Jump to content

Recommended Posts

Daca si la tine e asa inseamna ca atat poate masina asta...

Eu troncanitul hayonului l-am rezolvat partial,era de la suportul de numar prin in 2 suruburi slabite,i-am mai adaugat eu 3, in viteze intra mai bine cand se incalzeste,placheta spate m-a disperat si nu-i dau de cap,scaunele si centurile inca nu fac nimic rau.

Si la tine cupleaza si decupleaza AC asa aleator sau merge constant?

La mine cand se incalzeste merge uniform motorul,sta cam la 1000 rot/min,nu mi s-a aprins check...

Am urcat-o pe rampa in garaj si sa vezi economie acolo,nici macar o mica aparatoare la baie nu are,totul expus ca la sedinta foto,eu o sa cumpar un scut metalic,e 380 ron la reprezentanta si-l montez eu.

Link to comment
  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cu greierasii, ce sa zic se intampla si la case mai mari.

 

La Aygo primii greierasi au aparut pe la 1500 de km. Acum, pe la @5000 km la bord am o echipa de fotbal prin ea.

Fiti fericiti ca macar ati dat mai putini bani pe Spark. "Asa face toate" astea din segmentul low-end. :)

Zici ca sunt asamblate la misto.

 

Lacetti are @43.000 de km si niciun greieras. A avut unul la suportul in care prinzi centura de la sofer rezolvat cu 2+2 si atat. ;)

Cu Aygo cand dau in cate o groapa mai mare zicica se rupe in doua, asta mare n-are nicio treaba. :D

 

Singura buburuza finisata mai de doamne ajuta cu care am mers e Mazda 2, in rest, spark, C1, P106, Aygo sunt dezastru.

Edited by Night Elf
Link to comment

Problema ca se tureaza singura am avut-o si eu. Dimineata, scadea turatia pana aproape sa moara motorul dupa care se accelera singura si apoi scadea iar. Dupa 1-2 km, la mine turatia se stabilizeaza pe la 800 ture. Problema am rezolvat-o la service, unde mi-au curatat de praf nu stiu ce senzor/filtru (imi cer scuze dar chiar nu mai tin minte).

In legatura cu zgomotele... jumatate din ele le-am rezolvat si eu indesand pungi sub placuta de inmatriculare (asta a doua zi dupa ce am luat-o). Pe teren accidentat scartiie cateodata, cand nu sunt ocupate, scaunul pasagerului din fata si bancheta spate.

Haionul mi-a ramas blocat odata la munte, mi-a inghetat (in caz ca se aplica si la adrian). S-a rezolvat cu spray pt dezghetzat usi :)

Despre conditiile de exploatare ce sa zic... o duc frecvent pe drumuri de tzara, unde praful e la el acasa. 10 min / zi fac slalom printre cratere in viteza 1 ... deci nu stiu daca greierii au aparut din vina fabricantului sau a primariei sibiu...

Edited by claud20012
Link to comment

Nu, la mine nu a ramas haionul blocat din cauza inghetului, totul s-a petrecut vara.

Pur si simplu, bagam cheia, si nu ma lasa sa dau in nici o parte sa-l deschid.

Parca se blocase undeva mecanismul.

 

Am fortzat din interior, de sub plancheta si am dat vreo 3-4 pumni zdraveni cam pe unde e incuietoarea si gata, s-a remediat.

Si nu-l inchid brusc/tare, ca am mai avut masini cu haion. Il duc cu mana pana la 10cm si ii dau drumul.

 

Stiu ca sunt greierasi in mai multe masini din astea facute pe vapor, dar nu credeam ca vor apare asa de repede.

 

Imi mai spune cineva vreo chestie legata de turatie? De ce se tureaza si dupa 30 de min-2 h de mers?

De ce nu sta ca la toti la 800-1000 rpm?

 

Ce solutii am? Sa ma duc la service?

