Jump to content

Recommended Posts

Pe espero ai motor de conceptie mai veche, cu raport de compresie mai mic, SOHC. La nubira este motor DOHC, mai nou in conceptie, cu raport de compresie mai ridicat, galerie de admisie cu geometrie variabila.

 

PS: Oricum suntem cam offtopic...

Link to comment
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lucrarea-i interesanta, dar fundalul acela din poza strica tot. La fel si calitatea pozei, iar scrisul parca-i desprins din peisaj. Fa niste poze bune, insoteste-le de un scris la fel de estetic si poate deschizi un topic de genul "masina mea". Atunci o sa afli pareri mai aproape de efortul depus.

Link to comment
  • 1 month later...

Pai nu are cu ce sa ajute ca trebuie sa ai mapele de injectie (softul) ca sa poti scrie ...asa ca este egal cu 0 ...pentru cine vrea sa chipuiasca un WOO poate merge la ASPAD dar cresterea nu este mai mare de 10% iar costurile sunt de cam 300E pt 7-10CP eu zic ca nu merita ...daca vrei neaparat putere merita sa pui direct un motor GSI de Opel si rezolvi 10 iepuri dintr-o lovitura .

Link to comment
  • 2 weeks later...

Deci am intrebat si eu de Nubira mea si preturile care mi s-au comunicat sunt:

 

La Aspad costa 315 EURO (acestea spun ca se castiga 10 cai si 15 Nm)

La Dimsport costa 250 EURO (n-au mai facut pt acest model de masina, tre sa vada la fata locului daca se poate si cat se poate)

 

La astea se mai adauga inca 50 EURO pt dynotest (nici unul dintre cei de sus nu au dynotest, trebuie sa-l faci in alta parte - :-? )

 

Mai ieftin cunoasteti ?

Vlad spuneai ca stii in alta parte la 150 EURO :) ?

Edited by dinoc
Link to comment
  • 4 weeks later...

Ma intereseaza si pe mine un chip tuning... pentru Matiz.

Cine ma poate ajuta cu niste preturi ?

 

 

La ASPAD ... Pretul optimizarii (fara TVA): 365 EUR , iar din ce spuneti voi se pare ca la ei e foarte scump :-S

Link to comment

@tiberiuenache dynotest se poate face la dimsport sau computest2000 in Vitan

@viorel asta este pretul si oricum nu merita pt motoarele aspirate .

@dinoc mare atentie la Nubira 2 nu se prea poate face chip tuning pt ca trebuie luata in calcul si admisia cu geometrie variabila ,chestie de care multi nu stiu ,se poate intimpla ca dupa chip tuning masina sa mearga mai prost .

@ALL chiptuning de 150E se poate doar pentru Cielo SOHC noneuro din cite stiu eu si este o metoda empirica adica se copiaza un ECU modificat ,acum depinde ce tip de motor ai ,daca ai DOHC nu o sa mearga softul de SOHC noneuro.

Un lucru foarte interesant este si faptul ca desi 2 membri de pe acest forum au facut chiptuning la aceiasi firma ,modificarile din ECU au fost diferite de la masina la masina ,astfel VLAD s-a trezit cu un avans foarte mare si a mai fost pe la alte firme pina a gasit varianta corecta si concluzia

finala a lui a fost "NU MERITA " de aici trageti voi concluziile .

 

PS> Vlad ai legatura ...

Link to comment

La Cielo SOHC non-euro tuningul de motor se poate face mai simplu si pe gustul fiecaruia din potentiometrul de CO si din avansul delco cu o interfata ALDL simpla si un soft (daewoo.exe). Nu trebuie aruncat cu banul aiurea si apoi sa nu treci proba de noxe. Cand ai de facut ITP, faci reglajele bune si dupa le refaci pe cele dorite.

Link to comment

Nubira are Variable Geometry Intake System (VGIS) iar cind dl Costel de la Aspad va stii ce inseamna cred ca v-a fii prea tarziu :D

Conform Upsolute.com aceasta firma nu face nici un Daewoo si sincer eu cred ca Tolin are dreptate ,cel mai bun chiptuning e ala cu surubelnita in CO2 si cu cheia in avans ,oricum la Nubira 2 nu merge decit partea cu avansul .

Link to comment

am primit legatura :D

am mai spus...daca e cineva care s-a tot jucat cu "chipuirea" masinii eu sunt. Concluzii:modificari apar (de ex. cand am pus injectoare de espero de 2000cmc, s-a modificat benzina in asa hal incat cand am pus injectoarele normale masina nu mai mergea peste 2000 de rpm pt. ca nu avea destula benzina). acum una peste alta da e o modificare dar recomandarea mea calduroasa ca un om care a testat cam tot e sa puneti evacuarea. senzatia o sa fie mult mai placuta! cat despre chip daca vrei neaparat...altfel nu mi-as pune. adica exemplu concret eu: chip+evacuare completa sport de 50 plus serpisori de 45 (mariti) totul inox+"marele filtru de aer"= 88 de cai pe dyno test de la 75!

Link to comment

facut sambata chiptunning pe Cielo GLE din '95 (1500 cmc, SOHC, Coreea)

 

aprox. 150 euro

www.tuningchip.ro (Bucuresti sau Cluj, eu am facut in Cluj)

 

mi s-au promis aprox. 8CP (care eu spun ca merita la un motor de 75CP - ganditi-va la cat fura A/C-ul sau doi pasageri mai corpolenti);

 

cred ca i-am obtinut. toata lumea insa mi-a spus ca trebuie chiptunning-ul trebuie insa 'complementat' cu filtru si evacuare. tind sa-i cred.

 

AAH! si am uitat sa va spun ceva interesant: mi-a scazut consumul de benzina (mixt) de la 10.3% la 9.1%. Asta in conditiile in care am mers foarte tare (pana la 200 km/h), sa vad ce "poate" chiptunningu' asta...

Link to comment

Pai daca prinzi 200 merita zic eu a mea o chinui de-o rup sa ia peste 170, nu mai vrea ea. Si totusi are potential fata de cielo zic eu, ma bate gandul, daca scade la 100 E :P

Link to comment

@buleus: vorbeste cu dl Kiss Lorand 0722 266 338

 

@Tommy: inainte de tunning mai tare de 180 km/h nu am incercat s-o fortez, posibil sa fi fost in stare sa prinda. castigul mai substantial il consider insa la capitolul demaraj si cuplu, (chiar si) in treptele 3 si 4

Edited by vshome
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...