aztec Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Producatorii si importatorii de autovehicule cauta metode de a pune frana importurilor de masini vechi, dupa aderare Masinile second-hand ar putea fi «taxate» la vama in functie de numarul de kilometri... ... http://www.gardianul.ro/index.php?a=economie2005110802.xml nu-mi mai aduc aminte daca s-a mai discutat.. daca da, sa se lipeasca unde trebuie.. scuze Link to comment
tuf5075 Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Ha..ha...ha...vremuri grele pentru saracii,...dar cu buzunarele pline, producatori autohtoni... Concurenta e mama progresului Link to comment
Esperatul Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Daca ar fi asa, pana acum s-au dat kilometrii inapoi finut, pana la 80-110k km , sa vezi de acum Astre si Passaturi cu 20-30 de mii km. Link to comment
aztec Posted November 8, 2005 Author Share Posted November 8, 2005 da... vad ca legislatia o fac producatori( adica dacia by renault) care nu au nici un interes in liberalizare.. si importatori.. adica tot cei ce vand masini noi, unde profitul e maxim... daca se aduc masini sh.. nexam vanzari la masini noi.. deci.. vremuri grele pt oamenii de rand.. si ec de masini gasesc pe mobile.de... si la ce preturi (mici) Link to comment
sebian Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Daca ar fi asa, pana acum s-au dat kilometrii inapoi finut, pana la 80-110k km , sa vezi de acum Astre si Passaturi cu 20-30 de mii km. Exact la asta ma gindeam si eu ) ...din pacate o masura de genul asta va creste pretul la matrasit km... "saracii" samsari Link to comment
tuf5075 Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Totusi faza cu Km mi se pare ciudata si total aiurea...hai ca asta cu euro 3 era cum era...dar la km...sa fim seriosi... totusi s-a putea sa ceara cartea de service...unde sunt trecute toate cele ce s-a facut la masina...si se termina orice dicutie, desi ma repet e stupid!!!! Nimeni nu poate DIRECT sa-mi impuna ce fel de bun personal imi iau ( poate s aaiba 1 milion de km, atata timp cat se incadreaza in anumite norme de siguranta....) Toata lumea stie cum sa da inapoi km...nu cred ca sunt asa naivi...dar o sa gaseasca alta metoda, fara dubii... > Link to comment
Esperatul Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Preturi aproximative: 100 de euro carte de service in alb 150 de euro resetat kilometrii. Si asta nu in Ro Link to comment
aztec Posted November 8, 2005 Author Share Posted November 8, 2005 (edited) eu nu inteleg ceva.. daca masina aia poate circula in germania si corespunde tuv-ului german , sau cum se numeste(echivalent RAR) de ce nu ar putea circula in romania... ? raspuns... noi santem mai ai dracu ca nemtii.. Edited November 8, 2005 by aztec Link to comment
tuf5075 Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 noi santem mai ai dracu ca nemtii.. Sa vezi ce funny e cand mergi la un handler si vrei o masina..si automat il intrebi daca masina are Euor 3 domne...sa vezi cum rade pe sub mustata un amarat de turc... Si se copiaza doar partile proaste...cele bune si "neproductive" niciodata > Link to comment
dan22y Posted November 11, 2005 Share Posted November 11, 2005 Carte service 50E cu toate cele ce trebuie, nu in alb, asta dincolo. Resetat km 50E/masina, asta la noi in romania in ardeal. Link to comment
aztec Posted November 27, 2005 Author Share Posted November 27, 2005 (edited) vad ca se lucreaza de 2 ani la cum sa ne faca viata mai grea, la care pune umarul si dacia by renault "El spune că asociaţiile de profil caută de doi ani modalităţi de contracarare a efectelor de după aderarea la Uniunea Europeană. "Nu cred că se va putea realiza o limitare a accesului consumatorilor la maşini de ocazie, datorită reglementărilor legii concurenţei", a mai precizat Valmar (Brent Valmar, preşedintele APIA)" "Pentru reglementarea pieţei auto second hand reprezentanţii APIA vor realiza până la sfârşitul anului un catalog de preţuri pentru modelele rulate, pentru crearea unui standard