S-o fi infundat senzorul de turatie? Habar nu am?

 

Merci

Link to comment
Il duc cu mana pana la 10cm si ii dau drumul.

Nu ai amortizor la haion? La mine nu se inchide daca nu-l trantesc putin. daca ii dau drumul nu prea poate fi vorba sa se inchida

 

Ce solutii am? Sa ma duc la service?

Pei la ce e buna garantia? :) . Cauta putin si pe la "Probleme tehnice tico si matiz"... parca am vazut si pe acolo problema asta

Edited by claud20012
Link to comment
Nu ai amortizor la haion? La mine nu se inchide de ce nu-l trantesc putin. de ce ii dau drumul nu prea poate fi vorba sa se inchida

 

 

Pei la ce e buna garantia? :) . Cauta putin si pe la "Probleme tehnice tico si matiz"... parca am vazut si pe acolo problema asta

 

La fel si la mine trebuie trantit destul de serios,altfel...

Si zici ca ti-a rezolvat in service faza cu turarea asta de una singura,ti se aprindea check ceva?La mine cand se incalzeste merge rotund dar nu scade sub 1000 rot/min,asa e si la voi?

Link to comment

repet

 

si la mine face la fel, se tureaza la inceput mai mult si dupa cateva minute ramane la 800-900 ture, DAR, din 30 in 30 de secunde la relantiu, si dupa mers o gramada, daca de exemplu opresc la semafor sau la o cale ferata, se trage incontinuu singur de la 900 la 1000, la 1100, fara sa accelerez, normal, ca e relantiu.

 

ce e de facut?

nici un bec aprins nimic.

 

ma gandesc sa ma duc pe un drum mai calumea sa-i dau in gura in a 3-a si a 4-a pana in 6000 rpm, poate desfund ceva :)

Link to comment

Nu rezolvi ceva, oscilatia aceea care apare la o stationare in ralanti este tipica motoarelor Daewoo cu MTIA, dai cu spray de Ignore, doar o resoftare rezolva problema si asta daca a rezolvat-o cine trebuia.

 

Altfel, se mai uita cineva la titlul topicului ? De la postul #45 in jos este doar offtopic. Presupun ca acesta va fi ultimul.

Edited by tolin
Link to comment

Facut revizia la Spark, 15mii km, 2 ani de zile.

E ultima revizie pe care o fac in sistemul de serviceuri Chevrolet.

 

Revizia a fost facut la G&P Bucuresti. Sediu dragut, cafele (platite, bineinteles), poti sa fumezi, ai net.

Din prima insa, te prinzi cam cum se duc banii tai. Stau angajatii si freaca menta intr-un mare fel.

 

Pe de alta parte:

- doar 3L ulei facturati in conditiile in care in motorul meu intra 3.2l. Hai, am mai auzit in plus, dar in minus? Asta daca l-ati schimbat, %##$@#$ de idioti.

- aceleasi bullshituri despre caseta de directie, merge perfect, e sublima, asa trebuie... blablabla. Le-o servisem doar ca sa ma distrez, nu ma deranjeaza deloc jocul ei si nici faptul ca masina trage putin, voiam doar sa vad cat de prosti sunt in prostia de a crede ca doar ei se pricep la masini.

- un 2+2 de curatat bagat aiurea pe factura. Sper ca l-ati folosit sa va curatati dintii cu el si ati si inghitit nitel.

 

Singurul motiv pentru care nu ar trebui cumparat un Chevrolet sunt serviceurile pe care Chevrolet Romania le agreaza si, tacit, le aproba tehnicile de "dus de nas clientii". Un motiv suficient de bun pentru mine.

Link to comment
E ultima revizie pe care o fac in sistemul de serviceuri Chevrolet.

