Jump to content

Masina Mea De Familie


Cumnatu

Recommended Posts

La Metro se intra doar cu card facut pe persoana juridica.

 

nota bene: sprayul ales depinde de ce vrei sa faci. WD40 nu este lubrifiant (adica sa ramana acolo unde-l pui si sa asigure ungere ca vaselina), ci "water displacement" (degripant). Vaselina e altceva.

 

Despre cumparare, uite aici: http://www.wd40.ro/contact.html

Link to comment
  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ia vaselina aderenta, am un spray la garaj, insa nu mai stiu cine il produce (si imi este lene sa cobor :> ). Este extraordinar de buna, unde dai, acolo ramane, asa ca ai grija, eu am uns antena la Cielo si mi-am facut de lucru inca o ora sa curat capota de la portbagaj.

Link to comment

@_spong

Vaselina ROSIE pe care am recomandat-o mai sus e din cea de protectie. Are aderenta si NU e spalata de apa! Fabricanti... oricare, cine pune vaselina in spray nu prea da tepe.

 

@Cumnatu'

Fii atent ca WD40 NU e un simplu degripant! Are o componenta de lubrefiere, care-l deosebeste NET de degripantul ala la spray galben, care e pe baza de benzine usoare, plus penetrant/degresant... "Galbenul" se comporta pe vopsea/suprafete ca lichidul de frana, manaca vopseaua! Plus ca rugineste instant dupa el...

 

Cu stima,

Costel

Link to comment

Am fost dupa braduti la Pasajul Muncii. Magazinul este situat cam la 20 m de iesirea din pasaj in sensul de mers dinspre Muncii spre Iancului , pe dreapta, vopsit cu albastru, scrie Daewoo pe el , nu se poate rata. E 10 mii lei un bradut dar.. n-avea pe stoc. Dupa 08.01.2007. Oricum, inainte sa va duceti ( la traficul asta ) dati un telefon : 021.3276840 / 0722626811 - Dan

 

Pentru izolarea usilor am luat... nu stiu cum se cheama, e in masina, o sa cobor mai tarziu si o sa postez. Geva de genul acelor pungi de protectie aparate casante cu bule, bule pe care le spargi cu mana si pocnesc, numai ca in cazul de fata sunt muuult mai mici, grosimea materialului fiind de 0.5 cm.

Am luat spray 2 + 2 ( 220 mii lei de la benzinarie - ai de alergat pana il gaseseti ) dar sunt iarasi dezamagit. Ma asteptam la ceva de densitate mai mare dar este tot un spray. Candva la Radacini Gara am vazut electricianul tratandu-mi incuietoarea cu vailina amestecata cu ulei. Din pacate cred ca era hand-made. Astfel amestecata intra peste tot si mai ales prin locurile putin accesibile si fiind relativ solida NU se scurge ramanad acolo sa unga permanent. Asta cautam. Cred ca o sa il sun pe nea Marin de la Gara.

 

-spong- fa-ne fericiti si zi-ne cum se cheama vasilina minune !

Edited by Cumnatu
Link to comment

O poza cat facea? 1000 de cuvinte?

 

Dupa cum se vede, capacul nu rezista la presiune :D

 

PS: La aplicare se comporta ca un ulei foarte foarte subtire, insa in 10 - 20 de secunde se creeaza o pelicula de vaselina care nici cu carpa nu se duce prea usor, parca ar fi prenandez (unul foarte bun :) ).

Edited by _spong_
Link to comment

Exact despre asta vorbeam si eu,e foarte buna,o recomand tuturor,eu am dat acum un an pe la balamalele de la portiere iar anul asta m-am chinuit doua ore sa o curat,dupa ce dai cu ea nu mai ai probleme,nu mai scartaie nimic si suprafata e protejata impotriva ruginei.

Edited by CARABUSU
Link to comment

Am apucat sa iau 2+2. Asta e, dau cu asta iar la vara la revizia periodica de la tara, unde se demonteaza tot ce se poate demonta spre curatire o sa folosesc cel de mai sus.

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Fratilor : Iarna NU lucrati la masina . Treaba 0

 

Am desfacut fetele de usi aseara, le-am spalat, s-au uscat pana azi, azi am coborat la masina plin de elan si am incput sa spal interiorul usilor ( era noroi mult pentru ca fusesera infundate gaurile de scurgere ) apoi am procedat al lipirea materialului tampon pe care l-am luat cu prenandez pe usi, apoi am incercat sa pun fetele de usi la loc, apoi am constatat ca unele din clemele ce tin bradutii s-au dezlipit, apoi am constatat ca am prea multe suruburi ramase nefolosite, apoi am mmai gasit niste braduti, intre timp am inchetat ca un rahat si mi-am pierdut cheful de munca asa ca ultimele 2 fete de usi le-am montat fara material tampon, apoi am reusit sa distrug un buton pentru geamul din spate stanga, apoi am constatat cu uimire ca clapetele de care tragi sa deschizi usa nu sunt la fel fata spate deci ia si desfa din nou in fata ca sa il pui in spate, intre timp am tot inchetat, intre timp am murdarit peste tot cu spray cu vasilina deci spalatura tinde sa se duca la 0, m-am zgariat peste tot incercand sa bag mana in foile de usi de zici ca am fost pe camp la cules de porumb.

