Talanelu Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 dupa ce alimentez nu mai face nici o figura. asta m-a facut sa cred ca e de la ceasul de la benzina. Merci mult. Oricum daca are cineva placuta respectiva sa imi lase si mie un mesaj . Va Multumesc Link to comment
Talanelu Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Am desoperit problema. E de l IAC se blocheaza tija aia din inauntru si cand ramane impins moare motorul cum am patit si daca ramane tras se accelereaza rau de tot. Sa fac rost de bani sa cumpar IAC-ul are cineva idee cand costa unul nou???? oricum acul de la benzina tot nu imi arata bine tot defect este. Au venit toate pe capul meu acum . Merci mult Tolin. Link to comment
B-33-BAT Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Am vazut topicul si am si eu o intrebare, la mine nu se uade nici un fasait, nimic de la pompa, dau cheie si nu porneste,invarte alternatorul in gol.S-a gripat pompa sau care e explicatia, masina are 87000 de km. Link to comment
lucianskyes Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 (edited) Mai intai verifica siguranta la pompa benzina. Edited October 31, 2011 by lucianskyes Link to comment
mosgerila Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Salut, de cateva zile Matiz ul a inceput sa mearga foarte urat: nu are putere in sarcina moment in care se aprinde martorul Check Engine. Am pus testerul si a aparut eroare la "Mass Air Flow MAF sensor", a fost inlocuit cu unul nou si nu au aparut schimbari in mers. Am inceput verificarile pe rand: schimbat bujiile, verificat fisele care sunt ok, desfacut delcoul nu a necesitat curatare sau schimbare, inlocuit filtrul de benzina. In cele din urma am ajuns la pompa de benzina care se auzea amorsand dar am gasit foarte multe depuneri si filtrul mare acoperit de mizerie. Am pus pompa de benzina la loc dar fara sita mare. Masina merge parca putin mai bine dar nu are putere in demaraje. A mai avut cineva problema aceasta? Se impune schimbarea pompei in acest caz? Link to comment
exemplar18 Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 (edited) @mosgerila Schimba IAC-ul si s-a rezolvat problema. Se gaseste in Bucuresti de la 90 RON(nasol) pana la 200RON(original) dar recomand varianta in jur de 120RON e ok la bani si la calitate. Edited April 16, 2012 by Salex Link to comment
Tonyus Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 (edited) @mosgerila: filtrul de aer l-ai schimbat? Presiune face pompa de benzina? Injectoarele sunt ok? Benzina ai folosit de care folosesti de obicei (adica, cea cu care a mers bine, fie ea Petrom, MOL, etc.)? @exemplar18: IAC-ul din cate stiu are treaba cu relantiul doar. Sa ma corecteze cine stie mai bine. Edited April 17, 2012 by Tonyus Link to comment
cristiangabi Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 @mosgerila. Poti sa ne dai si codul de eroare? In manual nu am gasit nici un cod care sa trimita la MAF sensor. Link to comment
neverending Posted November 26, 2012 Share Posted November 26, 2012 Buna ziua , Am si eu un matiz din 2008 33000 km are si benzina si GPL , intr-o zi masina nu a mai pornit (pana aia ...) Sambata am desfacut cu un prieten pompa de benzina, din mufa becul de la nivel benzina s-a aprins , senzorul (termistorul) are rezistenta (vreo 300 omi) acum intrebarea mea: Exista pe undeva de inlocuit termistorul asta , sau senzor (ntc ) . sau vreun cod pentru el ? Am mai vazut pe net cum se poate inlocui cu termistor NTC 1 km dar gandindu-ma ca sta in benzina cred ca e mai bine sa gasesc unul OEM (dedicat)). Daca ma puteti ajuta cu un sfat sau macar vre-un pont. Link to comment
augustinionut Posted November 26, 2012 Share Posted November 26, 2012 Daca ai timp si chef poti incerca cu unul de la magazin de piese electronice, insa musai sa faci si montajul de l-am postat eu mai sus, ca sa nu se mai arda termistorul.Problema e ca trebuie sa gasesti un releu micut si sensibil. Link to comment
jtimocel Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 @mosgerila: filtrul de aer l-ai schimbat? Presiune face pompa de benzina? Injectoarele sunt ok? Benzina ai folosit de care folosesti de obicei (adica, cea cu care a mers bine, fie ea Petrom, MOL, etc.)? @exemplar18: IAC-ul din cate stiu are treaba cu relantiul doar. Sa ma corecteze cine stie mai bine. Buna ziua . Am si eu o problema cu matizul meu. Cand pun contactul se aude bazaitul acela mai mult de 2 sec, sau uneori se aude 2 sec se opreste apoi se aude iar, fara sa pornesc motorul. In mers se aprinde checkul masina merge in suturi (ca si cum nu mai e bezina) apoi se opreste, la cheie porneste iar , dar problema se repeta. Mecanicul a spus ca trebuie sa schimb pompa de benzina, nici nu s-a uitat la ea(pompa) sa vada ce si cum, doar dupa simptomele care le-am prezentat mai sus...Acum mi-e sa nu fie in zadar schimbarea pompei, ar putea sa fie o eroare EMC? Astept pareri... Link to comment
matiz1812 Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Salut membrilor acestui forum. Sunt detinatorul unui Matiz din 2000 fabricatie Corea de Sud, adus din Austria acum un an (dotari full si nu sunt probleme cu rugina), i-am facut revizia acum o saptamana. Ieri dupa cateva ture prin oras, dupa pauza de masa, am vrut sa o i-au din loc si bazaitul de la pompa nu s-a mai auzit si drept urmare nici nu a mai pornit masina. Banuiesc ca a picat pompa de benzina, dar inainte de a o desface vreau sa verific daca pana la mufa de alimentare totul este ok. Am masurat tensiunea pe cele trei perechi de fire: galben-negru 12v, mov-negru 7v, portocaliu-negru 0v? La perechea portocalie ar trebuii sa fie tensiune? Multumesc 1 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now