Jump to content

Ati Renunta La Garantie?


rm.popa

Ati renunţa la garanţie?  

176 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eu asta am zis-o de multe ori. La Clio nu se merita sa dai 2700 de lei la revizia de 60 de mii de km, pana si ambreiajul il schimb mai ieftin. Si daca e sa crape cutia, chiulasa sau mai stiu eu ce, stiu ei sa dovedeasca vina utilizatorului, asa ca tot degeaba.

Link to comment
  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu am zis-o de multe ori, revizia la Clio de 60k nu costa 27 de milioane decat daca intri in service cu mainile in buzunar si esti blonda. Si daca esti purtatoare de par blonziu, te poti arde la orice service astfel, nu mai conteaza ce masina ai...

Link to comment

Nimeni nu ne opreste sa schimbam uleiul la 7500 fara sa mergem la revizie ! Acest lucru chiar eu am sa-l fac - mai ales iarna masina merge cca 25-30% in gol fara sa se adune km la bord + conditiile mai dure din cauza gerului care cer un ulei cu proprietati cat mai bune . Si filtru de aer la fel - multe piese de espero sau nubira sant identice dar cu doar 25% din pretul de la Chevrolet . Iar revizia o facem normal la 15000 .

Link to comment
Eu am zis-o de multe ori, revizia la Clio de 60k nu costa 27 de milioane decat daca intri in service cu mainile in buzunar si esti blonda. Si daca esti purtatoare de par blonziu, te poti arde la orice service astfel, nu mai conteaza ce masina ai...

Cam generalizezi nene Alx :D . Eu am dat mai putin, pentru ca am insistat sa imi cumpar uleiul singura; pana la urma au fost de acord, desi initial au marait. Si apoi, fata in fata, mi-au zis ca n-au nimic impotriva nici referitor la consumabilele GM originale, doar sa fie cu monograma. Pe e-mail nu asta a fost vorba, dar fata in fata cu ei rezolvi mult mai multe...

Link to comment

Pana la urma eu am vazut pe Carnetul de Garantie ca din 15000 in 15000 se schimba obligatoriu uleiul , filtrele de ulei , aer si polen ( desi ptr filtru de polen n-am retinut exact - scuze - am cartea in masina ) . Este ? Inainte de a ma uita atent intelesesem ca doar uleiul si filtru de ulei si doar de la 45000 celelalte filtre .

Link to comment

Si ca toate sa fie mai vesele: VOLVO in Elvetia (probabil si in alte parti) la diesel recomanda revizii la 30.000 km. Nici Opel nu este pe departe.

 

Inainte sa repare EuroTrading drumul prin comuna Rosu l-am facut odata cu Cielo - riveranii stie, probabil. Dupa, n-am remarcat nimic! (poate intru la capitolul BLONDA) Vin intr-o seara acasa si un vecin isi schimba garniturile la un GLE 96. Parchez si ma bag si io in vorba. Mecanicu lui imi spune: "Domnu' ori zdrangane capu de bara ori capu de planetara. Ia mergi mata la service!" Si asa am aflat cat costa si care este capul de bara si ce rol are el. Bineinteles ca l-am schimbat.

 

Concluzia mea: daca nu esti de meserie, mergi sa o vada cineva odata la 6 luni. Asa ca traim in romania si nu in tarile cu apa calda.

 

@ovi: si cand doamna are probleme cu caldura sa isi faca prieten un instalator. Ce te faci atunci? :D

Link to comment

Ai uitat sa specifici ceva: aceia (Volvo, Opel ... de dincolo) folosesc doar uleiul lor, facut pentru ei, pe specificatiile lor. Utilizatorul nu baga in motor ce-i tuna (tuneaza) lui.

Link to comment
Concluzia mea: daca nu esti de meserie, mergi sa o vada cineva odata la 6 luni. Asa ca traim in romania si nu in tarile cu apa calda.

 

Stai linistit, ca nici eu nu ma apucam sa schimb singur curelele la Matiz, inclusiv distributia, ca nu eram nebun, chiar nu merita efortul, dar astea pot sa ti le faca orice service auto bun (nu la nea mitica la garaj), iti dau si garantie, etc, totul la un pret mult mai mic decat la reprezentanta.

Deci oricum trec pe acolo sa verific sa nu-mi cada rotile.

Pentru orice masina gasesti piese de schimb acum, in magazine gen Augsburg, Meteor, Frontal, etc. Cel mult dai o comanda si mai au si service magazinele alea, care iti asigura inlocuirea pieselor.

Nu renuntam la service-ul dedicat daca ei detineau monopolul pe acea marca.

Eu am votat ca renunt la garantie, dar cu o masina pe care nu ma pot baza 100% nu merg, n-o sa vedeti asa ceva. Daca ma trezesc ca anumite reparatii nu pot fi facute decat in service-ul autorizat, asta e.

Link to comment
Cum, ai scos mainile din buzunare si le-ai pus "in sold" ? =))

E mai simplu decat crezi. Uleiul Opel 5W-30 e la service 48 RON litrul. Eu am vorbit cu un admin de la forumul Opel si mi-a spus ca m-ar lasa cu uleiul meu, dar ca stramba din nas sa vin eu cu consumabilele, pentru ca lor li se impune sa vanda intr-o luna de o anumita suma. Asa ca am dat telefoane la cateva service-uri: la Radacini, la GTT, la Di-bas. Cei cu care am vorbit eu de la Radacini si GTT mi-au spus ca nu pun decat uleiul lor; un baiat de la Di-bas mi-a spus ca atat timp cat e sintetic 5W-30 pot sa-l iau eu. Zis si facut - mi-am luat 4l de ulei GM - Valvoline SynPower (special pentru Opel, Vauxhaal si Saab) si am scris un e-mail la Di-bas sa intreb de pretul reviziei cu uleiul meu. Mi-a raspuns seful de service ca nu se poate cu uleiul meu. Drept pentru care l-am sunat si i-am explicat ce mi s-a spus. A marait, or fi urmat si discutii interne, nu stiu - in cele din urma a fost de acord, numai ca doar cu consumabilele lor.