 

Tu ai impresia ca eu cotizez mai mult de revizia la 45k km? Cheie de desfacut filtrul de ulei am, cheie de bujii am (avut, ca s-a rupt, caut una zdravana sau o repar pe aia rupta- manerul este desprins, sudat prost), filtre stiu de unde sa iau (Lao Mayer), uleiuri se gasesc, rampa am in localitate, manusi si timp se gasesc. Pentru chestii serioase- exista service-uri in Neamt, cu baieti buni si preturi rezonabile sau- oricum- masina se vinde dupa leasing, deci in 5 ani si cca 75k km nu sper sa am probleme mari cu ea.

Nu zic, in Sv am intalnit bunavointa si preturi rezonabile, insa eu trebuie sa pierd o zi pentru aceasta operatiune si cca 15 litri de benzina pentru fiecare revizie. Am trecut de 26k km- prin octombrie cel tarziu fac vizita :D .

Edited by Lucian M
Link to comment
  • 1 month later...

Salut la toata lumea . Am un Spark 0.8 si trebuie sa fac revizia de 15 000 . La Craiova nu sunt multumit de Rucom si am inteles cand am intrebat ca ma costa 680 lei minim . De serviceul de la Timisoara ce stiti ca tot am trecere pe acolo si pot sa imi fac revizia la ei , oricum am inteles ca este mai ieftin . Placutele de frana la cat trebuie schimbate si daca nu am aer conditionat inseamna ca nu am filtru de polen . Multumesc in avans .

Link to comment
  • 3 weeks later...

Facut azi revizia de 1 an, si 7400km, pentru Spark 0,8 fara AC, la Automobile Sibiu

Total 526 ron :mda:

 

Asta e factura:

post-10578-1222201150_thumb.jpg

 

Au schimbat ulei motor, filtre, ulei cutie de viteze, completat antigel. Nu am stat langa ei sa vad cum lucreaza, oricum nu ma pricep si nici nu puteam sa vad prea multe din usa de la intrare, asa ca nu prea pot sa spun ceva despre profesionalismul lor. Le-am lasat masina, si cand m-am intors, dupa 1 ora, era gata (in factura sunt trecute 3 ore)

Cateva cuvinte de "lauda": nu au umblat prin masina, si la prima vedere, uleiurile si filtrele au fost inlocuite. Din pacate, comportamentul cutiei de viteze nu s-a imbunatatit vizibil :(

 

Ce nu mi-e clar:

- vad ca la toata lumea se inlocuieste filtrul de combustibil, cu toate ca in ghid scrie ca se inlocuieste la 45 mii km. Cand am cerut lamuriri, mi s-a spus ca ghidul este facut pt europa... nu pentru romania. Ca inlocuiesc filtrul de aer ii inteleg, dar cu asta ce au? In fine... trecem peste

- mi-au facturat 2l de ulei de transmisie in conditiile in care in carte scrie ca intra 2,1 litrii. Am cerut lamuriri, si tipul mi-a rapuns clar si foarte sigur pe el ca atata intra... fix 2 litrii. Cu aceeasi siguranta pe sine mi-a spus ca au intrat fix 3 litrii de ulei de motor (in loc de 2,7). Acum am si eu o intrebare: se intampla ceva daca au uitat astia sa puna 100 ml de ulei in cutie?

 

Concluzia: sunt exagerat de scumpe reviziile la chevy-uri ... singura consolare fiind ca o sa fac maxim doua la ei. Cand am luato mi s-a spus ca reviziile costa 80 euro + tva... acum am dat aproape 150 euro ... asta in conditiile in care reviziile pt alte modele din acelasi segment de pret (logan, fiat panda) nu depasesc 2 mil :(

Link to comment

Referitor la nelamuririle tale:

1. In cutie intra 2.1 litrii, garantat. Se stie insa ca ca este o practica des intalnita sa se puna doar 2, de ce sa se mai desfaca un bidon nou pentru 0.1 litri, nu? Si eu am fost luat la rost la service "De ce ai luat dom`le 3 litrii de ulei, ca intra doar 2?". La primul semn de inrautatire a comportamentului cutiei du-te peste ei. In cartea masinii ce scrie, la ulei cutie, nu scrie 2.1 litrii?

