Zmeul cel rau Posted October 15, 2004 Author Share Posted October 15, 2004 Dupa testul ambreiajului lui Viper mai apare o problema. De ce al meu e mai lung? La voi cum e? Si nu va ganditi la prostii!!! Link to comment
ovi_jer Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Cursa pedalei de ambreiaj adica diferenta dintre pedala apasata la maxim si pedala libera trebuie sa fie intre 13-13,6 cm.Cursa libera a pedalei trebuie sa fie intre 8-15 mm. Atasez alaturat metoda masurarii cursei pedalei de ambreiaj. Link to comment
Zmeul cel rau Posted October 15, 2004 Author Share Posted October 15, 2004 Asta stiu, dar cursa pedalei lui Viper este mai lunga, nu numai inaltimea punctului unde cupleaza. Link to comment
hellcat Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Dupa testul ambreiajului lui Viper mai apare o problema. De ce al meu e mai lung? La voi cum e? Si nu va ganditi la prostii!!! si la mine cursa este destul de lunga si chestia care nu e in regula este faptul ca pedala tine foarte jos, aceasta obligandu-te sa apesi pedala pana la fund. si care explica cum reglam si noi pedala ca sa tina mai sus? Link to comment
Zmeul cel rau Posted October 15, 2004 Author Share Posted October 15, 2004 Vezi ca e in manual la pagina 685. Link to comment
hellcat Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 mersi. studiez problema si ma apuc de treaba. Link to comment
VIPER Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Intr-adevar, pedala lui Zmeu m-a speriat! La mine parca au gandit-o special pe gustul meu, adica cupleaza foarte sus, exact unde imi place. Cum piciorul meu stang "doarme" deasupra ambreiajului (schimb foaaaaarte des vitezele, imediat ce simt ca trebuie, indiferent ca e in sus sau in jos...), ambreiajul mi se pare reglat ideal. Link to comment
Zmeul cel rau Posted April 21, 2007 Author Share Posted April 21, 2007 Pedala de ambreiaj de la masina mea ca si cea de la taica-miu (acelasi model) este foarte tare, atat de tare incat am fost nevoit sa reglez ambreiajul sa cupleze foarte jos ca sa nu ma doara piciorul. La service mi s-a zis ca e din cauza ca e discul prea mare, dar am fost si cu Mercedes Sprinter care presupun ca are discul si mai mare si la ala nu se simte. Nu compar aici cu pedala de la Matiz pe care nici nu simti ca o apesi dar compar cu pedala de la Dacie. M-am suit ieri intr-o Dacie break de prin 2002 cu 90.000 de km rulati si ambreiajul era mai moale decat la mine. Cum e posibil? Aia de la service sunt atat de batuti in cap sa nu poata sa il regleze? E hidraulic, nu? La voi cum se apasa? Dupa 2 ani jumate am rezolvat problema schimband tot kitul de ambreiaj. Acum se apasa si la mine pedala ca la "masinile straine". Apropo, pentru scepticii care imi deplangeau ambreiajul vreau sa subliniez ca nu era decat doua treimi uzat. > Link to comment
livium Posted April 21, 2007 Share Posted April 21, 2007 Sa inteleg ca si la mine cam tot aia ar fi rezolvarea problemei, adica alt kit de ambreiaj? Mentionez ca si la mine ambreiajul este mai tare ca cel de Dacie. Chiar nu exista vreo metoda de a-l regla? Parca nu-mi vine sa-l schimb doar pentru asta, dar, la ore de varf, prin oras, este foarte neplacut . Link to comment
Zmeul cel rau Posted April 22, 2007 Author Share Posted April 22, 2007 Pai probabil. Eu am incercat si cu schimbul de lichid din instalatie si nu s-a vazut nicio schimbare. Link to comment
ovi_jer Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Probabil ai incercat prea tarziu cand deja pacientul era mort Link to comment
c_french84 Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Sal! detin un cielo din 2005 si ambreiajul este foarte moale;m-am urcat azi in 5 cielo(doresc sa cumpar unul sh) si toate aveau ambreiajul tare,rigid si trag concluzia ca o problema,poate uzura, exista deoarece nu trebuie sa fie tare;nu cred ca este din reglaj,bolt..etc! Link to comment
fotoman Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Am reglat ambreiajul "asa cum scire la carte" ,acum este mai moale,dar am o problema care ma deranjeaza...tine cam sus.Stie cineva cum sa-l reglez ca sa tina mai jos?Sau trebuie sa schimb discul si placa? Link to comment
ovi_jer Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Esti mai aproape de a doua varianta dar daca nu patineaza nu ai de ce sa-ti faci griji. Link to comment
fotoman Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Multumesc de incurajare.Totul costa in jur de 600 RON... Link to comment
fotoman Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Ovi,cam cat de sus ar trebui sa fie pedala ( fata de pedala de frana) ? Dupa reglajul ca la carte,pedala este mult mai sus.Inca nu patineaza...oricum tre sa schimb si timoneria.Ca sa cupleze mai jos,ce ar trebui sa fac?Cat sa-i mai dau drumul? Link to comment
ovi_jer Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Poti sa mai reglezi un pic ,sa scurtezi tija pedalei care actioneaza pompa dar va intra greu in treapta 1 si mersul inapoi. Link to comment
fotoman Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 Asa am reglat-o,intra bine...sunt multumit.Am uns si boltul pedalei,acum mi se pare ca e mai moale pedala.Ms Ovi,esti mester mare "> Link to comment
adrian_23 Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Salut! Am o mica problema: cand apas pedala de ambreiaj se aude un zgomot ciudat, parca s-ar rupe. Am inteles ca trebuie uns undeva pe acolo. DAR UNDE? Merci mult!!!!! Link to comment
dobrescucris Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 (edited) Probabil acelasi zgomot descris de tine l-am avut si eu. Am dat jos pedala (trebuie desfacute ceva piese..) si am schimbat bucsele de la axul de sus (sunt doua, una din ele era rupta) si inca o bucsa (mai mica), care iar era rupta, ce se gaseste la articulatia cu tija ambreiajului. Bucsele de la ax au fost 10 lei ambele, iar cealalta mai mica, 3 lei. Aveam si ceva joc stanga-dreapta la pedala din cauza asta, acum e f putin joc, si merge ca unsa! Succes! Edited July 11, 2007 by dobrescucris Link to comment
VAXXi Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Pedala mea de ambreiaj se "pleosteste" in mers. Adica plec dimineata, e totul in regula, dar in cursul zilei, pe masura ce merg mai mult (mai ales in oras, la trafic cu tzaraita), o simt ca se inmoaie la apasare, si prinde din ce in ce mai jos (adica la apasare, prinde tarziu de tot, iar la ridicare, cupleaza ambreiajul foarte repede). Lichidele le-am verificat, sunt in parametri. Cedeaza alta componenta a ambreiajului ? care ? Link to comment
ovi_jer Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Cand a fost schimbat ultima data lichidul de frana din circuitul ambreiajului? Link to comment
VAXXi Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Cred ca face 2 ani, in toamna asta. Link to comment
ovi_jer Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Daca nivelul nu a scazut atunci nu este nicio problema la cilindru.Probabil uzura pompei sau calitatea lichidului care oricum trebuie inlocuit la 2 duce la aceasta problema. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now