MCojo Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 fftopic: total Care da mai... jos?! Link to comment
CrisR Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 (edited) Excursia la costinesti m-a "costat" 35 l benzen pentru 505 km. consum de 6.93 % . Pe autostrada am mers cu 130-140 dar si cu 160 km/h. In rest 110-120. A/C tot drumul. Multumitor Edited May 22, 2006 by CrisR Link to comment
Illuminati Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Se pare ca o sa am in iunie 4 drumuri la Braila...de abia astept sa vad ce consum obtin... Link to comment
paul_marines Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 (edited) Un nou test de consum. Constanta - Bacau 369 km. Verificarea s-a facut prin metoda plin la primul click. Am alimentat 21.89 l care pentru aceasta distanta dau un consum de 5,93 litri / 100 km . Benzina RomPetrol standard cu AC on permanent respectarea vitezei limita in localitate si cu unele portiuni maxime la 120 km/h in extraurban. Schimbare intre 3200 - 3500 rpm. Edited May 22, 2006 by safari hunter Link to comment
entaro79 Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Ultimul consum Bucuresti-Bacau si invers,mediu 7.47% ,benzina MOL 95,mult as zice(tinand cont ca in Bacau am facut max 30 Km) A/C cam 40% din drum pornit Viteza 120 KM/h constant(am avut si depasiri cu 160Km/h..dar foarte rare) concluzia ca e cam gurmanda,in aces moment am 14K kilometrii la bord Link to comment
marr Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Se pare ca teoria cu "se mai lasa" dupa un nr. de km nu este valabila. Ultimul consum - 10,5 l/100 km. Exclusiv urban, AC on cca. 40 % din timp, drumuri scurte (3-4 km ) dar dese ! Benzina Top Premium 99. Km la bord - 19.700. Schimbat vitezele la 3000 - 3200 rot/min. Vara trecuta cu AC on permanent, in acelasi regim de exploatare (dar la 3-4000 km la bord) lua 9,5 - 10 l/100 km. Link to comment
Immortal Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 In Sibiu? Eu in CT am ~11l, cu AC mai tot timpul Cam la fel ca in momentul in care aveam 300km pe bord. Link to comment
hawkeye Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Am ajuns deja la concluzia ca nu se lasa. Am ajuns cu una la 30kkm si alta la 10kkm. Nici una nu s-a lasat Link to comment
Illuminati Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 (edited) ultimul consum la mine: 294 km cu 36l (OMV 95) ~12%......cam mare ce sa spun..sunt si ceva explicatii: a venit caldura si am mai dat drumul la AC...acum ca se asfalteaza intens, se merge si mai infect...si ar mai fi ceva: dupa ultima alimentare la un moment dat mi sa parut ca nu ma mai infinge in scaun cand plec mai turat..contrariat am facut o proba si am descoperit ceva care ma nemultumeste...cred ca e o problema la calutu meu: plec de la stop, calc aIa serios...creste in turatie normal, motorul suna frumos..insa cand ma uit la viteza surpriza, pana la 20 de km la ora e totul ok-aici am cam 3000 ture, dar de aici in sus..turatia urca ..insa viteza nu prea...ajung sa am aproape 30 km la ora la 5500 rotatii..la fel si la viteza a IIa...urca in viteza rapid pana la 50 km la ora..si dupa aia de abia abia mai urca pana la 60...Evident ca am facut mai multe plecari rapide ca sa ma conving ca asa e(de aia ma gandesc ca se explica partial consumul asta...mai mare cu 1l%decat eram obisnuit) E problema sau nu? Edited June 9, 2006 by Illuminati Link to comment
Lucian79 Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Pai tu la cat vrei sa ajungi in a I ... ) 100 ?! Link to comment
Illuminati Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Pai tu la cat vrei sa ajungi in a I ... ) 100 ?! nu vreau la 100 da repet..de odata am impresia ca nu mai sunt la fel de rapid...ma multumesc si cu 30 ..daca ajunge rpd acolo... de la un timp am impresia ca ma iau si daciile la stop...tre sa o calc si pe masa... Link to comment
hawkeye Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 O posibila explicatie ar fi benzina proasta. In mod normal I-a trebuie sa se duca pana undeva la 50km/h, a II-a la 90 si ceva si a 3-a la 140 (in limitare la 6500rpm). Link to comment
