS Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Si restul instalatiei? Coltul ala era pe carburatie? Link to comment
George GBL Posted November 26, 2006 Author Share Posted November 26, 2006 Este pe injectie,dar io am doar turbina cu tot cu furtune si tevi.Cuplaju intre turbina si galerie trebuie putin modificata... Link to comment
Mircea Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...l=turbina+matiz Link to comment
negoctav Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Cum eliminati detonatiile cu turbina de Colt? Link to comment
BogdanG Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 (edited) Ca sa concluzionam pina la urma: 1. Peste a vandut turbina pt tico, era prea mare nu incapea fizic 2. Calculul de acasa nu se potriveste cu cel din targ, adica 3 carburatoare de motor puse pe Tico nu au facut altceva decit sa scada puterea si sa creasca,,, consumul . 3. toate modificarile facute de Peste, galerie admisie/evacuare nu au facut nimic altceva decit zgomot...pt nimic . Deci toate aceste modificari nu merita si nu se justifica . Cel mai simplu merita cumparat un Suzuki Alto Works RS/R care are Turbo din fabrica )"> de fapt nu chiar din fabrica . Edited November 27, 2006 by BogdanG Link to comment
Leutzu Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Tin sa te corectez putin...puterea nu a scazut intrucat cei 38CP obtinuti de peste au fost obtinuti cu doar 2 carburatoare functionale din cele 3... Link to comment
BogdanG Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Mai conteaza ? Oricum experienta practica ne-a aratat ca e greu, foarte greu . Link to comment
alx Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Daca nu veniti cu idei viabile sau cu actiuni intreprinse deja tind sa va inchid topicul pe motiv de batut de campi. Daca chiar cineva se va apuca de operatie, pm la subsemnatul. 24h. Link to comment
George GBL Posted November 27, 2006 Author Share Posted November 27, 2006 24h...pentru ce,eu care lucrez pana la 10 ore pe zi.In fine va voi dovedi ca va merge chiar daca vei inchide topicul.Lucrarea o fac pentru mine nu pentru altu si nu o fac in graba,totul trebuie facut cu cap:evacuarea,admisia trebuie modificata,prinderea pe carburator,instalatia de racire trebuie modificata,racirea pe ulei la turbo + flansa de la filtru de ulei, vacumul din galeria de admisie....++++,multe alte modificari care trebuie facute. Si raspuns pentru ''negoctav'' DETONARILE SUNT DOAR LA MOTOARE DIESEL din cate stiu eu,nu si la cele cu aprindere prin scanteie (pe benzina) Link to comment
SORAN Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Tati pentru ultima fraza care ai scris-o e clar ca nu prea ai idee despre motoare si nu sti in ce te bagi. DACA o sa faci ce ti-ai propus pe langa problemele care vor aparea va trebui sa reduci avansul la aprindere, sa utilizezi benzine cu cifra octanica mai ridicata, sa maresti unghiul de baleiaj etc. Te-ai gandit cum il supraalimentezi pana intr-un bar sau peste 1 bar? S-ar putea sa ai surprize daca treci de 1 bar. Sincer initiativa e buna dar nu stiu daca o scoti la capat! Link to comment
strumfuadi Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 la carburator presurizat te'ai gandit ca ai avea nevoie? dar detector de detonatii care sa iti retardeze avansul? etc.etc. Link to comment
tolin Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 SORANE, atata timp cat: "DETONARILE SUNT DOAR LA MOTOARE DIESEL", succesul este asigurat, mai ales in conditiile in care nici nu se pune problema prin ce sa se asigure o cantitate mai mare de benzina, deci, amestec sarac este sinonim cu auto-detonatia. In plus, multi au senzatia ca motoarele acestea de strada sunt supradimensionate, doar rautatea si interesele meschine ale producatorului le retine sa dezvolte putere mai mare. As vrea sa vad si eu pe cineva care-si propune mai intai sa faca un calcul de verificare din punctul de vedere al rezistentei materialelor, sa vada daca cuplul marit pe care vrea sa-l obtina se poate transmite pana la roata si petru cat timp ! Eu as propune mutarea topicului la Cafenea. Link to comment
