mad_voly Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Salut. Am o mare nedumerire si poate ma ajutati. Am de ales intre un Logan dci euro 3 cu vopsea metalizata si un Logan dci euro 4 cu vopsea nemetalizata? Voi ce ati alege? Conteaza normele de poluare sau o vopsea mai buna?Help Link to comment
NFS Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Eu as alege un Trabant Cabrio! Link to comment
mad_voly Posted December 4, 2006 Author Share Posted December 4, 2006 Mda...Eu chiar vb foarte serios. Imi facusem un plan dar m-am uitat pe site la dacia si am vazut ca a aparut motorul dci cu euro 4 si mi-a cam dat peste cam planul. Asa ca daca se poate , chiar as dori un sfat... Link to comment
hitman Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Vopseaua metalizata este mult mai pretentioasa de intretinut + ca este mai scumpa in caz de revopsire a unei parti din masina. Link to comment
mad_voly Posted December 4, 2006 Author Share Posted December 4, 2006 Din ce am citit pe diferite forumuri se spunea faptul ca unele loturi de pe logan ar fi avut probleme cu vopseaua in sensul ca se exfolia. Asa ca ma gandeam ca o vopsea metalizata poate ar fi fost mai rezistenta decat una simpla. Sau poate e doar o parere. Nu stiu... Link to comment
NFS Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Pai intrebarea e cel putin haioasa. In primul rind nu stiu prin ce e "mai buna" o vopsea metalizata fata de una ne! In al doilea rind... un motor euro4 teoretic ar aduce o valoare mai mare de revanzare... dar asta e discutabil la un logan )"> Link to comment
mad_voly Posted December 4, 2006 Author Share Posted December 4, 2006 Pai ma gandeam ca poate cea metalizata ( daca tot e 265 euro) are in componenta sa un lac, o substanta care sa o faca mai rezistenta la rugina , etc Link to comment
claz Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Lacul nu este o componenta a vopselei, ci se aplica PESTE vopsea. Vopseaua nu rugineste, chiar daca este metalizata. Eu zic sa nu te grabesti. Daca tot vrei sa investesti, ia totusi o masina. Link to comment
Esperatul Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Diferenta importanta este ca dci-ul E4 are intercooler dupa cate stiu. Link to comment
rm.popa Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 O să faci economie la rovignetă, dacă îţi iei E4 ) . Link to comment
tribunul Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Dar de ce nu-ti iei unul cu euro 4 si vopsea metalizata, si ai impacat si capra si varza. Acu ramane de vazut care-i capra si care-i varza, dar unde-i lupul, grea problema ai de rezolvat. Ref. trebant, stiu unul de vanzare, merge si cu gaz de lampa, nu e pretentios deloc la benzina. Link to comment
gruntzus Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 (edited) Ia-ti euro 4 FARA vopsea metalizata. Eu am Logan cu vopsea metalizata si mai bine imi luam alb simplu pentru ca e si mai frumos si nu mai platesti si vopseaua (un prieten de-al meu are cu vopsea nemetalizata si se intretine la fel ca si a mea). Din experienta mea de 2 ani de Logan: nu merita sa-ti iei Dacie cu optiuni... cat mai putine optiuni posibile, chioara daca se poate! Edited December 5, 2006 by gruntzus Link to comment
saka Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 (edited) Chioara... Dar nici chiar chioara. Eu nu mi-as lua masina fara AC. Edited December 5, 2006 by saka Link to comment
dreaQ Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Logan alb frumos. )"> Nu multe masini albe sunt aratoase parerea mea ca loganul arata sarac alb. Aerul conditionat este bine sa il ai pentru ca nu este un moft ci o necesitate. Eu as alege cu euro4 decat vopseaua metalizata. Link to comment
balboa4you Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 eu zic mai bine sa mergi pe e 4 ,platesty mai putin la ce taxe baga astia,,cu toate ca ii mai frumos metalizat,,asta depinde de tine Link to comment
