tolin Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Pentru trei depasiri in locurile unde viteza este cea mai mica, doua la coltul scurt si una la boxe, cursele astea pe circuite aseptice, facute dupa toate normele DIN + TUV, mi se par o cheltuiala inutila. In afara lui Berny, nu stiu cine mai are de castigat, Ferarri, BMW si Toyota se vand fara reclama, iar gumari Podul de Piatra n-am auzit sa fie apreciati pe aici. Link to comment
mugur Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Hamilton imi place foarte mult, se pricepe si nu prea greseste...inca il urmaresc , in rest o cursa seaca. Link to comment
dreamlike Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Cum sunt fan ferrari, iar shummy s-a retras, incerc sa tin cu kimi - e haiduc, bea de stinge, petrece pana cade lat, schimba femeile aproape ca pneurile la monopostul sau insa nu prea ma convinge pe pista. L-as vrea mai agresiv, mai pragmatic, sa-i impinga pe adversari de pe circuit, sa-i muste de ureche, sa le dea cu capul in gura in clinci ... insa el o fura ca un hingher in parcarea blocului la fiecare start. Ma dispera baiatul asta, cred ca m-am inselat cand am zis ca are stofa de campion - e departe de hakkinen sau de gronholm, compatriotii lui care s-au impus prin F1 sau WRC. Poate nu s-a integrat inca in echipa, sa-i mai dam ceva timp. Hamilton insa cred ca e un castig pentru F1, iar mclaren-mercedes, in noua formula de echipa, s-ar parea ca isi revine din pumni si picioare precum j.c. van damme in sport sangeros. Link to comment
Tommy Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 De unde agresivitate daca be si umbla dupa muieri? N-ai vazut ca deja e schimbat la figura? Acum un an - doi parea mai pustan, deja are fata de mahar, mai are treaba si cu ehipa lui prin gp2.. nu-l vad bine daca nu se trezeste. Link to comment
tolin Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 ... kimi - e haiduc, bea de stinge, petrece pana cade lat, schimba femeile aproape ca pneurile la monopostul sau ... Asta-i fisa postului. De asta e bataie la intrarea in F1. Link to comment
Tommy Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Mama masii, ce-am ratat .. cred ca si eu eram bun de asa ceva Link to comment
tolin Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Neh, F1 este doar pentru premianti. Link to comment
nic_otava Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Salutare, Cursa de duminica, a fost normala! Exista insa un sentiment de deja-vu. Personal, cred ca cei 2 domni (Raikonen si Alonso) joaca sah si o vor mai face cam 2-3 curse. Fiecare vrea sa vada ce are celalalt, unde e mai tare si mai ales de ce! In Bahrein nu am inteles de ce Raikonen nu l-a atacat pe Alonso! Chiar atat de mare sa fie progresul celor de la McLaren, in 6 luni ei au evoluat cat altii in 2 ani? Vreau sa vad spectacol, depasiri LA LIMITA, scrasnete de roti, derapaje, tot ce trebuie sa fie. Acum cateva sezoane, cred ca era sezonul 2000, la Hokenheim se alerga pe pista lunga de ... 15km si am vazut o depasire superba. Schumacher a depasit pe cineva, Hakinen din spate i-a depasit pe amandoi, dar pe cealalata parte! Ei bine, aia se numeste depasire, iar acela se numeste spectacol. Beutura&Raikonen: 2 buni prieteni de nedespartit, nimeni nu are interes ca asta sa se opreasca. Este ceva ce produce stiri, atrage atentia, deci in final, VINDE! Atat timp cat Raikonen castiga, cei de la Ferrari ii vor asigura in locul lichidului de hidratare din timpul cursei, cognac de 7-9 stele! Pana la urma, de ce nu ne place Alonso? Nici mie nu imi place, mi se pare fad, ingamfat, lipsit de carisma. Incerc sa il urc langa cei cu adevarati buni, dar... nu are preocuparea lui Alain Prost, carisma lui Mansell, determinarea si concentrarea lui Schumi, sclipirea lui Senna! Link to comment
Tommy Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Bre, sunt motoare aspirate de 2400, e drept care merg la turatii astronomice. Si pe strada uneori e greu sa depasesti o masina chiar cu 20% mai putin puternica, nu mai zic apropiat egale, nu mai zic sa-ti tina si fata ) Ce povestesti matale e din alta vreme, nu mai poate fi vorba de asta, toti calculeaza la zecime. Restul e noroc sau deosebita finete. Care nu vrea sa accepte, sa nu se uite, nu va mai fi spectacol ca pe vremuri, e de-a dreptul utopic. Show.. in GP2 si motociclism, unde riscurile sunt mai mari si varsta mai mica ) Link to comment
