Abram Burel Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Pai, daca de cand se stie n-a scazut sub 12 in oras? Imagineaza-ti ce-ar fi daca din intamplare ar fi consumat mai mult in oras Link to comment
Illuminati Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 corect...am avut parca o data sau de doua ori 11% in oras...da in rest, peste 12... Link to comment
geof Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Mie parca nu prea-mi vine sa cred. Consumul in oras este prea mare, iar cel in afara este prea mic. Eu in afara, cu mari chinuri am obtinut un consum de 6.2, iar in oras mergand normal (nici prea batraneste, nici prea sportiv) obtin consumuri putin peste 10. Link to comment
Illuminati Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 poate ai traseul zilnic mai liber...eu daca ar fi sa schimb mereu la 3000 de ture..nu as baga a 3-a pana la servici si inapoi..in plus de asta nu i-am dat inca nici un reset...cred ca asta asteapta ca sa se lase consumul si in oras.. Link to comment
Abram Burel Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Hai ca tot m-ati provocat... De cateva "plinuri" (cam 20 litri de la aprinderea becului) incoace, incerc sa o tin mai sus (profit si de modificarea de ritm provocata de lucrarile de pe podul Grandtdt ). Rezultatul: 10l/%. Inainte: 10l/%. Concluziile va apartin (daca ar fi sa zic si eu ceva e ca e totuna, adica daca traficul te forteaza poti sa o lasi mai domol, iar daca e mai liber poti sa te dai mai rotund, tot pe acolo iesi - n-am incercat sa fie liber si sa ma dau cu trotineta ) Link to comment
Satori Posted June 16, 2006 Author Share Posted June 16, 2006 Pai deocamdata doar incerci sa o tii mai sus. Revin-o cu consumul dupa ce reusesti. Mai stiu eu pe unii care tot incearca. Si tot se plang de consum. Link to comment
tolin Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 "Tine-o sus, Petre !" (zise marinelul). Tocmai acum cand am invatat cum sa apas pedala sa merg intre 42-48km/h la 1200-1400 rpm, fara semne de subturare ? Link to comment
Satori Posted June 16, 2006 Author Share Posted June 16, 2006 Nu da vise ude celor care au 1,4. La ei nu merge figura. Link to comment
geof Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 poate ai traseul zilnic mai liber...eu daca ar fi sa schimb mereu la 3000 de ture..nu as baga a 3-a pana la servici si inapoi..in plus de asta nu i-am dat inca nici un reset...cred ca asta asteapta ca sa se lase consumul si in oras.. Da, am traseu prin Crangasi! Mai liber ca acolo nu se poate. Link to comment
tolin Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Nu da vise ude celor care au 1,4. La ei nu merge figura. Cu A/C pornit, nici la mine nu merge. Am noroc ca aici se da caldura pe ratie. Link to comment
Abram Burel Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 (edited) Ce vorbesti dom'le? Cum adica "nu se poate"? Te fac joi o tura? (ca mi-a placut berea aia, da' sa fie rece ) Era sa uit: "incerc", inseamna ca conduc mai... vitejeste, ca altfel trebuie sa plec de la serviciu de pe pod, cand ma... duc Edited June 16, 2006 by Abram Burel Link to comment
Satori Posted June 16, 2006 Author Share Posted June 16, 2006 AB, e vorba de 'sa mergi subturat fara sa se prinda motorul ca e subturat'. Dupa cum am zis, un fel de vis ud. Merge si la Kalos... aproximativ... cu a IV-a dar!!! presupune luarea unui avant in vitezele inferioare ceea ce se impotriveste ideii de subturare pe care o urmezi deci.. pica. Link to comment
Abram Burel Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Motorul tau se prinde de toate, d-aia e ud Eu zic ca nu conteaza cum iti iei avant. In fine, daca vreti sa bagam un concurs de subturare, bagati un topic. Care va tin... umezelile Link to comment
DIO Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Ca veni vorba de experimente: A incercat cineva stilul 1-3-5 sau 1-2-4? (Ma refer la ordinea de schimbare a treptelor de viteze). Mototrul de 1,4/16V pare a fi suficient de elastic pentru a permite asta. Link to comment