Am vorbit apoi iar cu acelasi prieten care mi-a spus ca in realitate nu sunt asa duri. Si chiar asa au si fost - m-au lasat sa si stau sa ma uit (desi nu era voie), dupa care mi-au spus ca teoretic, daca vin cu consumabile oroginale (cu monograma GM), ei nu au ce sa zica. Asta e doar verbal, in scris nu imi vor da asta vreodata. Dar e clar de ce, trebuie sa mai si vanda. Cred si eu, numai filtrul de motorina m-a costat 138,18 RON.

Link to comment

Am votat cu "M-aş duce doar la prima revizie, apoi aş renunţa."

Restul reviziilor mi le fac singur, la costuri mai omenesti si nu la aberatii de service cu pretentii.

Nu fac rabat la calitatea consumabilelor si nici la intervalul lor de inlocuire.

 

Iar daca nu ma prezint intentionat la a doua revizie si practica dovedeste ca am probleme grele cu masina (gen pica cutia de viteze) asta pana in 50.000km ...as mitui un mecanic de la reprezentanta si o inlocuim pe garantia unui alt posesor de masina :P

Nu as avea probleme cu constiinta, oricum as considera inacceptabil ca o astfel de componenta sa pice inainte de 3-400.000km > :)

Link to comment

Eu as incepe sa concluzionez. Exista mai multe variante:

 

1. esti mecanic si esti dispus sa muncesti la masina ta. Atunci renunti la garantie si iti faci singur reviziile. RENUNTI LA GARANTIE.

2. nu esti mecanic dar esti priceput si ai timp liber la dispozitie sa te ocupi de revizii singurel. Sanse 50% sa ai de castigat din a renunta la revizii. RENUNTI LA GARANTIE.

3. nu esti mecanic dar te pricepi un strop. Te duci la revizii la service autorizat cu consumabilele si piesele de schimb cumparate de tine pentru a nu "beneficia" de preturile mari din service. Vei plati manopera service-ului si PASTREZI GARANTIA MASINII.

4. nu esti mecanic, nu ai timp de revizii, nu ai timp de alergatura. Faci revizii la service autorizat, cumperi tot de la ei. Este cea mai scumpa varianta dar pe perioada garantiei (teoretic) nu te doare capul.

 

Eu personal intru in categoria 3.

Link to comment
138RON :shock: ?? #-o Parca ai avea Reno de costa asa mult; pe mine ma costa 30RON filtrul de motorina :D

Pai tu oricum n-ai garantie :D .

Stiu eu de unde e de te costa atat de putin; dar la service e alta mancare de peste.

Link to comment

Ticoistule, nu compara filtrele de motorina de commonrail cu cele pentru non-commonrail. Diferentele sunt mari, si la constructie si la pret.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Nu am facut decit 2 revizii la 5.000 si la 10.000

Concluzia service-ul Radacini MIZERABIL (la giurgiului cu a mea) (la Ferdinand cu cea de la servici)

Parca Ferdinan ii intrece in ticalosie pe cei de la Giurgiului asa ca de un an de zile am renuntat la garantie

Link to comment

Eu am renuntat la matiz la garantie dupa prima revizie, iar acum daca a-si fi pus in situatia de a lua un matiz nou nu a-si mai fi interesat deloc de garantie. De altfel si la opel am facut la fel. Prima revizie si doar atat. Nu merita service-ul, cel putin la opel e mult prea scump pentru ce fac ei.

Edited by mdascalu
Link to comment
  • 1 month later...

La OPEL sigur ca da. Nu mi-a spus nimeni de revizie sub 600 ron. Si vorbeau doar de prima. De urmatoarele nici gand. Oricum nu au fost in stare (radacini bucuresti) sa imi puna la dispozitie un grafic al reviziilor cu preturi si ce se schimba.

 

Ce te faci insa la Toyota? E un singur service. Noroc ca pretul la revizii nu este foarte scump: prima la 15000 este 350 ron, a doua la 30000 este 800 ron (tva inclus). Apoi tiparul se repeta: una ieftina, una scumpa pana la 105.000 km. Mai scumpa era cea de 90.000 cand se schimba distributia.

Preturile sunt pt Yaris Luna 1.4 d4d - adica nu are filtru de polen care este si ala o caruta de bani. In preturi nu sunt incluse placutele de frana pe fata: 210 (tva inclus). Posesorii spun ca un set de placute de frana tin in jur de 35-45000 km in functie de unde sunt facuti (in oras sau in afara)

 

Cum garantia este 3 ani (fara exceptii) eu zic ca merita in medie 1150 ron ca sa o pastrezi.

Link to comment
  • 9 months later...

Am depasit cu 3 mii de km termenul la care trebuia sa ma prezint la service pentru revizie. Am inteles ca pot sa depasesc numai cu 1500 km, stie cineva daca pierd garantia? Pierd numai garantia de la motor sau la toata masina?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...