Satori Posted June 9, 2006 Author Share Posted June 9, 2006 Voi nu aveti probleme daca le cautati asa nod in papura. Uite aici cum se face treaba: http://www.astraclub.ro/index.php?act=ST&f...st=0#entry14537 Link to comment
Abram Burel Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Care treaba, mai Sato? Aia pare din ciclul "scartait, troncanit, chitait... suierat". Eu ti-am zis de pe vremea cand iti "cloncanea" volanul sa nu-l mai misti. Nu m-ai ascultat Link to comment
Gica Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Iluminati, daca nu e discul de ambreiaj dus, ceea ce nu prea cred ca ti-ar fi facut mai tot timpul, poate sa fie benzina ceva mai slaba, asa cum s-a mai zis. Si eu am patit cand aveam senzatia ca s-a "puturosit" masina. Am simtit asta si la Kalos si la Nubira. Am avut surpriza acum 1 luna sa fac plinul cu OMV95 si dupa ce am alimentat nu a mai pornit decat la a 3 -a cheie si apoi s-a comportat asa cum ziceam mai devreme. Satori, gresisi topicul sau ce ai vrut sa spui...? Link to comment
Satori Posted June 9, 2006 Author Share Posted June 9, 2006 Am vrut sa spun ca unele masini se livreaza cu probleme. Cat despre puturosenie... masina este totusi un fel de caine, copiaza stapanul. Spre deosebire de caine, are un mecanism super simpatic numit reset. Use it wisely. Link to comment
Lucian79 Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 nu vreau la 100 da repet..de odata am impresia ca nu mai sunt la fel de rapid...ma multumesc si cu 30 ..daca ajunge rpd acolo... de la un timp am impresia ca ma iau si daciile la stop...tre sa o calc si pe masa... Fa-i un test. Daca in viteza 2 la 5.000rpm esti fix la 70km/h, si in a 3 la 3.500rpm esti aproape la 80km/h (78 mai exact) .. masina e ok si merge bine. Daca nu ..e cazu sa faci o vizita la service Link to comment
Satori Posted June 9, 2006 Author Share Posted June 9, 2006 Lasati-i naiba pe aia din service, nu are rost sa va nenorociti masinile. Da-i un reset si gata. Link to comment
ovi_jer Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Care mai de care pe aici ) Testul ambreiajului se face in priza directa adica treapta 4-a la 2000 rot/min si clapeta acceleratie 100%. Link to comment
Abram Burel Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 (edited) off-topic (daca mai era cazul) E vineri coane Ovi. Sato e intr-un reset continuu de cand tot pune suporti d-aia personalizati Vezi, daca l-ai invatat... desteptaciuni Iar era sa uit: cand vin pe la Ramnic te pun sa cauti "jamparu" ala. Eu m-am lasat pagubas. Daca-l gasesti, dau o bere*. Altfel... viceversa. * 1 bere = de la 1000 cmc in sus Edited June 9, 2006 by Abram Burel Link to comment
paul_marines Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 de la un timp am impresia ca ma iau si daciile la stop...tre sa o calc si pe masa... Illuminati "> ai 16 sau 8 valve? Link to comment
MCojo Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 ...Iar era sa uit: cand vin pe la Ramnic te pun sa cauti "jamparu" ala. Eu m-am lasat pagubas. Daca-l gasesti, dau o bere*. Altfel... viceversa. Eu zic sa te duci acolo cu o lada de bere ... mai mult ca sigur vei pierde mult mai mult decat o ... bere Link to comment
Illuminati Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 in sfarsit, ma laud si eu cu un consum bun: 520 km cu 37l. 100km in Bucuresti..si 420km Bucuresti-Braila-Bucuresti. Adica...in oras 12%...afara 5.95%...Eu ma declar multumit de Kalos in afara orasului...pt Bucuresti imi iau alta masina ) (sau RATB/Metrou). Afara am mers constant 90-100, doar 2 reprize am fortat pana la 150 sa ma conving ca duce... Link to comment
geof Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Daca ai mers si in oras si afara, cum ai facut calculul separat? Poate, de fapt, ai avut un consum mai mic in oras si un consum mai mare afara. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now