andreicri Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Bucuresti...KALOS 2005 SEDAN 14,16 V..DE CE? Link to comment
hawkeye Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 tu cumva ai scos consumul ala de 9 mergand numai noaptea cu toate semafoarele pe intermitent? Link to comment
tolin Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Bucuresti...KALOS 2005 SEDAN 14,16 V..DE CE? De ce nu le treci in profil ? Link to comment
Satori Posted July 21, 2005 Author Share Posted July 21, 2005 Teoretic, ar fi posibil. Practic, avand in vedere benzina folosita, ma indoiesc. Eu am scos si mai putin, dar numai cu 95. Link to comment
hawkeye Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 cu benzina de 95 consuma (in teorie) mai putin decat cu 98/100 ? (sunt convins ca s-a discutat dar eu nu-mi aduc aminte nimic si prin search nu am gasit nimic relevant) Link to comment
Satori Posted July 21, 2005 Author Share Posted July 21, 2005 In teorie consuma mai putin (ovi_jer si tolin zic asa) iar, in practica, SIGUR consuma mai putin (eu zic. de 3-4 luni nu am mai bagat altceva). Link to comment
hawkeye Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 incredibil... eu bagam mol98 si omv100 in speranta ca pe langa faptul ca merge mai bine consuma si mai putin. intre mol95 si omv95 ce sa aleg? Link to comment
marr Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Eu de regula "bag" MOL 98 , Petrom 99 si ocazional LUK 98. Am facut un plin si cu benzina de 95+ (Shell, import Germania). Nu am remarcat diferentele de consum dar in mod sigur era mai zgomotos motorul. Consumul cel mai mic l-am scos cu LUK 98, dar poate fi si o chestie de drum (adica sa fi umblat mai mult in afara decat in oras). Pentru o diferenta de maxim 10 RON /100 km prefer sa-i dau ce-i mai bun. Link to comment
MCojo Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 Ultimul consum exclusiv urban: 396 km cu 35.4l => 8.93l consum , Petrom 95 , aer conditionat 10% "> Link to comment
K-Pax Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 am o intrebare indicatorul ala de benzina din bord, cand indica rezervor gol, asa arata el de "lesinat"......ca al meu tre sa fi foarte atent ca sa il observi...ii un portocaliu palid, aproape invizibil...sau pe masura ce se goleste rezervorul se "lumineaza" ? Link to comment
vlad35 Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 La mine, cand rezervorul e plin martorul cu pricina este stins complet dar forma lui (pictograma) este destul de vizibila (este o imagine de alb/crem). In momentul in care cantitatea de benzina scade sub o anumita valoare becul se aprinde (portocaliu/luminos/vizibil). Un timp se stinge/aprinde dar lumina are aceeasi intensitate iar de la un moment dat ramane aprins permanent, dar cu aceeasi intensitate ca si mai inainte. Link to comment
ASIMO Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 In anumite conditii si mie mi se pare ca becul ala nu se vede, si ca de fapt el ar fi aprins (culoarea aia alb/crem). Ideea e ca eu am primit masina cu 2l de benzina de la dealer, si becul se vedea foarte bine. NU era "palid". Link to comment
arp Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 (edited) E cam chior martorul ala oricum, mai ales ziua sunt probleme in lumina puternica...Cred ca e o chestie psihologica, sa te anunte cu usurelul ca trebuie sa mergi sa sangerezi niste RON la peco... Edited July 29, 2005 by arp Link to comment
K-Pax Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 de ar scoate si el un sunet, ceva...acum se duce pe rapa calculul meu pt consum am "auzit" ca martorul asta ar putea fi setat sa te anunte, cand vrei tu, cati litri mai sunt in rezervor de ex. el anunta acum ca mai sunt aprox. 7.5l, dar se poate seta sa anunte ca mai sunt 10 l, 20 l, etc Link to comment
arp Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Ma indoiesc la 180 de grade ca se poate seta sa te anunte fara modificari majore...nu e decat o sonda acolo...De ce ti se duce de rapa consumul? Consumul corect se face plin la plin, nu dupa beculetul ala... Link to comment
ASIMO Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 probabil se poate, dar cred ca trebuie sa "intri" pe ECM si sa-l modifici acolo. Link to comment
arp Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Pai ce sa modifici prin ECM? ca ala nu stie cata benzina ai tu in rezervor... Link to comment
ASIMO Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Pai tu zici ca sonda da direct la beculet semnal? De fapt, daca ma gandesc bine, se poate sa fie asa! Link to comment
arp Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Pai da...poate schimbat sonda cu una mai desteapta si montat un alt martor/martori...dar sa fim seriosi, la ce ar folosi? Scala aia e suficienta pentru a te orienta cati litri mai ai in rezervor...Ajungi sa o inveti cu timpul si nu mai este o problema... Link to comment
K-Pax Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 (edited) Ma indoiesc la 180 de grade ca se poate seta sa te anunte fara modificari majore...nu e decat o sonda acolo...De ce ti se duce de rapa consumul? Consumul corect se face plin la plin, nu dupa beculetul ala... <{POST_SNAPBACK}> eu am crezut ca scoate un sunet si in momentul ala stiam ca mai am 7.5l...si procedam astfel pas A - scadeam din ultimul plin (plin de plin=X) x- 7.5 si imi faceam consumul... pas B - totodata faceam again plinul si comparam plinul asta cu ultimul plin. pas B - setam trip A la 0 si faceam din nou consumul astfel ca o sa aplic metoda "Edi2" fac plinul pana la primul click, efectuez un drum Sibiu-Valcea - Retur, si fac dinu nou plinul pana la primul click; scad diferenta de plinuri si efectuez calculul pt consum fftopic: nu imi da cineva linckul catre discutia cu plinu plin si plinul pana la click Edited July 29, 2005 by K-Pax Link to comment
arp Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 (edited) Vezi ca se aprinde cand sunt aproximativ 7.5 litri, nu fix batuti pe muchie...beculetul din bord este orientativ, scrie si in carte..pot sa fie 8-9 litri, pot sa fie 6...de ce incerci sa-ti complici viata? metoda plinului este sfanta, ce bipuri, ce becuri...becul ala e acolo sa te traga de urechi si atat...nu sa-ti indice consumul... Edited July 29, 2005 by arp Link to comment
K-Pax Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 (edited) pai la aia 400km imi mai trebuie 1 cunoscuta sa fie aceea de 45 L ? fftopic: mi se pare mie s-au ai modificat textul ? Edited July 29, 2005 by K-Pax Link to comment
arp Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 (edited) NU, ai toate datele...ai distanta, ai 2 plinuri din care primul este etalonarea. Ce-ti mai trebuie? Am facut plinul 1...nu ma intereseaza cat e in rezervor Am mers 400Km AM facut plinul 2 si am bagat 30 litri pana la nivelul plin 1 de mai sus, adica etalon 30L/400Km = consum mediu! Voila! PS: Am modificat ca am mai zis o data ce ai zis si tu.. Edited July 29, 2005 by arp Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now