Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 year later...

tot ma chinui sa gasesc o solutie pt niste cai in plus fat de cei 105 care ii am si tind sa cred ca cea mai buna ii schimbarea motorului cu unu de opel calibra de 136 sau 150 de cai 200 ii prea mult chiar am gasit motor plus cutie 400 de euro de montat il montez eu cred ca ii cea mai buna treaba.daca pun cip filtru evacuare ajung tot la 4-500 si nu cred ca obtin aceeasi putere :) ar trebui sa va ganditi si voi la optiunea asta is 45 de cai in cazul meu care cred eu ca-s cai nu magari :) )

Link to comment

...

 

Ai grija ca e posibil sa ai probleme mari la RAR. Mai intai intreaba direct acolo ( si nu din auzite ca cineva a facut o treaba de genul si nu a avut probleme) daca poti sa omologhezi schimbarea. Ar trebui sa tii seama si de faptul ca Opel Calibra este o masina alergata iar motorul sa nu mai fie ce a fost odata si din 150 de cai sa ai de fapt 130.

Daca pui cip, filtru si evacuare vei castiga o fabuloasa putere de maxim 12 CP, iar consumul (atunci cand te dai la ea) va creste cu 20-30%.

Spune-ne si noua ce decizie ei .

Edited by tolin
Citare inutila a mesajului anterior ! Incearca butonul FastReply.
Link to comment

@Phantom, or fi ei cai, dar eu, când vine vorba de "cai putere" şi de modificări menite a sporii numărul lor, mă gândesc mai întâi la hăţuri, la potcoave... ;)

Degeaba ai o grămadă de cp, dacă laşi suspensia iniţială, dacă direcţia nu e în perfectă stare, dacă frânele sunt stock, dacă gumele nu sunt unele de calitate...

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...