Bimm3r Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 A mea espero 1.8 consuma ulei. Am mers pe benzina cu ea cu 200 E bine pt. o masina atat de veche. Chiptuning nu se merita, cla.r.. Link to comment
sorincumasina Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 Pt vshome A scos ecm ,a demontat epromul , la rescris sau inlocuit? Link to comment
Phantom Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 tot ma chinui sa gasesc o solutie pt niste cai in plus fat de cei 105 care ii am si tind sa cred ca cea mai buna ii schimbarea motorului cu unu de opel calibra de 136 sau 150 de cai 200 ii prea mult chiar am gasit motor plus cutie 400 de euro de montat il montez eu cred ca ii cea mai buna treaba.daca pun cip filtru evacuare ajung tot la 4-500 si nu cred ca obtin aceeasi putere ar trebui sa va ganditi si voi la optiunea asta is 45 de cai in cazul meu care cred eu ca-s cai nu magari ) Link to comment
varais Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 (edited) ... Ai grija ca e posibil sa ai probleme mari la RAR. Mai intai intreaba direct acolo ( si nu din auzite ca cineva a facut o treaba de genul si nu a avut probleme) daca poti sa omologhezi schimbarea. Ar trebui sa tii seama si de faptul ca Opel Calibra este o masina alergata iar motorul sa nu mai fie ce a fost odata si din 150 de cai sa ai de fapt 130. Daca pui cip, filtru si evacuare vei castiga o fabuloasa putere de maxim 12 CP, iar consumul (atunci cand te dai la ea) va creste cu 20-30%. Spune-ne si noua ce decizie ei . Edited November 15, 2008 by tolin Citare inutila a mesajului anterior ! Incearca butonul FastReply. Link to comment
banzay Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 Si vezi ca daca e crestere cu mai mult de 40% daca nu ma insel, trebuie facut un teste ce costa ~45mil... Ma insel? Link to comment
EM!L Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 @Phantom, or fi ei cai, dar eu, când vine vorba de "cai putere" şi de modificări menite a sporii numărul lor, mă gândesc mai întâi la hăţuri, la potcoave... Degeaba ai o grămadă de cp, dacă laşi suspensia iniţială, dacă direcţia nu e în perfectă stare, dacă frânele sunt stock, dacă gumele nu sunt unele de calitate... Link to comment
ing3r Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 @Em!L...Ai perfecta dreptate! Nu poti modifica motorul masinii fara sa faci si modificari la suspensie, frane, directie, etc... E crima curata!!! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now