 

Una peste alta am reusit sa scot noroiul din masina dar sa fac de asa natura incat foisl de usa sa se sprijine in mai putine puncte, un buton de geam sa fie distrus, am constatat ca odata cu uscarea dupa spalare manerele usilor au capatat alta culoare ( mai deschisa ) decat fata de usa, desi am uns tot ce se putea unge, geasmurile tot la fel de greu funtioneaza... muuulti nervi si mult frig.

 

Nu faceti asa ceva iarna, nu merita. Treaba 0. Asta trebuie facuta vara cu cineva langa ca sa nu inebunesti de nervi, cu multe beri si mai ales cand e ziua luuuunga. E un calvar sa cauti un bradut scapat pe jos cand e intuneric afara.

Edited by Cumnatu
Link to comment
  • 2 weeks later...

Masina tocmai a fost echipata cu 2 cauciucuri de iarna second in stare buna ( vreau sa trec doar iarna asta cu ele ) . Modelul Global H65 ( n-am auzit in viata mea de ele ) nu cred ca e mare sfaraiala dar oricum sunt de iarna ( si cum zicea cineva mare aici pe forum, cel mai prost cauciuc de iarna tot e mai bun ca cel mai bun cauciuc de vara ).

 

Deasemenea s-a achizitionat un set de Focal Access 165 CA1 ce vor intra diseara in policioara si se vor alimenta de la Pioneer :banana:

 

Urmeza inca un set care va intra in usi dupa care un woofer in policioara. Abia astept sa vad cum se comporta fata de Hertz / dieci

post-3313-1168530557_thumb.jpg

Edited by Cumnatu
Link to comment

In sfarsit, dupa concluziile de aici http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...=345&st=600 am reusit sa fac rost si sa montez ( din nou ) Dieci 165 in spate la Esperache ( nu prea se pupa diminutivul ). Acum mai am o singura problema ... imi zdrangane manerele EXTERIOARE de la usi :banana:

 

De ce ? Pai uite d-aia : http://anagabriela.ro/DCX%20165/ ( n-am putut pune aici filmuletul ca nu e admisa extensia ) ( precizez ca zbarnaitul din filmulet e determinat de faptul ca la momentul respectiv difurile erau pur si simplu puse in gauri, fara absolut nici o prindere ) Acum suna si mai bine :P

Link to comment

Dupa cum eventual ati citit in alt post ( acela cu tremuriciul ) masina a ajuns in sfarsit la mecanic.

In mod normal trebuia sa ajunga de la inceput, fiind un second hand.

Am postat aici nefiind exact nici un post de descriere a pieselor, nici tuning, nici... e doar un prospect in secunda asta ce sper sa se materializeze cat mai rpd functie de cat de rpd fac rost de bani.

 

In urma analizei au o oarecare uzura si nu ar strica sa fie de noi puse urmatoarele piese :

 

90 % din furtune - pret necunoscut

caseta directie ( o sa o iau tot second ca noua e scumpa rau de tot ) - aprox 200 euro

Bielete - aprox 2 milioane

Discuri frana - rectificare - aprox. 1 milion

Capete de bara - aprox 1,5 milioane

Flanse amortizor - aprox 2 milioane

Amortizoare fata - aprox 3 milioane

placute frana + saboti - aprox 3 milioane

roala + curele - aprox 2 milioane

cubultori - aprox 2,5 mil ( p-astia ii am deja )

 

restul fiind componente care ma depasesc ca denumire.

 

Urmeaza

-refacerea motorului pana la starea de perfect, a sistemului de racire a motorului, a sistemului de incalzire a habitaclului ( calorifer, termostat etc ) a partilor de legatura intre motor si cutie ( role, curele ect ) , schimburi de ulei ( care acum s-a amestecat cu apa si nu e bun la nimic )motor, ulei cutie ( automata ) filtre aer, benzina, ulei, furtune, directie, suspensii, frane.

 

Toate cele de mai sus duc undeva la 45 milioane cu tot cu manopera. Timp de executie 1 saptamana ( in conditiile in care mecanicul lucreaza numai sera , dupa munca ).

Urgent ar fi doar motorul dar sper sa fac rost de toti banii ca sa fac tot ce e mai sus. In acest caz masina ar ajunge sa aiba :

10 ani

caroserie cel putin buna

mecanica noua.

 

O parere va rog, e un pret ok, e exagerat, e mic ??

 

In urma operatiunii o sa mai ramana de finisat interiorul habitaclului cu lumini - o sa aiba Soran aici de treaba - si ceva piele pe scaune, aici n-am gasit inca sursa, schimbarea chederelor, aducerea la zi a geamurilor electrice ( aici e pe felie Nea Marin de la gara ), reactivarea alarmei ( care din motive necunoscute face ca dracii dupa cum vrea ea ) ( tot Nea Marin ), schimbarea si updatarea partii electrice funtie de ce consumatori vor aparea in decurs de 1 an. ... si evident ceva muzica. De data asta ( diferenta fata de Cielo ) muzica o las ultima.