mad_voly Posted December 5, 2006 Author Share Posted December 5, 2006 Am intrebat azi reprezentantul de vanzari si i-am cerut si lui parerea. In legatura cu euro 4 , Loganul va intra in fabricatie cu aceasta norma de poluare abia dupa 3 ianuarie 2007. Mi-a recomandat ca deocamdata ar fi mai bine sa iau cu E3 ( asa cum este loganul pe motorina in prezent) deoarece acest tip de logan nu a avut probleme timp de 1 an jumate de cand s-a lansat pe cand la logan cu euro 4, ca la orice lucru nou, scos de romani, sa nu apara totusi probleme. In legatura cu vopseaua metalizata , inca sunt in dubii. Voua cam ce culoare vi s-ar parea intr-adevar sa merite acesti bani? si inca ceva: poate stiti vreun link ceva , cu poze pt ca nu prea le am cu culorile... Multumesc Link to comment
Gamerul Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Ha, de fapt vanzatorul vrea sa-si ia si el comisionul inainte de sarbatori. Motorul din cite stiu eu nu-l fac romanii, deci nu preau au ce sa greseasca. Link to comment
test_driver Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Mai bine ia-ti o masina SH, in banii aia poti lua o masina buna, un Ford Focus ceva, si nu prea vechi. Parerea mea, Eu nu as da banii pe un Logan cu garantie.18 luni te vei simtii ca un rege, desi nu vei avea o masina chiar de rege, apoi o gramada de belele, belele care nu le vei avea cu o masina serioasa SH, iar pretul pieselor... Eu zic sa te uiti cat costa piesele la Logan si cat costa la alte marci, apoi fa o comparatie. O fii ea ieftina, dar piesele nu sunt. Si dupa 18 luni nu mai da garantia nimic. Link to comment
mad_voly Posted December 5, 2006 Author Share Posted December 5, 2006 In primul rand tocmai m-am descotorosit de o masina care am luat-o la SH si in care am bagat cam 20 mil intr-un an. Nu mai vreau sa aud de masini SH pt ca , presupunand ca imi iau una de marca vw, ford etc, nu o sa am bani sa o intretin iar in final tot o sa cada ceva dupa ea. Asa loganul il iau cu garantie extinsa 3 ani ( exista o promotie pana pe 19 dec) si dupa ce o sa termin garantia, fie o vand , fie o pastrez dar in nici un caz piesele nu vor fi atat de scumpe pe cat ar fi intretinerea la o masina SH luata din start cu peste 50-60 mii de km Link to comment
dreamlike Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 (edited) Cu tot respectul: euro 3-4, dci sau mpi, nu crezi ca ai pus intrebarea pe alt forum? In plus se vor isca din nou discutii inutile despre logan vs. alte masini. Parerea mea. Edited December 5, 2006 by dreamlike Link to comment
mad_voly Posted December 5, 2006 Author Share Posted December 5, 2006 Poate asa ar parea initial, dar altii au intrat si mi-au recomandat sa iau alta masina. Eu am intrebat doar : "Am de ales intre un Logan dci euro 3 cu vopsea metalizata si un Logan dci euro 4 cu vopsea nemetalizata? Voi ce ati alege? Conteaza normele de poluare sau o vopsea mai buna?Help". Deci din start imi luam logan, doar ca eram nedumirit in legatura cu cele de mai sus... Link to comment
tolin Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Logan euro4. Vopseaua ? Are grija altul s-o aranjeaze. Link to comment
mad_voly Posted December 6, 2006 Author Share Posted December 6, 2006 Multumesc tuturor pt sfaturi. Azi am fost la meridian si am dat avansul pt un logan ambiton 1.5 dci, euro 3, cu vopsea metalizata ( albastru mineralizat ). Ar trebui sa vina in max 2 sapt. Am sa pun atunci si poze. Asa ca se poate inchide... "> Link to comment
ovi_jer Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Atit dureaza sa il aduca din spate? Am vazut curtile pline la dealeri.S-au sunt trase mai in spate si dureaza sa le dea pe toate afara ? Sa o stapanesti sanatos ! Link to comment
Recommended Posts