TBird Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Si la mine merge destul de greu pedala de ambreiaj, in comparatie cu Loganul de servici sau Ibita a lu prietena. In consecinta am schimbat lichidul de frana de la ambreiaj era un nomol pe acolo, am pus DOT3 ca asa scrie in manual... acum am citit pe aici ca puteam sa pun si 5.1 de la OMV, asta e n-am stiut. Dar ideea e ca nu vad nici macar o diferenta cu lichidul nou, la fel de greu se apasa. Ce sa mai verific? sfaturi ceva ... Link to comment
ovi_jer Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Greseaza si boltul pedalei de ambreiaj. Link to comment
TBird Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Boltul acela il gasesc in interior acolo sub bord la pedale... sau e in compartimentul motor ? Ca sa stiu unde sa caut Link to comment
alexinno Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Sa nu fie placa de presiune pe duca,daca se misca greu pedala.Zic si eu... Link to comment
TBird Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Da-ti una peste gura ) . Chiar nu as vrea sa fie asa ceva. Link to comment
TBird Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Pai am ajuns pe la 104000... Link to comment
alexinno Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 N-ai schimbat nimic la ambreiaj pana acum?Rulment presiune macar? Link to comment
TBird Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Nu stiu ca ... eu am luat-o cand avea 100000km. Habar n-am ce s-a facut in cartea de service nu e nimic in afara de revizii. Link to comment
alexinno Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 (edited) A mai schimbat cineva bucsele de la pedala de ambreiaj?Trebuie dat afara doar surubul cu piulita,sau se umbla si la axul pompei de ambreiaj?La pedala de frana cum se procedeaza pt aceeasi operatie?Multumesc! Edited February 29, 2008 by alexinno Link to comment
alexinno Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Revin!Am reusit de am schimbat bucsele,dar cu frana n-am avut timp,dar acolo vad ca nu-s bucse,dupa manual.Cum sa fac sa nu mai joace pedala lateral? Link to comment
danutza Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 (edited) Probabil e uzat axul sau gaura pedalei.Se demonteaza si se inlocuieste piesa uzata.Eventual daca e pedala se poate bucsa gaura.Inaite verifica daca nu se mai poate strange putin piulita aceea de pe ax. Edited February 29, 2008 by danutza Link to comment
madkat Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 (edited) Weekendul asta am facut o plimbare pe transfagarasan (pozele o sa vina pe topicul respectiv) - toate bune si frumoase, masina a mers excelent cu o exceptie - la urcare cu 1-2km inainte de tunelul de la balea - urcand incet (deh, admiram si eu peisaje, poze etc) motorul destul de incins (ventilatorul de la radiator in functiune) a inceput sa intre f greu spre deloc in viteze - lucru coroborat cu o pedala de ambreiaj ceva mai moale se "rezolva" cu apasarea de 2-3 ori a pedalei inainte de a schimba viteza (neplacut la urcare) banuiala mea era fie pompa de ambreiaj un pic "plansa" sau vreun furtunel de la circuitul de comanda taiat... ajung la Balea - destul de ok, pentru ca nu facea mereu, stau cam jumatate de ora, se mai raceste masina, si cobor - problema reapare - dar muuult mai usoara - adica doar intra uneori ceva mai greu in viteze... peste noapte ne cazam la o pensiune, dimineata pornind spre Sinaia (Poiana Marului) - tot drumul masina mergand perfect, ambreiajul fara nici o problema... la fel si azi-noapte la drumul de intoarcere in Buc... am verificat ochiometric tot circuitul - pompa nu curge, furtunelele sunt intacte, cilindrul receptor idem... nivelul de lichid din paharel ok... masina are 71000km 100% reali, folosita 80% extraurban - deci uzura ambreiaj nu e cazul... la service nu am cum sa ma duc... pentru ca nu mai face... cei care ati mai avut problema asta - de la ce a fost? merita sa schimb pompa de ambreiaj "preventiv"... sau a fost o chestie de moment - din cauza temperaturii mari etc? multumesc anticipat si rog moderatorii sa nu stearga topicul - daca s-a mai discutat... Edited June 30, 2008 by madkat Link to comment
ovi_jer Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Schimba lichidul de frana din circuitul ambreiajului.Desfaci aerisitorul de pe cilindru si lasi sa curga tot lichidul din circuit apoi cureti vasul cu o carpa carpa curata.Lasi in continuare aerisitorul slabit si incepi sa completezi cu lichid(0,5 l OMV DOT 5.1),deci il lasi sa curga pe la aerisitor pentru a spala instalatia.Cand ai terminat tot lichidul din bidon si nivelul este in pahar sub maxim inchizi aerisitorul. Link to comment