Illuminati Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 am si eu o propunere...am inteles ca pe Aveo e computer de bord care indica consumul instant, mediu...etc... Daca e cineva cu Aveo pe aici, va rog sa puneti consumul cum e afisat de computer...adica, ceva de genu...cat indica la 50-60 in viteza a III-a sau a IV-a... cat indica la 90 in a V-a...cat indica atunci cand accelerezi puternic...si la ce viteza si turatie e consumul cel mai mic. Link to comment
Alinutz Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Din cate am inteles, nu ar afisa consumurile, ci doar autonomia care o are cu benzina respectiva ... Link to comment
Abram Burel Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Tot ar fi un indiciu. Problema este ca ceea ce-i de interes sunt regimurile tranzitorii, adica atunci cand accelerezi. In astfel de conditii nu se poate avea incredere in niciun indicator uzual, fie el analogic sau digital. Singura chestie care tine este un scaner conectat in parcurs real si care sa inregistreze un traseu de test cu mai multi parametri. Dupa aia, ii citesti si te... gandesti Link to comment
tolin Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 A incercat cineva stilul 1-3-5 sau 1-2-4? Nu merg. La motorul de 1,2L merge 1-2-5, dar pe o sarcina mica, fara A/C si trebuie sa schimbi in 5 la o anumita turatie, iar dupa schimbare sa nu apesi pe pedala imediat, astepti pana ECM ridica turatia la 1400 rpm si pe aceasta doar sa o mentii. Orice iesire din regimul acesta se face prin treapta 3, altfel dai in subturare, marja de abatere este foarte mica, de ordinul +/- 100 rpm. Prin faptul ca ECM corecteaza turatia dupa schimbarea treptei la 1400 rpm, regimul pare "natural". Consecintele acestui rulaj nu se cunosc, dar consum mai mic de acesta nu se poate. Link to comment
DIO Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Eu am incercat astfel: urc cu a II-a pana pe la 4000, iar cand intru in a IV-a sunt la 2000 - 2100 si o las sa "curga" pana la urmatorul semafor. Asta atunci cand traficul nu impune demaraje rapide. Link to comment
MCojo Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Ultimul consum : 425km cu 37.9litri... din care 40km extraurban restul urban... La un consum de 6% extraurban rezulta ca urban iese 9,2%... A/C folosit partial; benzina Rompetrol 95 Link to comment
hawkeye Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Cand faci o vizita de vreo 400km si prin Bucuresti? Link to comment
MCojo Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Cred ca deocamdata imi ajunge traficul zilnic si ambuteiajele care sunt in Constanta si in Mamaia de cand a inceput sezonul... asta daca nu cumva te refereai la altceva... Link to comment
hawkeye Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 La mine a scazut acul in ultima saptamana dramatic, cred ca sar de 13 lejer. Si culmea, de vreo 3 zile a inceput sa se circule putintel mai bine. S-o fi dus toata lumea la Constanta/Mamaia ? "> Link to comment
paul_marines Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 (edited) Daca nu vine MCojo la Bucuresti, iata ca m-am incumetat eu intr-o scurta vizita. Am parcurs 490 km cu 35 litri Petrom 95 rezulta un consum mediu 7,1 cu A/C 100% Traficul in afara autostrazii destul de aglomerat, iar pe A2 am mers cu 130 constant. Despre Bucuresti si aglomeratia lui numai de bine. Acolo un consum de 12-14, cum ("> unii nu poate decat sa reprezinte normalitatea. Edited June 30, 2006 by safari hunter Link to comment
Immortal Posted July 1, 2006 Share Posted July 1, 2006 La mine a scazut acul in ultima saptamana dramatic, cred ca sar de 13 lejer. Same here, in CT @vanatorule: acelasi stil (150-160kmph Drajna Fetesti si 130-140 in rest - inclusiv A2) ca mai mereu... putin peste 10%. Cica extraurban... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now