Englishman Posted November 27, 2006 Author Share Posted November 27, 2006 Turul de forta i l-am ...insinuat, dar nu a muscat momeala. A fost prea de forta pentru el...si prefera cu masina. Link to comment
BogdanG Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 (edited) 307 nu este o masina cu veleitati sportive indiferent de motor asa ca ai o sansa destul de mare, nu conteaza citi CP are masina ci cit de bine accelereaza iar in cazul lui Pejo 307 1.6 HDI 110CP nu foarte bine: Pejo 12.3sec Cielo 12.2 sec Problema mare este dupa 100km/h )"> Pejo o sa zburde linistit pina la 188km/h iar tu o sa te opresti la 170km/h . @Uskt ai grija cu remarcile de genu e dizel e puturos ca mai exista si exceptii )"> Edited November 27, 2006 by BogdanG Link to comment
uskt2005 Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 @bogdang Eu pana acum nu stiu nicio situatie in care aceeasi masina cu acelasi numar de cai putere doar diferenta de combustibil in care sa castige diselul Si poate nu ai vazut cielo la 180, 190, sau 200 - uita-te la atvarul meu(aici aveam aparatul la mine si nu am mai avut unde sa ma duc mai mult) , si mai e si tommy care i-a dat 190 la fostul lui cielo Asa ca eu tot cred ca pejoul poate fi facut de cielo indiferent ce vor spune altii P.S. singurul care cred ca ma face este in afara de 407, ar fi 206hdi 1,6 110cp, dar si asta poate sa-si gaseasca nasul la vre-un cielo putin modificat Bafta "> Link to comment
Tommy Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 (edited) @bodang, Nu-i chiar asa, cielo 16 valve 12.3, cielo 8 valve 12.8, peugeot 110- dizal 11.2 . Secunda aia, se poate recupera, dar tu @radux pleci cu mentalitate de locul 2 Spune-i ca tu esti mai bun la tranta, ia-o de mana si du-o acasa daca-ti place fata si o vrei Daca ai alte dezavantaje.. cum ar fi ca tu esti insurat.. eu zic intai sa bagi divortul, sau cel putin sa-i spui ca l-ai bagat ) @uskt, i-am dat de mai multe ori peste 190, dar mere bine peugeotul ala, daca o calca la maxim, ramaneam in spate. Edited November 27, 2006 by Tommy Link to comment
BogdanG Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 (edited) Uskat eu zic sa nu mai visezi la struguri si sa-ti iei un PDA cu GPS, eroarea kilometrajului la Cielo este extrem de mare, adica fabrica zice 170km/h pentru Cielo 16v si tu zici 200 Oricum nu ma mai mira nimic, adica domnii coreieni spuneau 170km/h vit maxima pt Cielo cu motor 16v@90CP iar romanasii nostri zic 175km/h pt un motor de 80CP care nu-i are nici pe aia . Tommy nu cred ca datele au vreo valoare, conteaza cit de tare e Radu la manevrat pedale Edited November 27, 2006 by BogdanG Link to comment
uskt2005 Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 (edited) Uskat eu zic sa nu mai visezi la struguri si sa-ti iei un PDA cu GPS, eroarea kilometrajului la Cielo este extrem de mare, adica fabrica zice 170km/h pentru Cielo 16v si tu zici 200 Tommy nu cred ca datele au vreo valoare, conteaza cit de tare e Radu la manevrat pedale Spre surprinderea ta poate chiar am avut ocazia sa testez cu un gps (in munca pe care o prestez lucrez cu topografi care au sisteme performante) si tin sa-ti spun ca eroarea nu era mai mare de 3-5 km si asta la viteze de 160-180km/h deci viteza reala min 155-175 km/h si deci la 200 viteza reala e undeva pe la 190-195 deci eu cred ca pejoul ala tot nu e mai bun ca cielo in privinta asta (viteza maxima si menaraj) Bafta! "> Edited November 27, 2006 by uskt2005 Link to comment
andreib Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Acum chiar daca nu e tocmai tehnic...crezi ca ruptul masinii in doua are vreo importanta... Cred ca tommy are dreptate, pb e de mentalitate... Cauta alta, lumea e plina... PS: Cred ca discutia asta ar sta mai bine la cafenea, cu titll modificat in cum sa ne demonstram ca ,,avem cu ce'' ...And the solution is...ALTA Link to comment
BogdanG Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Asa o fii mai Uskat, maine ma duc in targ sa-mi vand Golfu si sa-mi iau Cielo din asta 2006 care fuge cu 200km/h (dupa sateliti) si care rupe Pejouri si alte masini . Cred ca mi-e frica sa ies din casa si nu o sa mai dau flashuri la nici un Cielo din asta cu GePeLeu ca nu se stie cum se transforma in supercar si incepe sa ma impinga pe la 200km/h . Uskat macar ai idee ce gume ai tu, la ce viteza rezista ? Eu am W(adica 270km/h) si tot mi-e frica sa merg cu 200km/h si tu-mi vorbesti cu asa o nonsalanta de parca ai avea vreo 8 AirBaguri si vreo 2 DUMNEZEI Link to comment
tolin Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Bogdane, sa pui si gaz pe Cielo pe care-l cumperi. Link to comment
uskt2005 Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Bogdang , eu unul cred ca atunci cand iti vine ceasul poti sa ai tu si 1000 de airbaguri si orice alt sistem de siguranta ca tot o mierlesti, asa ca de ce iti e frica de aia nu scapi Iar faza cu golful sa-l vinzi nu ar fi o idee rea (costuri de intretinere mai mici, la performante asemanatoare) Nu mi-o lua in nume de rau, ia-o ca pe o gluma Bafta Link to comment