pe piaţă, demers similar măsurilor luate pe pieţele vestice. Potrivit reprezentanţilor APIA, preţurile autovehiculelor din acest catalog au anumite abateri faţă de preţurile de referinţă din Germania. " nota mea= banuiesc ca nu in jos , ci numai in sus.. mult in sus... "Nu cred că ar trebui să fim optimişti faţă de momentul aderării la Uniunea Europeană, avem chiar motive de îngrijorare. Cel mai afectaţi de creşterea importurilor de automobile second hand vor fi companiile auto cu activităţi în segmentul low-end al pieţei, segment pe care suntem prezenţi noi", a declarat Jean-Michel Sicre, directorul comercial al Dacia-Renault, în cadrul unui seminar organizat de ZF împreună cu BRD-GSG şi BRD Sogelease" http://zf.ro/articole/Ma--inile-second-han...ar---73493.html Edited November 27, 2005 by aztec Link to comment
aztec Posted February 10, 2006 Author Share Posted February 10, 2006 Presa - Guvern > Comunicate şi informaţii de presă Ministrul Finantelor Publice, Sebastian Vladescu, s-a intalnit astazi cu reprezentantii Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) pentru a discuta pe marginea impactului pe care il va avea asupra pietei auto aderarea Romaniei la UE. “Ministerul Finantelor Publice si Ministerul Mediului sunt preocupate de impactul pe care aderarea la UE il va avea asupa pietei auto si iau in calcul posibilitatea luarii unor masuri privind protectia mediului si siguranta conducatorilor auto”, spune Sebastian Vladescu, ministrul finantelor publice. Reprezentantii APIA si-au exprimat ingrijorarea de impactul asupra mediului inconjurator pe care il va avea cresterea importurilor de masini second-hand dupa aderarea Romaniei la UE. “Dupa aderarea la UE, importurile de masini seond-hand nu vor fi eliminate. Este nevoie, insa, de un set de reguli asa cum s-a intamplat in unele din fostul bloc comunist care au aderat recent la UE. Aceste state au reusit prin elaborarea unor acte normative sa protejeze mediul inconjurator si sa asigure siguranta conducatorilor auto”, spune Sebastian Vladescu. La intalnire au participal Brent Velmar, presedintele APIA, Nicolas Ianculescu, vicepresedinte APIA si Marius Tudor, secretar general APIA. Ministerul Finanţelor Publice - 10.02.2006 cine e de fapt APIA pe care ii ingrijoreaza poluarea...? http://www.apia.ro/desprenoi-organizare.htm Presedinti de Onoare Calin Popescu Tariceanu- citroen Paul Schiaucu Presedinte: Brent Valmar- directorul Porsche Romania Vicepresedinti Sectiunea producatori autovehicule: Constantin Stroe-Vicepres DACIA Sectiunea importatori autovehicule: Nicolas Ianculescu-director general Renault-Nissan Romĺnia, Sectiunea importatori piese de schimb si accesorii: Dan Mihoc-director general al Premium Lubricants Romania (fost Castrol Romania Alti membri in Consiliul Director:- Paul Badea-nissan-renault Mihai Ivanescu Calin Popescu Tariceanu Silviu Preoteasa-Midocar Herbert Stein-Autoitalia Secretar executiv: Marius Tudor Director: Marius Carp Link to comment
mr_ Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Super - corecta dezbaterea. Consumatorul a avut vre-un reprezentant la discutiile astea? De cand se pune problema asta, se aude numai gura celor din APIA, numai opinia lor e facuta publica, numai ei fac lobby la guvern... desi, intr-o oarecare masura putem spunea ca APIA este guvernul. Poate ar trebui sa facem o petitie sa le inchidem gura mafiotilor aia care nu fac decat sa-si apere interesele lor, si nu ale noastre, sau ale mediului... Link to comment
remix Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Eu cred ca si importatorii de second-hand ar trebui sa-si faca o organizatie care sa-i reprezinte, ceva gen ACASH - asociatia comerciantilor de Auto Second Hand. Link to comment
zxc Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Analiza text corupt: Ministerul Finantelor Publice si Ministerul Mediului sunt preocupate de impactul pe care aderarea la UE il va avea asupa pietei auto si iau in calcul posibilitatea luarii unor masuri privind protectia mediului si siguranta conducatorilor auto”, spune Sebastian Vladescu, ministrul finantelor publice. Adica nu grija de mediu este problema, ci "impactul" asupra pietzei masinilor noi! Ashtia merita 3000 de claxoane la fereastra biroului! (apropo, suntem ceva membrii! ) Link to comment