 

2. Filtrul de combustibil este bine sa se schimbe la fiecare revizie. Eu asa am facut. La noi benzina este cum este si sincer, pentru 20-30 lei nu merita deranjul de a avea alte neplaceri.

 

3. Pentru ulei motor se factureaza 3l dar se pun 2.7 la un schimb incluzand si filtrul de ulei. Verifica sa nu ai ulei peste maxim. Daca ai, scoate-l.

 

4. Anul asta, cele doua revizii au insumat la mine ~1300RON, la un Matiz. So, se poate si mai mult.

Link to comment

Salut . Revizie pentru Spark 0,8 fara aer conditionat , 15 000 km , la Timisoara doar 450 lei , in conditiile in care a durat 2 ore fix si baietii au fost foarte seriosi . Treaba a fost facuta excelent . La Craiova ma costa peste 600 lei . Bravo pentru seriozitate celor de la Timisoara . :)

Link to comment
  • 1 month later...

De curand am achizitionat un Spark 1.0 din 2006 cu 20.000 si am vrut sa ma conving cat ar ajunge revizia de 2 ani sau 30.000 km. In acest sens am sunat la cei de la Radacini Bdv Timisoara *Bucuresti si am intrebat care este costul standard pentru realizarea acestei operatiuni. Raspunsul a fost unul sec> revizia standard pentru micuta masina este de 650 lei X( (ca operatiuni principale in acest cost intrand schimbu ulei si filtru de ulei, filtru aer motor, verificat bujii si placute frana ... si cam atat), pret mult prea exagerat (nu stiu cum e pentru altii... totusi e o micro masina nu un bolid plus ca nu imi place sa ma simt furat si prostit pe fata), astfel incat am incercat sa gasesc o optiune compatibila si mult mai accesibila. Dupa ceva cautari am si gasit-o: Autonet Giulesti. Am sunat la oameni si le-am explicat ce vreau shi m-au rezolvat... la un pret mult sub cei de la reprezentanta... cu totul 350lei :-> (schimbat ulei /GM, filtru ulei, schimbat placute, filtru aer, benzina si bujii, verificat curele). Astfel, cu riscul de a pierde acea garantie de la producator (care habar n-am ce inseamna si in ce consta) si urmatoarele revizii le voi sari, realizandu-le pe cont propriu.

Link to comment

Stai linistit ,nu esti singurul care a renuntat la revizii.Chestia este sa ai noroc sa nu patesti nimic grav .Cutie,motor etc

 

P.S Apropo la ce pret ai cumparat masina ?.Nu de alta dar vrea si sotia una .

Edited by puchi
Link to comment

Asta e din seria : "Iti spusei io?".

Cam asta e diferenta dintr service-urile G&P din Sv si cele din Is si Bc. In plus domnul Dan (cel care preia masinile si raspunde de hartii) e de treaba si nu te duce cu vorba ca aia din Bc. Un mic minus pentru G&P Sv- cald de mori in cladire :D .

 

LE: totusi dupa ce m-am uitat si la a doua poza- vad ca nu ai filtrul de polen schimbat. Eu cu tot ce ai tu acolo + filtrul de polen + inca un kil de ulei + 4 bujii m-a ajuns 697 ron. Iar prima revizie la 15 k a fost cu tot cu un kil de antigel GM 540 ron. Curios- ca revizia la 45k (de 3 ani) tre sa fie mai ieftina ca aia de 2 ani.

Edited by Lucian M
Link to comment

Nici eu nu aveam la Matiz, si crede-ma ca-mi intrau toate celea prin gurile de ventilatie.

Revenind la subiect- mi se pare scumpica revizia, avand in vedere ca NU s-a inclus filtrul de polen- pret cam 90 ron+manopera.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...