nic_otava Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 @Tommy Da, ai dreptate, dar pe sosea nu (prea) stai cu pedala la maxim! Si nu cred ca putem compara o depasire la aspiratie de F1, cu una normala, pe autostrada sa zicem, chiar si la masini egale. In GP2 si moto, e spectacol ca nu ii lasa sa consume alcool : ) . Unii sunt minori, altii sunt cu parintii N-am inteles, pot sa aiba si 796cmc, nu ma intereseaza, trebuie sa fie spectacol, de aia ne uitam la F1, vrem sa vedem ceva ce nu putem face pe o sosea normala. Spor Link to comment
CristiP Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Aurul negru După numai trei curse, Lewis Hamilton a stabilit deja un record: este cel mai de succes debutant din istoria Formulei 1, cu trei podiumuri consecutive. Două locuri secunde şi un loc trei i-au asigurat britanicului poziţia de lider în clasamentul piloţilor, cu 22 de puncte, la fel ca Alonso şi Raikkonen! Botezat Lewis în cinstea marelui atlet Carl Lewis, Hamilton a dat dovadă pînă acum de o precocitate extraordinară. La 8 ani începea kartingul, cîştigînd foarte repede primele sale curse, iar la 11 ani îi spunea lui Ron Dennis, boss-ul de la McLaren: "Voi concura pentru tine într-o zi... Voi concura pentru McLaren". La scurt timp era inclus de echipa britanică în programul de pregătire a tinerilor săi piloţi. În 2006 cîştiga titlul în GP2 (anticamera Formulei 1), convingîndu-l definitiv pe Dennis să-l "arunce" în F1. Ce a urmat se ştie. Are 22 ani şi povestea lui abia acum începe. 13 ani avea Hamilton cînd a semnat primul contract cu McLaren, cel care includea şi o opţiune de a concura în Formula 1 "M-a privit direct în ochi şi mi-a spus ce planuri are pentru cariera lui. M-a dat gata într-o clipă" Ron Dennis despre prima sa întîlnire cu Lewis Hamilton, petrecută în 1996, cînd acesta din urmă avea doar 11 ani Dan Mihalaşcu-autof1.ro Eu sunt fan Ferrari dar imi place acest Hamilton, sper sa se tina de treaba Link to comment
Tommy Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Treaba e asa.. orice regula, norma, lege, in orice domeniu, trebuie sa duca la o stare de echilibru, asta e scopul lor. Pe vremurile amintite de tine nu era un atat de strans, multe tehnologii erau la inceput, regulile jocului se incalcau mai usor ca acuma. Gandeste-te ca americanii au inventat prostia aia de wrestling, ce are un succes mai mare decat boxul adevarat, cursele pe oval, fotabalul lor care nu-i nici fotbal nici rugby, plus varianta lor de oina Mie nu-mi plac nici una dintre ele desi multi ar spune ca sunt spectaculoase. Cea mai buna parte e iesirea lui MSC, uite ce piloti spectaculosi stateau deoparte. Depasiri la aspiratie sunt putine acum, aerodinamica anilor trecuti era alta. Link to comment
dreamlike Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Cred ca ce am vazut in primele trei curse e maximum de spectacol la care ne putem astepta de la F1. Adica: startul si primele 2-3 tururi dupa care, daca nu se intampla ceva neprevazut (sansele sunt cam de 5% sa se intample) poti sa te duci la o bere si sa vii dupa o ora sa vezi podiumul de premiere (asta daca nu te intereseaza preturile la cazare sau cu cine a mai baut cafeaua miki mitomanu'). In cazul in care comentariul se realizeaza din studio ... poti sa dai si cu aspiratorul prin casa cat tine cursa si primesti si o bila alba de la nevasta ca renunti la cursa pentru curatenie . Link to comment
john Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Vreau sa vad spectacol, depasiri LA LIMITA, scrasnete de roti, derapaje, tot ce trebuie sa fie. ... sclipirea lui Senna! Uite aici (drift cu un monopost): Link to comment
dreamlike Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Multumesc John . M-am uitat aproape la toate filmuletele alea cu F1 din anii 90'. Atunci descopeream, cel putin eu, acest sport... am prins live si accidentul lui Senna... era in duminica de Pasti... ce curse... inca se schimbau vitezele manual, de levier ... Nu o sa mai vedem niciodata asa ceva, din pacate. Schumacher era abia la inceput, tanar si neastamparat, aproape un copil. Link to comment