Mircea Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 (edited) Stai linistit, au termopane si e o distanta considerabila pana la ferestre, ii doare fix in partea dorsala, comisoanele sa iasa. Edited February 11, 2006 by Mircea Link to comment
alx Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Told u so... Eram PRECIS ca o sa dea o lege prin care o sa impiedice inmatricularea sh-urilor non-euro3... Link to comment
BAD_MF Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 (edited) Parerea mea e ca inmatricularea masinilor non euro e cu doua taisuri, e bine pentru ca sunt masini de maxim 10 ani care sunt in stare buna dar sunt si toate vechiturile de 20-25 de ani, si romanul cu 1300 de 30 de ani la alea de 20 de ani se arunca..si sa vezi atunci ROMANIA groapa de gunoi pentru jafurile uniunii. Oricum nu cred ca o sa dea drumul la masini fara euro 3 sau daca da drumul o sa fie asa mari taxele incat o sa fie mai rentabil sa iei euro 3. Asta e... Edited February 11, 2006 by BAD_MF Link to comment
Pedala Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Luand-o strict pe langa interesele ce exista, daca am avea un RAR corect n-ar fi nici o problema. Oricum parcul nostru auto este la pamant. Mai bine tot niste masini vechi, dar intr-o stare buna, decat jafurile care ne inconjoara Link to comment
mr_ Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Mai fratilor, asa ceva nu se intampla nicaieri in lumea civilizata. Cand ai luat dacia acum 5 sau acum 25 ani nu ti-a spus nimeni ca in 2006 vei plati la ea suprataxe. Guvernul face ce vrea, iar oamenii inghit ... Practic, proprietarii sunt acum ostatici. In UE, o masina care in 1960 avea cele mai mici taxe, are cele mai mici taxe si acum! Noile reglementari se aplica la masini noi, nu la cele deja inmatriculate. Ar trebui sa punem de o petitie la guvern... sau chiar la UE... Analistii financiari au prezis de mult timp scaderea vanzarilor de masini noi, dintr-un motiv simplu: Cei eligibili pentru credite le-au facut deja, si nu mai pot duce altele. Tot de asta stagneaza si piata imobiliara. Importul de SH-uri nu are prea mare legatura Daca guvernul vrea sa elimine jafurile, sa oblige RAR-ul sa-si faca treaba! APIA considera romanii stand cu sutele de mii de euro la saltea, si in loc sa cumpere maybachuri vor cumpara Golf2 cu 500E din Germania, scazand deci vanzarile la Maybach. Iar guvernul ii crede. Ceea ce demonstreaza inca o data cat de rupti de realitate sunt... Link to comment
alx Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Told u so!!! cititi aici! Link to comment
Tommy Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Evident, atat timp cat ospatarul de Tariceanu si-a luat spaga de la reno, si-si protejeaza citroenul lui, ce-l doare capu' de nevoia prostului. Link to comment
mr_ Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Petitie, nene! Greva generala! Revolutie! Mineriada! Menstruatie! Sa curga sange De unde si pana cand APIA a devenit noul GreePeace? Link to comment
tuf5075 Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 si cine spunea ca o sa fie usor si frumos?... uite ca s-a inselat... Doar suntem un popor de pupaciosi in ...asa ca sa fim in alt fel acu? sa saraceasca francezii? sa fim seriosi... Link to comment
alx Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 De ce credeti voi ca noi am putea fi diferiti fata de celelalte tari aspirante la statutul de membru UE? Si ungurii si polonezii (cu o oarecare intarziere) au facut acelasi lucru... Io personal as da o lege ca nu se poate introduce o masina mai ieftina de 5000 de euro pe clasa compacta. Sau 7000 la clasa mare. sau 15k la clasa limuzina. Astfel m-as proteja cat de cat de harburi... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now