_romulus_ Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Particip la organizarea chefului de Craciun al firmei. Am nevoie de idei de concursuri si jocuri amuzante care merg cu o asemenea ocazie. Astept idei de la voi, cu multumiri anticipate Link to comment
dreaQ Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 De ce nu vorbiti cu niste "traineri" daia? Sunt si cateva firme care organizeza team-building uri si care au o gramada de chestii misto. Eu eram destul de sceptic la ideea de a asculta de dastia dar mi-am schimbat parerea dupa ce am fost in cateva iesiri organizate. Acum nu stiu ce organizare si buget are firma ta. Insa se merita ca scapi de raspunderea organizarii si te poti distra si tu. Link to comment
sorin77 Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 @_romulus_ iata ceva sugestii -organizeaza ceva gen karaoke -si cred ca o fie cool. -premiati angajatii care s-au remarcat -ori mai bine faceti ceva tombola ca sa NU apara frustrari in mintea unora -si apoi daca firma isi permite angajaza niste animatoare -pardon niste mosh-craciunitze -bautura si mancare variata si de calitate -muzica pusa de un dj , mai degraba decat un play list cu mp3-uri -si musai artificii Link to comment
_romulus_ Posted December 4, 2006 Author Share Posted December 4, 2006 Nu organizez eu. Mi s-a cerut sa ma implic in organizare, sa vin cu idei de ceva fun. Si am un lapsus total. - Karaoke se face - se va face o tombola la care pentru a primi castigul trebuie sa faci ceva fun (ex. convinge-ti seful, care e in sala, ca meriti un salariu mai mare, cu un premiu pe masura : o zi libera in 25 decembrie, etc) Astfel de idei imi trebuie. Adica ce se poate castiga sa starneasca rasul si ce intrebari naspa sa pun. Normal ca vor fi si castiguri in obiecte care mai de care mai amuzante. Astept in continuare. Eventual ceva concursuri amuzante... Link to comment
dreaQ Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 (edited) Intru-un an premiile pentru departamentul vanzari constau in niste butoiase frumoase pline cu palinca. Cred ca le-au prins bine de sarbatori. Cativa din baieti au decis sa le desfaca atunci Cu acea ocazie a fost si o deplasare la cheile gradistei unde au fost cateva meciuri de paintball (unde s-au platit polite din tot anul).... Edited December 4, 2006 by dreaQ Link to comment
sebian Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Romulus, am vazut la Bookfest, sau cum s-o numi targul de carte de acum doua saptamani din Bucuresti, o carte numita 100 de jocuri de echipa... ar fi in ea jocuri recomandate la actiuni de tip team building...poate merg si la Xmas Party Link to comment
VAXXi Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Cati angajati are firma ? sa stim ce sfaturi se potrivesc. BTW, karaoke nu iese bine decat daca toti participantii (atat publicul, cat si performerii) au alcoolemia de minim 0.5 la mie. Altfel, e viol la adresa urechilor. Link to comment
_romulus_ Posted December 4, 2006 Author Share Posted December 4, 2006 Ca numar de angajati e pe undeva pe la 200. Ma gandeam la ceva premieri mai haioase... avem pana acum cel mai tanar si cel mai batran...nu stim ce sa mai facem. Deci, tombola cu premii extrase dupa extragerea castigatorului, obligativitatea celui care castiga este sa raspunda la o intrebare inainte de a primi premiul. Avem cateva intrebari, nu stim ce sa mai bagam acolo. Avem in plan un karaoke mai dupa mijlocul chefului in functie de sticlele golite. Cred ca ar trebui sa vad cam ce medie de varsta au angajatii... Link to comment
VAXXi Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 200 ... multi rau. Deja e nunta, si sigur nu le vor placea tuturor absolut toate evenimentele organizate. Poti incerca si o chestie gen "foc de tabara" mare, cu lumea stransa in jur (fiecare cu sticla proprie de alcool. Alcoolul e un element cheie la un bairam de 200 de persoane ). Practic, ceea ce vrei sa faci tu ma duce cu gandul la ideea unui "picnic de firma", dar nu se prea aplica toate sfaturile din cauza ca-i iarna. Vezi daca iti vine vreo idee din paginile astea: http://www.ehow.com/how_18319_arrange-company-picnic.html http://www.businessknowhow.com/manage/copicnic.htm Link to comment
_romulus_ Posted December 4, 2006 Author Share Posted December 4, 2006 multumesc pentru link-uri. Absolut, nu va fi multumita toata lumea. Am sa ma apuc de rasfoit link-urile sa vad, da de gasesc ceva Link to comment
dreaQ Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 (edited) Intr-un alt an la firma unde lucram (in trecut) ne-am imbracat ca in west ul salbatic. Erau vreo 2 gen dorothy si vreo 3 fetita cu chibrituri La 200 de insi (si mai ales inse) si ceva cu tematica vestimentara impusa poate da roade... Off Dorothy... Edited December 4, 2006 by dreaQ Link to comment
Satori Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Ca numar de angajati e pe undeva pe la 200. Ma gandeam la ceva premieri mai haioase... avem pana acum cel mai tanar si cel mai batran...nu stim ce sa mai facem. Eu am pana acum o diploma de locul I premiul Bachus )"> (alaturi de Pegasus) si una de 'dusmanul weekendurilor in familie' (organizator) alaturi de Brainiac. Link to comment
SorinG Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Concurs de miss? Sau mister? sau combinate, adica baieti care sa participe la miss si invers... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now