Jump to content

Consum - Chevrolet Kalos/Aveo


Recommended Posts

Pe mine ma cam deranjeaza consumu de la un timp. Pun 14 l de benzina si merg cam 140 de km si se aprinde becul de benzina.E a 3-a oara cand patesc chestia asta, tinand cont ca 80 de km i-am facut afara iar restul in oras.De schimbat schimb asa: I-a - 3200rpm, II-a - 2900rpm si la fel si in a 3-a. Rar merg cu a IV-a prin oras, in afara schimb mai sus...in jur de 3500-4000 dar apasat progresiv. Cred ca o sa-i mai fac un reset ECM, ultimul fiind facut acu 2 luni.

 

 

As mai avea o intrebare: Cand plec cu a I-a si ii dau talpa pe la 4000 de ture 2 secunde parca ii este taiata alimentare sau ceva de genu..dupa care isi revine.NU am idee de la ce o fi.Poate ma ajunta cineva.

 

 

Aveo 5 usi- 1,2- 2006-masina

Link to comment

Nu vreau sa sperii pe nimeni dar eu cand am luat masina, prin iulie, am facut un consum de 6,2% la drum lung cu AC iar acum ca masina are 11000 si nu mai pornesc AC am scos 5,1 la drum lung, calculat la ochi si cu resetare de kilometraj la fiecare plin. Si cam in jur de 5-5,3 e consumul fara ac afara de pe la 7.000km...traseul de refrerinta e iasi bistrita, un drum care are si dealuri si serpentine si portiuni drepte si cu asfalt bun. Schimb in jur de 3000 si conduc de regula in jur de 110 kmh adica la o turatie de 3000 rpm. In oras consumul e irelavant si nu am incercat niciodata sa il tin, mai ales acum iarna cand astept si cateva minute cu motorul pornit pana plec de pe loc...pentru linistea mea!

 

depinde mult de benzina! eu unul am alimentat de la MOL cateva mii de kilometri si cand am trecut pe rompetrol masina a devenit mai sportiva cu un consum similar. incearca sa nu forjezi masina cu motorul rece. Acum ca e frig eu am invatat sa incalzesc putin motorul, chiar daca nu complet, inainte de a porni de pe loc.

Link to comment

Pot sa pariez/jur (cum preferati) cu riscul unui MIL care pe mine inca ma iubeste, ca orice tentativa "sportiva" in Bucuresti se... pedepseste. Daca inca mai sperati ca taximetristii sau "loganistii" sunt de pe alta planeta, e traeba voastra de... compromis. Daca vreti bujii curate si motoare cu calamina solubila, bagati de la 3000 in sus. Daca insa va imbolnaviti de miscarile acului de la benzina, apasati pedala de acceleratie cat mai cu "bun simt" (in raport cu traficul). Poate ca ar trebui sa va rugati la mama becului galben sau poate ca doar trebuie sa va vedeti de treaba :)

Edited by Abram Burel
Link to comment

pai da, da' nu ma pot abtine cand vad "ca taximetristii sau "loganistii" sunt de pe alta planeta"

nu-i mai suport...asa ca ... bagam gaz/talpa/rpm-uri cum vrei sa-i spui...

e adevarat ca asta inseamna si consum mai mare...partea ciudata e ca nu ma plang de consum, dar asta nu inseamna ca sunt incantat de cum e.

oricum, nu stau cu ochii pe ac sa vad cum scade...mai simplu...ma uit la 2-3 zile sa vad daca trebuie sa bag di ou sau mai astept...nu stau sa fac consumuri...alea sunt pur statistice si nu or sa se aplice niciodata in bucuresti niste reguli normale de consum. De ex. in exterior, mers normal, cu AC on: Craiova-Bucuresti = 5,5%...mers "regulamentar" undeva in jur de 7, dus pe la 4500-5500 = in jur de 8,5-9

spun asta pt. ca stiu ca motorul consuma normal...numai ca (ma repet) in Buc. nu te poti astepta la mai putin. Pana si pe cei cu motorina am inceput sa-i aud ca se plang de consumuri de 12-13...asa ca nu vad de ce sa facem noi, benzinarii, asta...

 

Drum bun, la ce turatii va lasa inima... ;)

Link to comment

offtopic pe linie:

 

pai da, da' nu ma pot abtine cand vad "ca taximetristii sau "loganistii" sunt de pe alta planeta" nu-i mai suport...asa ca ... bagam gaz/talpa/rpm-uri cum vrei sa-i spui...

Eu nu-i mai suport pe cei care scriu precum vorbesc, ii prefer pe cei care scriu precum gandesc.

Link to comment

Felul in care sunt umflate (presiune), da, are legatura cu consumul; mai mare sau mai mic

Legat de producator, nu cred sa influenteze mai mult de adereanta si/sau zgomot de rulaj.

Daca te referi la dimensiunile cauciucurilor: daca se respecta dimensiunile din talon nu ar trebui sa influenteze intr-un fel anume consumul.

Link to comment

salut !

<<Eu stiam ca un daca masina este "incaltata" cu anvelope de iarna, consumul este influentat, este mai mare>>

 

Asta asa este. Am observat la majoritatea masinilor cu computer de bord,conduse.DAR nu inteleg de ce(???????). Poate ne explica cineva mai documentat :) ;) :-? .

Link to comment

Mi-am calculat si eu recent consumul mediu (si trafic nasol si asa mai de weekend) si este de 13,3 litri la suta. Cam de cuvânt_urât! Am prieteni cu BMW motoare de 1,8l - 2,3l si le consuma cam la fel.

 

(mentionez am 1,4)

Edited by Figaro
Link to comment

Consumul mediu se calculeaza la cel putin un rezervor. Cand ai consum mediu de 14% urci masina pe elevator, sa verifici daca nu-i gaurit rezervorul.

 

PS Niciodata n-am inteles la ce le foloseste unora victimizarea.

Edited by tolin
Link to comment
Mediu ~14 ?!... nici daca merg la 5000rpm nu scot consumul asta ...

 

Se poate, se poate... franezi din 20m in 20m, dupa fiecare frana 5000rpm. Si tot asa, pana ajungi unde voiai.

Link to comment
Se poate, se poate... franezi din 20m in 20m, dupa fiecare frana 5000rpm. Si tot asa, pana ajungi unde voiai.

 

are sanse foarte mari sa-l si depaseasca in conditiile astea... :D ca nu trece de viteza 1 ;)

dar ca sa nu omori motorul poti incerca cu a 2-a la 5k rpm ca tot peste 15 (cred) e consumul...

Link to comment

Nu cred ca ar fi cazul sa faceti misto..ca totusi nici eu nu am crezut pana mi s-a intamplat de cateva luni sa scot consum de 12% in oras in conditiile in care schimb normal si fara accelerari\franari bruste

Link to comment
Nu cred ca ar fi cazul sa faceti misto..ca totusi nici eu nu am crezut pana mi s-a intamplat de cateva luni sa scot consum de 12% in oras in conditiile in care schimb normal si fara accelerari\franari bruste

deci se poate si in provincie... :banana:

 

ce inseamna pt. tine "schimb normal"?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...