BogdanG Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Normal ca-i pun gaz, numai pe gaz ajung la 8000rpm (chiar daca la aceasta turatie am sub 50cp ). Oricum GePeLe rulz Link to comment
ovi_jer Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Ar trebui sa-ti fie bogdane.Poti sa ai si dublu W pe caucicurile tale pentru ca in starea in care sunt si cum fac pe asfalt nu ofera prea mare siguranta.Cat priveste viteza maxima cielo si-o depaseste cu mult in anumite conditii climatice datorita cutiei cu rapoarte lungi.Sunt momente cand nu depaseste 150km/h dar sunt si cele in care se junge la 200 fara a pune in pericol motorul.Tu poti sa pui 3 turbine si 2 randuri de injectoare pentru ca de la 180km/h in sus depasesti turatia maxima a motorului si deja ii pui cruce.Sincer cred ca deja nici nu mai are mult de trait motorul tau ) din aceasta cauza. Link to comment
BogdanG Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Asa o fii, mai ales ca stau rau cu,,,, compresia Gata m-am hotarat, trec pe Cielo GePeLe . Link to comment
uskt2005 Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Bogdane , cu prima ocazie cand vin in bucuresti te anunt sa vedem ce e mai bun gazul , benzina (ca eu am de amandoua) sau motorina ta, la o liniuta , asa ca sa revenim si Link to comment
Tommy Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 (edited) Pai e perfect on-topic, poate solutia e sa puna gepeleu sau sa-si ia un dizal.. sau alt.. ceva Radu, cat am mancat, mi-a mai venit o idee omule.. punct slab la Peugeot: ia-l la o cafea, si pune un elev sa-i dezumfle rotile, ii dai si tu cinciul la un repetent. Cine spune ca trebuie sa o arzi pe fatza ? Crezi ca femeile o fac mereu? La asa scop.. asa mijloace )"> Edited November 27, 2006 by Tommy Link to comment
ovi_jer Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Solutie : usureaza tot ce poti de pe masina si monteaza roti de 13 pe fata cu cauciucuri cat mai mici. Link to comment
tolin Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 ... si inguste. Baga si 50 psi in ele. Link to comment
BogdanG Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Eu ii recomand sa bage 3.5 bar este presiunea perfecta )"> Link to comment
tico_RS Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 3 atmosfere e presiunea ideala si se vede enorm in demaraj. La aceleasi setari de carburator si chiar cu ceva greutate in plus masina mea zici ca avea turbo se ducea de nebuna desi cu un mare minus la capitolul stabilitate... Ca sfaturi on-topic: lasa roata de rezerva acasa, dar nu scoate banchetele decat daca ai geamuri fumurii, pentru ca alea au un impact minor dar in acelasi timp te poti face de cacao, mai ales daca pierzi; benzina cat mai buna dar fara aditivi, experienta mi-a aratat ca in cazul excesului merge mai prost , scoate-i filtrul de aer iar cand schimbi, cauta mai degraba sa cazi pe turatie de cuplu nu neaparat sa schimbi la turatia de putere maxima iar la schimbarea treptelor lasa acceleratia la podea nu ridica piciorul de pe ea si cateva sesiuni de antrenamente contra-cronometru pentru a testa diverse tehnici de schimbare nu ar strica... Link to comment
Tommy Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 (edited) Vezi maistre ca e DOHC, si are cuplu motor aproape liniar pe interval mai bine de 1000 de ture, optimul se scoate un pic diferit decat la Tico. Cuplul la roata "se simte" diferit in functie de treapta, adica daca in 1, 2 rupe la 3500 in a 3 abia pe la 4500 simti ca accelereaza din plin. Parerea mea sa bagi asa: 1 pina la 5500 cu talpa violenta abia de la 2000+, si in urmatoarele duci pina in 6300-6400 si schimbi fulgerator cu acceleratia la 2 degete de podea. Cu testele ai dreptate, baga exercitii Radule, numai vezi sa-ti ramana anvelope si pentru "race". Cutia de viteze trebuie sa o auzi ca huieste, atunci inseamna ca ai exploatat-o spre maxim. Edited November 28, 2006 by Tommy Link to comment
Englishman Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 (edited) Tommy >> cam asa am simtit si eu masina si cred ca ceea ce ai zis mai sus e cam singura modalitate de a castiga liniuta. Iar practica de genu` asta am destula, dar...nu pe masina mea, ce-i drept. Mi-a fost mila de ea pana acum, dar o data merge. Alteori, am lipit eu acul de multe la 190-200 , dar elegant, fara a o brusca. Edited November 28, 2006 by radux Link to comment
Tommy Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Pai nu mai bine sareau cu coarda? Link to comment
Englishman Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 (edited) Tommy<>>> Cine ? care? cum? ori mi-s foarte obosit ori...nu Ca nu pricep ! Xenna>> a, altcineva care ar crede ca sunt un teribilist, no? din pacate, nu prea e asa... Edited November 28, 2006 by radux Link to comment
xenna Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Din pacate, sau nu, nu conteaza ce crede lumea, iar tu esti asa cum esti...si te mai faci, din pacate Link to comment
Englishman Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 Brrrr... si eu care credeam ca afara e cald INCA... da m-a luat cu frisoane... si mai bine tac... Link to comment
Recommended Posts