acidifiant Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Am cumparat filtru aer+benzina+ulei si am fost la un service cu matizul.. Le-a schimbat repede pe toate in afara de filtrul de benzna... Motiv: filtrul de benzina de pe masina are un papuc inserat in el(probabil din fabrica) si are un cablu electric(nu stiu la ce foloseste)... dupa prima inspectie vizuala am observat ca e vorba de masa Deci nu l-a schimbat pe motiv ca nu are papuc in ce sa bage firul si cica sa ma duc sa iau alt filtru cu papuc electric(mi se pare cam ciudat) Masina nu e in garantie. Ce parere aveti? Ce rol are firul electric de la filtrul de benzina??? In schema electrica nu am vazut acest fir. Se poate schimba si fara sa folosesc acest fir? Multumesc anticipat Link to comment
Mircea Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Are rolul de a descarca energia statica acumulata prin frecarea particulelor de benzina de elementele filtrului catre caroseria masinii, astfel incat sa nu existe pericolul producerii unor scantei. Dupa cum iti dai seama, este foarte important, deci cumpara un filtru original. Link to comment
Mad MAX Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Sau cumpara un filtru Mann care este mai calitativ decat cel original si are si papucul Link to comment
ovi_jer Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Cu ce demonstrezi ca e mai calitativ? Link to comment
Mad MAX Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Cand o sa ajunga Gm sa faca filtre mai bune decat Mann sau Mahle o sa zboare porcii Link to comment
Mircea Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 ) Dar tu ai impresia ca GM face filtre? Sau Renault? Sau Mercedes? Link to comment
ovi_jer Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Filtrele de origine GMDAT sunt foarte bune si nu ai nici un argument asupra lor.Deocamdata zboara caii verzi pe pereti si nu porcii ) Acelasi filtru care este pe matiz este si pe nubira si leganza si tine fara probleme 30-40 k km la un debit si presiune mult mai mare decit pe matiz. Link to comment
Mad MAX Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Si cum ai masurat tu capacitatea de filtrare? Prefer sa mearga 20-30k km , dar sa filtre mai bine (adica sa retina cat mai multe impuritati). De fapt asta e si scopul,nu? Sa filtreze mai bine ... ca de aia e filtru. Link to comment
ovi_jer Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Intrebarea nu este un raspuns la intrebarea mea. Deci in concluzie nu ai argumente. La un filtru poti masura nivelul de infundare nu de filtrare. Link to comment
Mircea Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Iar nivelul de infundare, in cazul filtrelor de combustibili, tine si de calitatea combustibilului folosit. Adica poti avea superfiltru, dar degeaba daca bagi benzina/motorina de pe malul santului, sau poti sa n-ai filtru deloc daca bagi combustibili super-buni. Link to comment
wfwsc Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 (edited) Nu mai cita integral si inutil un post anterior. leaga intr-un fel firul acela care nu mai ai in ce sa-l infigi de corpul filtrului. efectul ar trebui sa fie acelasi. sau cumpara un filtru "de marca". Foloseste majusculele acolo unde sunt obligatorii. In general, citeste Regulamentul. Edited January 3, 2007 by tolin Link to comment
Mircea Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 La matiz filtrul se afla sub masina. Ca sa faca legatura electrica cum trebuie, ar trebui ca firul sa fie legat direct la partea metalica, nu pe suprafata vopsita. Sa cureti filtrul de benzina de vopsea si sa-l montezi apoi sub masina nu cred ca e taman cea mai buna solutie. Ca sa nu mai spunem de legatura electrica precara astfel realizata. PS, asta in cazul in care nu vrei sa fixezi firul cu un autofiletant direct in filtru )"> Link to comment
Mad MAX Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Ma rog ... nu am argumente. Puneti voi glumele alea de filtre "originale Gm" , eu am vazut ce poate face un filtru de ulei "original gm". Prefer Mann. Eu asta le recomand celor care vor sa asculte recomandarea mea, ceilalti pot folosi in continuare "filtre originale GM". Numai bine! Link to comment
Mircea Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Aliooo.. se vorbea de filtre de benzina nenea Mai cititi si primele postari... Link to comment
Mad MAX Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Da domnu' super moderator, stiu. Eu am spus ca acel filtru de ulei mi-a demonstrat calitatea filtrelor "originale GM". Link to comment
Mircea Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Ce stii domnu' membru? Filtru GM made in Poland cumva? Al' de ulei la care tot faci referire? P-ala cum l-ai masurat? Sau ti-a curs pe la garnitura pentru ca un bizon in service n-a stiut sa o unga inainte de a strange? Aluia cum i-ai masurat ''capacitatea de filtrare''? Extrapoland, de la filtre am putea ajunge la concluzia ca toate piesele GM sucks... Uite, eu unul am patit-o recent cu o bielete GM originala care bate la nici 300 km rulati... Asta inseamna ca toate piesele de suspensie GM sunt proaste? Link to comment
Mad MAX Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Exact. Eu am folosit numai ruville. Gm sucks. Link to comment
ovi_jer Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Filtre de benzina GMDaewoo - Made in Poland GMDAT -Made in Korea Asta ca sa inteleaga cei care isi dau cu parerea despre ele. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now