elenyta Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Daca montezi evacuare dubla sport, sunt de parere, ca trebuie sa renunti la inscriptiile cu motorizarea de pe capota portbagajului. Bafta ! Link to comment
andreib Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 (edited) Pasul urmator ar fi : fie sa imi fac o evacuare dubla inox Borla cu 5 milioane , gasisem eu la o firma de tunning in Pitesti sau sa ies mai ieftin cu o toba sport.. Pentru ce iti trebuie evacuare sport la o masina diesel, ca sa auzi mai tare motorul?Oricum la diesel orice tips ai pune se face taciune in cel mai scurt timp . din aceeasi linie: pentru ce iti trebuie evacuare dubla la un motor de 70 de cai? Vrei sa distribui fumul mai uniform? Edited January 24, 2008 by andreib Link to comment
Tommy Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Evacuare dubla la 65 de cai? Cu toata stima, mi se pare penal. Incearca sa schimbi rotile de pe fata cu cele de pe spate, daca ai jantele strambe sau cauciucurile bulite.. degeaba echilibrezi. Daca toate astea sunt ok, vezi la bucse, caseta, capete de bara.. si fuzeta. Link to comment
mad_voly Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 Pentru ce iti trebuie evacuare sport la o masina diesel, ca sa auzi mai tare motorul?Oricum la diesel orice tips ai pune se face taciune in cel mai scurt timp .din aceeasi linie: pentru ce iti trebuie evacuare dubla la un motor de 70 de cai? Vrei sa distribui fumul mai uniform? @andreib Nu ai mai vazut masini diesel cu evacuare dubla sau cum? Link to comment
luisspeed Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 @andreibNu ai mai vazut masini diesel cu evacuare dubla sau cum? Ba da! dar..motoare...peste 2500cmc..Si..in general,V-urile..sunt motoare marii care..au nevoie de evacuarea respectiva! Parerea mea e sa te gandesti mai bine! Am avut si eu un dci full(varianta de 70cp si..a fost relativ ok masina! A fost ceva intermediar! Am tinut-o doar 3 luni.. Desii a fost masina noua! Nu am facut cu ea deacat cca 15000 km) S-o stapanesti sanatos! Link to comment
bishnitzarul Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Eu am vazut masini cu evacuare dubla..dar nu pe LOGAN ) Link to comment
mad_voly Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 Eu am vazut si pe logan...Cred ca o sa raman doar la o toba mai ca lumea Link to comment
Cristaky Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Cea mai buna alegere. Si eu am diesel, 1.7 cdti 80 hp, pe care o voi remapa pana la 105 hp. Dar tot nu ii voi pune evecuare dubla...nici macar tips in capatul tobei existente, cred...Sunt chestii mai importante de lucrat la o masina. Link to comment
Marius* Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 (edited) mad_voly felicitari pt masina ! Se vede ca e intretinuta, am observat stergatoare aerotwin. Arunca o privire aici.O mica sugestie! Daca te intereseaza, da-mi PM. Sa te poarte sanatos ! Edited January 24, 2008 by last Lasa reclamele! Link to comment
laurentziu83 Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 @andreibNu ai mai vazut masini diesel cu evacuare dubla sau cum? Am vazut si dieseluri logan cu tips cu leduri la evacuare, si cu aripioara de rechin pe plafon, dar asta nu inseamna ca sunt de bun gust. Toba sport e de efect la un motor tinut in turatii mari, si nu e cazul la diesel, cu atat mai putin la amaratul de 65 cp. Link to comment
Elfu Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 (edited) Neaparat la evacuarea dubla trebuie sa pui 1.5 DCI. Am vazut ca e la moda. Edited January 24, 2008 by Night Elf Link to comment
salmontes Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Revin cu cateva impresii acum, cand loganu meu a " implinit" 35500km. Dupa atatia km efectuati intr-un singur an de cand am luat-o ma supara un singur lucru la ea si anume ca imi vibreaza putin volanul si nu prea imi dau seama ce are desi i-am echilibrat rotile. Loganul este o masina decenta si cu costuri mici de intretinere . Dar cel putin in cazul meu au aparut si alte "mici" detalii suparatoare la numai 25 mii de KM . Un mic exemplu : interiorul scartaie din toate incheieturile la orice fel de denivelare . Si franele sunt proaste (cel putin la varianta pe care o am eu , fara ABS) Imi plac modificarile pe care ti le-ai facut pana acum , dar nu-ti pune evacuare dubla Link to comment
mad_voly Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 Nici eu nu am mai pus tot ce mai scartaie prin masina si mai maraie ) M-am referit strict la problemele mai grave care , din cate se pare, nu sunt multe Link to comment
andreib Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 @andreibNu ai mai vazut masini diesel cu evacuare dubla sau cum? Ba da, am avut una. Era un v6TDI de 2500cmc cu evacuare dubla din fata pana in spate dar macar de bun simt avea teavile de evacuare orientata in jos ca sa nu admire tot orasul tipsuri afumate . Link to comment
alx Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Si tucson 2.0crdi are evacuare dubla. Serios acum, daca vrei sa faci ceva scoti catalizatorul sau montezi niste valve inainte de el. Si un diametru mai mare al evacuarii iar ajuta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now