Senna Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Si raspuns pentru ''negoctav'' DETONARILE SUNT DOAR LA MOTOARE DIESEL din cate stiu eu,nu si la cele cu aprindere prin scanteie (pe benzina) Total eronat. In primul rand se numesc DETONATII, in al doilea rand apar doar la motoarele "pe benzina" reprezintand o ardere foarte violenta, rapida amestecului carburant, din cauza compresiei prea mari. Motoarele turbo clasice au compresii mai mici, maxim 8:1, iar cele moderne au senzori de detonatie care au grija ca acestea sa nu apara, informand ECU ca avansul trebuie redus. Prin comparatie, motorul de 1.8 T de 150 cai de la VW are tot 9.5 compresia, ca si Tico, si este cunoscut pt susceptibilitate la detonatii, chiar daca are ECU si chiar doi senzori de detonatie. Nu mai zic de presiune scazuta de supraalimentare. Iar tu vrei sa bagi un bar in motorul de Tico. Poate iti faci o garnitura de chiulasa custom, mai groasa, sa scazi raportul de compresie pe la 8.5, asta daca nu vrei sa-ti schimbi pistoane si chiulase lunar. fftopic: A incercat cineva/se poate pune chiulasa sau axa cu came de Matiz pe Tico? Caci numai din modificarea fazelor distributiei la Matiz s-au marit turatiile de cuplu maxim si putere maxima cu 1000rpm si ca urmare a crescut si puterea maxima cu 10 cai. Apoi din filtru de aer si evacuare sport mai castigi vreo 3 caluti si zic ca te-ar coafa destul, la cat de usor e Tico. Succes! Link to comment
tolin Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 @Senna > cum asiguri un amestec constant la un motor de Tico cu turbo-alimentare ? Link to comment
Senna Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 (edited) Cu o alta pompa de benzina, de preferat electrica si cu presiunea redusa la o valoare convenabila pt alimentarea unui alt carburator, mai mare. Amestec constant nu va fi, dar macar va fi varia intre optim si bogat, mai bine decat intre sarac si foarte sarac nu se mai pune problema consumului. Dar mai intai sa-l vedem cum rezolva cu compresia si detonatia cea care pt el e o himera... Edited November 27, 2006 by Senna Link to comment
strumfuadi Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 acuma m'am uitat mai atent la titlul topicului: "Turbo Pe Tico, Vis s-au nebunie...oare o merge ! ! !" trecand peste acel "s-au" demn de almanahele lui "care este", eu as zice ca e vis SI nebunie. succes cu himera asta. Link to comment
steph Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Daca peste nu a reusit cred ca nimeni nu o sa reuseasca Link to comment
SORAN Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Peste nu pornise sa faca turbo...era o idee insa era mai constient de anumite lucruri si cand nu era il aduceam eu cu Pepino cu picioarele pe pamant Link to comment
Leutzu Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 (edited) Scuze de reclama dar incerc sa-l ajtu pe omul nostru. Intra pe www.speedline.3xforum.ro fa-ti un user si scrie acolo ce vrei. SUnt mai mult ca sigur ca vei gasi o solutie la ceea ce vrei tu. Au pus baietii turbo pe o supernova (de dacia lu SGM nu vorbesc ca numai blocul il mai are de dacie), insa iti spun un lucru sigur - de pus se poate pune, acum intrebarea este si daca esti dispus sa faci o astfel de investitie si daca va si renta. Eu din discutiile cu baietii de acolo cel mai bine si mai usoara modalitate de a castiga cam 10 caluti este sa comprimi motorul... vezi topicul de la motorizare (se numeste proiect tico). Edited November 28, 2006 by Leutzu Link to comment
tolin Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Leutzule, vezi ca pe un motor cu injectie controlata este mult mai usor de pus decat pe unul cu carb. Asta au incercat sa-i explice mai multi de aici, dar trebui sa aiba si cui. Link to comment
SORAN Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 (edited) Si in plus sunt puse pe variante de motoare concepute pentru turbo, mai putin la nova aia. (nu supernova). Interesant e ca s-a pus pe Oltcit. Acolo chiar e pus pe motorul clasic. Acum cat de fiabil e nu se mai pune problema. Edited November 28, 2006 by SORAN Link to comment
tolin Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Ar trebui facuta si disocierea dintre o masina care intruneste toate conditiile de circulatie pe drumurile publice (conditiile se restrang de la o zi la alta) si una de participat la competitii de orice fel. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now