Immortal Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 (edited) Si, spre final, experimentat si...atat de astamparat... Mda, din pacate, am vazut si eu 'cursa' din Bahrein. Nu mai are nimic in comun cu F1 asa cum o iubeam eu, cu Mansell si Patreze, sau Hill si Villeneuve intr-un tarziu...chiar si vremurile cu Schumacher si Hakkinen au fost 'altceva'. Acum "o dau" pe MotoGP, macar acolo vad spectacol cat cuprinde si, in plus, mai am parte si de un comentariu mai traznit. NB: nu e "dig up" thread, ca era ultimul post in sectia sa si abia acum am vazut data. Da' nu mai sterg... Edited April 24, 2007 by Immortal Link to comment
dreamlike Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Astazi se implinesc 13 ani de cand a murit triplul campion mondial, pana atunci, si idolul a milioane de iubitori ai sporturilor cu motor - Ayrton Senna. De fapt a fost un weekend negru pentru formula 1: vineri - Barrichello a scapat ca prin minune dintr-un teribil accident, sambata - austriacul Ratzemberger a murit dupa ce monopostul sau s-a izbit cu 306 km/h de zidul de beton in timpul calificarilor si a culminat, duminica, cu moartea marelui Senna. Dumnezau sa-i odihneasca! Link to comment
tolin Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Barrichello se odihneste sigur. Il vedem si noi. Link to comment
mugur Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 (edited) Hamilton e pilotul care ne va incanta in viitor, chiar se misca bine...e primul, nu ? incet dar sigur, chiar daca nu a castigat nici o cursa. Chiar imi place, cei de la ferrari nu prea ma mai incanta , imi lasa impresia ca doar daca pleaca primii pot castiga o cursa...nu mai e ce-a fost odata... Ceea ce ma surprinde este fiabilitatea masinilor mclaren, deocamdata... Edited May 17, 2007 by mugur Link to comment
dreamlike Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Salut si eu aparitia tanarului Hamilton in peisajul F1. Totusi, baiatul nu prea a aratat mare lucru pana acum. Si-a vazut cuminte de drumul lui si fara sa forteze s-a trezit pe primul loc. Anul trecut l-am vazut in GP2 si mi-a facut, de asemenea, o impresie buna. Sa nu uitam cum a debutat anul trecut Rosberg. Probabil daca Hamilton debuta la Spyker sau Toro Roso ... altfel stateau lucrurile. Inclin sa cred, ca Massa, va confirma anul acesta increderea ce i-a fost aratata. El si Alonso imi par cei mai bataiosi, Kimi, probabil nu s-a acomodata deocamdata cu anturajul. Chiar daca nu mai sunt depasiri ca in vremurile demult apuse, totusi poti incerca, poti presa, poti merge la aspiratie, lucruri pe care, inca, Hamilton nu le-a aratat. Dar, sezonul e lung ... Link to comment
Tommy Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Hai mai.. cum nu a aratat? Daca nici constanta in toate cursele de pina acum nu e ceva care sa se vada.. Nu prea se mai poate merge la aspiratie, aerodinamica e alta decat acum 10-12 ani. Cheia succesului acum e sa mergi constant. A incercat Alonso o depasire spectaculoasa si ai vazut efectul. Admirabil si Coulthard din nou Link to comment
dreamlike Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Ai dreptate Tommy cu constanta, insa, daca ai urmarit anul trecut campinatul de moto GP, ai vazut cum Nicky Hayden a iesit, fara glorie, campion mondial in fata unor piloti ca Rossi, Melandri sau Pedrosa mult mai spectaculosi. Desigur baiatul si-a atins scopul, si-a pus nr. 1 pe motocicleta, dar cam atat. Anul asta nu mai prea tine figura cu constanta. Motociclismul e insa altceva si eu tot il astept pe Hamilton sa ne arate stofa din care e facut si sper sa fie pata de culoare de care avem nevoie. Link to comment
mugur Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 (edited) La Monte Carlo poate... Edited May 19, 2007 by mugur Link to comment
Tommy Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 La Monte Carlo e ziua lui Kimi Si poate un Coulthard pe podium Link to comment
mr_ Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 (edited) Cu 2 puncte diferenta intre locul 1 si 2, e normal ca toata lumea mizeaza pe constanta si nu trage nimeni cu dintii la victorie. Decat o victorie si un motor explodat cursa urmatoare mai bine un loc 3 si un 5. Thanks, Bernie Edited May 20, 2007 by mr_ Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now