alexinno Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Preventiv,schimba lichidul cu un OMV 5.1. Apoi,vezi daca se mai intampla vreodata. Sa nu fi fost vechi lichidul si sa fi cedat din cauza caldurii excesive din compartimentul motor,desi ma cam indoiesc,lichidul de frana avnd punctul de fierbere destul de ridicat(daca este vechi insa,se explica in acest fel problema).Eu am facut traseul acum 2 ani cu o masina mult mai obosita decat a ta si cu discul de ambreiaj aproape uzat,dar a mers ok. Link to comment
madkat Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 multumesc pentru mutarea postului si pentru instructiuni - ma gandisem si eu sa postez aici initial lichidul nu am idee daca a fost schimbat vreodata - cel de frana sigur acum vreo 2 ani, dar e posibil ca (,) cel de ambreiaj sa fie de 11ani acolo... arata si destul de "murdar" o sa incerc ce mi-ati spus si sa vedem rezultatul - postez update Link to comment
madkat Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 operatie de schimbare de lichid rezolvata nu se simte nici o diferenta in actionarea pedalei... si probleme nu face (de fapt nu a facut decat la urcare pe transfagarasan) treaba e ca plec la mare vineri... merita sa imi iau preventiv o pompa de ambreiaj... sau kit de reparatie daca exista? parca mi-e un pic teama... Link to comment
hohaele Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Si la mine pedala de ambreaj este tare ,am schimbat ambreajul(tot chitul) acum 3 ani ,nici o schimbare,anul trecut am schimbat lichidul de ambreaj,cateva zile a fost mai moale pedala, dar apoi s-a intarit din nou,si m-am invatat asa. Link to comment
Viktor Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Pentru Smeul cel rau! Aceiasi problema am avut si eu cind am cumparat masina.Pedala de ambreaj a fost foarte tare.Mam pus deja pe treaba incepind cu pedala (am scoso si am uns bucsele cu vaselina),pompa principala am spalato s.a. Toata instalatia spalata,am pus lichid de frina nou,am aerisito,am verificat discul de ambreaj,placa si rulmentul de presiune totul era in regula. Dar toate astea fara rezultate.Deci pedala de ambreaj la fel de tare.Singurul lucru la care mam gindit a fost placa de presiune,aceasta putind fi obisnuita sau intarita (placa de presiune "intarita"se foloseste de obicei la masinile prevazute cu cirlig de remorcare pentru ca discul de ambreaj sa nu alunece, de ex.tragerea unei remorci incarcate).Probabil acel tip de placa de presiune il ai montat pe masina.Eu sa nu-l schimb (sa nu cheltui)am rezolvat problema in alt fel si anume:am prelungit furca de ambreaj si suportu cilindrului de presiune spre radiator atit cit a permis spatiu,amindoua fiind perpendiculare (furca si suportul).Iti spun sincer am acum un ambreaj asa moale de ma joc cu el. Link to comment
Salex Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Pedala de ambreiaj de la masina mea ca si cea de la taica-miu (acelasi model) este foarte tare, atat de tare incat ... Fraaaaaatele meu ! Tu nu te uiti deloc la data postarilor ???? Link to comment
Viktor Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Fraaaaaatele meu ! Tu nu te uiti deloc la data postarilor ???? Nu vreau sa-mi ei in nume de rau dar un sfat oricind e bine venit. Link to comment
ovi_jer Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 (edited) 1. E bine venit oricand mai ales cand este la obiect si fara improvizatii.Kitul de ambreiaj la cielo nu este pentru remorca sau fara remorca. Cand o sa schimbi kitul de ambreiaj ar fi bine sa pui totul la loc cum a fost daca vrei sa mai debraiezi. 2.Nu te mai deranja sa raspunzi la intrebari postate de 2-3 ani la care deja s-au gasit solutii si s-au dat zeci de raspunsuri. Edited January 25, 2009 by ovi_jer Link to comment
giusache Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Salutare oameni buni, Vin si eu cu o ciudatenie cred, ma gandesc ca poate ati sesizat unii din voi si aveti vreo explicatie: sunt cu masina pe loc si tin ambreiajul apasat. In acelasi timp, daca virez stanga dreapta de volan, se simte cum pedala de ambreiaj imi este impinsa impotriva fortei mele de apasare. Asadar, sistemul hidraulic de ambreiaj are sistem de vacuum care scade in intensitate in momentul in care relanti-ul se duce un pic in jos, din cauza pompei de servodirectie? Link to comment
cris06 Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Sistemul hidraulic de actionare al ambreiajului este distinct si nu interactioneaza cu alte sisteme hidraulice (strict la Cielo/ Nexia). Doar pedalierul (implicit si pedala de ambreiaj) face corp comun (aceeasi structura de fixare) cu coloana de directie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now