Jump to content

Axele de la etrier TICO !


Recommended Posts

  • 1 year later...

Vad ca aici sa discutat despre zgomotul produs de etriere,dar pana la urma nu am gasit un raspuns concret!Sa va spun problema mea!Pe piatra cubica sau cand dau cu piciorul in roata clantane etrierul ala ca dracu,ala dupa partea dreapta!Daca tin cu mana de el,nu se mai aude!1Ce sa-i fac?Vam mai intrebat eu de o chestie si nu mi-a raspuns nimeni!Sper sa-mi dati si mie un verdict!

Link to comment

Atat etrierul cat si axele glisoare. Puteai remedia in faza de exploatare prin gresarea periodica a axelor glisoare, si apoi prin inlocuirea acestora. Axele glisoare fiind din otel iar etrierul de aluminiu, lipsa gresajului duce la uzarea prematura a etrierului. Si pa!

Link to comment
Da, sa traiti, am inteles!

Schimba-l! Probabil ca axele glisoare si-au facut joc in etrier si de-aia bate.

 

Eu am avut aceeasi problema la matiz si am rezolvat-o cu garnituri AC. Am scos axele glisoare, le-am facut cate 2 canale cu flexul in capete si am montat acele garnituri. Garniturile sunt de fapt niste inele de cauciuc cu diametrul de 4-5mm.

Acum am 15000 km si nu se aude nimic la etriere.

Link to comment
  • 1 month later...

eu m-am resemnat cu zgomotul etrierilor, dupa ce m-am stresat ani in sir :lavolan: am decis doar sa dau mp3-ul ceva mai tare de ceva timp incoace. Nu prea exista solutii pt zgomotul etrierilor, am incercat si cu mici bucatele de cauciuc pt a le fixa dar se pare ca la o frana mai serioasa pe la 120 se cam topesc si acestea...asa ca...il pun pe nicolae guta :mrgreen:

Link to comment
  • 3 weeks later...

Am cautat cu functia search si nu am gasit nicaieri,raspuns la intrebarea mea!Cum se schimba chitul de reparatie etrieri la Tico?Umbli la pistonas?E vorba despre chitul compus din acele tije metalice si burduf,de sus din capatul etrierilor!Cum sa le schimb?Pot face acest lucru singur?Afectez cumva sistemul de franare?E complicat?Astept sfaturi

Link to comment
E vorba despre chitul compus din acele tije metalice si burduf,de sus din capatul etrierilor!

Da, acelea sunt, 4 tije si 4 garnituri. E simplu sa le schimbi, si poti profita de ocazie sa schimbi si placutele.

Cu cheia inelara de 14 desurubezi cele 2 suruburi ale etrierelor (nu cred ca mai e nevoie sa spun ca tre sa dai roata jos), le demontezi, cureti tot, gresezi noile tije si apoi montezi totul inapoi la loc! succes!

P.S. cum s-a mai scris, daca e deja uzat suportul de etrier n-o sa obtii imbunatatiri :( dar macar te consolezi cu ideea ca ai facut tot ce se putea face low-cost ;)

Edited by Senna
Link to comment

Deci,eu desfac surubul de sus,de fapt inteleg ca aia e tija,prima data aia de sus,curat acolo(cu ce curat?),o iau pe aia noua si o ung cu unsoare din aia din set,si o pun la loc sus, si o strang!Apoi trec la cea de jos!Daca ar putea pune cineva niste poze cu operatiunea asta ar fi super!Credeti ca voi scapa de jocul de la etrier?

Link to comment
  • 2 months later...

Exasperat de zgomotul produs, am matisat si eu culisantele cu banda de teflon folosita la instalatii. Rezultatul este surprinzator... au disparut zgomotele, socurile si smuciturile din volan de la denivelari si raspunde ceva mai prompt la frane.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...