 

...ciudat sau nu , nu sunt deloc suparat sau nervos. E normal ( dupa cum am citit in alte posturi ) ca la o masina second , ca sa o aduci la zi sa bagi intre 1 si 2 mii euro . Exceptie fac masinile alea bibilite rau care insa nu se gasesc la 3000 euro. Probabil ca la relativa bucurie care ma cuprinde cand ma gandesc la operatiunea de mai sus contribuie si faptul ca tabla in sine este in stare excelenta, fara nici cea mai mica impuscatura de rugina.

E bolnavioara saracutza, da' las ca o face tata bine :P

 

PS : am convins-o pe nevasta-mea in proportie de 80 % ca e de bine. Asta de fapt e cea mai grea parte. ( ea credea ca da un ban si gata, moare cu ea in brate fara sa ii mai bage un leu ... deh.. femeile astea )

Edited by Cumnatu
Link to comment

Daca tot bagi jdemii de ieuro mai baga si citeva sute la frane, discuri noi + placute. Faze din astea cu rectificari si alte alea faceam la Golf 1 pe vremuri cind eram in facultate. In ziua de azi nu mai merita sa te joci cu franele mai ales ca TU ai un copil de crescut .

Link to comment

Discurile sunt fff putin ovalizate. Tot ce insemna franare o sa fie nou. Acum pe postul dedicat franelor espero urmeaza sa postez ( inca citesc paginile ) despre dezvoltarea franelor spate pe disc.

 

LE : o caseta noua de directie este pe la 1600-1800 euro asa ca...

Am cercetat cu mecanicul subiectul si e vorba de nu stiu ce burdufe care scapa ceva ulei servo. Intrebarile mele au fost :

 

Intrebare : La ce riscuri ma expun ?

Raspuns : tacaneala in caseta = disconfort. Pierdere ulei = completare cu bani.

Intrebare : Rezolvare ?

Raspuns : schimbarea casetei cu una second si cand incepe ( if ever ) sa dea semne de oboseala, reschimbarea ei. Pana ajungi la suma uneia noua cu siguranta ai nepoti.

Edited by Cumnatu
Link to comment
Flanse amortizor - aprox 2 milioane

placute frana + saboti - aprox 3 milioane

Astea doua preturi m-au impresionat cel mai tare, in Iasi placutele is 50 si ceva de lei, sabotii cam la fel.

Ce flanse de amortizor are espero nu stiu dar la matiz guma aia din capul amortizorului e cca 10 lei...

Link to comment

Eu la preturile care le cunostea mecanicul dupa ureche am pus intre 30 si 50 % mai mult ca sa fiu sigur ca suma finala va acoperii costurile.

Deci cand zic 3 mil de fapt ar trebuii sa nu sara de 2,4 mil , dar e mai bine sa faci asa calculele. Oricum, o sa mai apara pe ici pe colo cate un surub, cate o garnitura cate un rahat care acum nu il iei in calcul dar care la sfarsit se aduna si...

Edited by Cumnatu
Link to comment

E bine ca ti-ai pus mai mult, viata arata ca socoteala de-acasa nu vine mereu cu cea din targ :) Sunt multe necunoscute(piese, manopera).. e greu de dat un pronostic. Bine e sa ai o rezerva de bani, pentru orice eventualitate.

Link to comment

Nu te contrazic dpdv al pretului dar poate nu am detaliat bien :

 

- motor complet schimbat ( segmentat, reparat )

- curatare injectoare / sau schimbare - dupa caz

- 100 % furtune schimbate

- curatire aerisire sistem racire / incalzire cu schimbarea pieselor ce nu mai pot fi folosite ( de ex. termostat, poate si calorifer )

- schimbare tot ce insemna piesa uzata la sistemul de : directie / frane / suspensie ( fata + spate )

- schimbare filtre - integral

- schimbare : ulei motor, ulei cutie, antigel

- schimbare role, curele samd dpdv al transmisiei

 

Sa zicem intre 40 si 50 mil cu manopera inclusa. Acum m-am exprimat mai concret.

 

Ovi, iti pastrezi parerea ( ma refer la pret )?

 

In conditiile in care 90 % din piesele ce se vor pune vor fi noi , carpeala ??

Edited by Cumnatu
Link to comment

-SET SEGMENTI 1.8 Espero 328,60

-SET GARNITURI MOTOR 1.8 Espero 105,20

-Kit frina spate Cielo/Espero (include 2 tamburi, 2 cilindri, set saboti, 0,25l lichid de frina)

pret: 266.00 lei

-SET REPARATII CASETA DIR. Espero 84,42

-TERMOSTAT 1.8 Espero 62,72

-Ulei ,Antigel,Filtre -200 lei

Estimez maxim 2000 lei piesele.

Spunei mecanicului tau ca pretul manopera nu se calculeaza ca la pus de faianta sau gresie :)

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

×
×
  • Create New...