Mircea Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Mai aveai multe Enter de dat? Crezi ca daca-ti expui problema pe 2 pagini in 3 cuvinte primesti mai multe informatii? Martorul respectiv se numeste Check engine si semnalizeaza aparitia unei defectiuni la motor. Nu poti stii care pana nu pui masina pe un scaner de diagnoza, vezi codul de eroare si senzorul care l-a semnalat. Apoi vii si ne spui ce cod de eroare/defect ai semnalat si poti afla care-i buba si ce remediere exista. Link to comment
v11 Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 (edited) @Mircea Mersi pentru ajutor, si o sa incerc azi dupa masa sa pun scanerul pe el. Si scuze pentru scrierea de mai sus. Toate cele bune. Edited August 5, 2010 by VAXXi Nu mai cita mesajul anterior! Foloseste Add Reply din partea de jos a paginii. Link to comment
v11 Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 @Mircea Mersi pentru ajutor, si o sa incerc azi dupa masa sa pun scanerul pe el. Si scuze pentru scrierea de mai sus. Toate cele bune. $11-Engine O2 Sensor Circuit Low Voltage Am sters eroarea si nu a durat mult pana a aparut din nou... Mersi Link to comment
andreib Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Dar mai intai verifica cablajul sondei, in special daca ai instalatie de GPL montata. Link to comment
v11 Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Mersi mult pentru informatii... dupa masa cand ajung acasa ma uit sa vad care e starea sondei... BR Link to comment
gabescu Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Salut pe toata lumea. Ma alatur si eu posesorilor de Tacuma. Cum pot intra in legatura cu posesori de Tacuma pentru a schimba pareri despre masini? Sectiunea dedicata acestui tip de masina este inexistenta. Poate un membru mai vechi sa deschida un post dedicat acestei masini.Din curiozitate oare citi posesori suntem? Link to comment
andreib Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Foarte putini din pacate... Cred ca aici s-a postat cam tot despre tacuma. Link to comment
gabescu Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Foarte putini din pacate... Cred ca aici s-a postat cam tot despre tacuma. dar asa ca masini cum sunt? La ce surprize sa ma astept?Spun asta deoarece pina acum nu am mai avut masini din grupul GM (Daewoo sau Chevrolet) Aveam de discutat despre o ciudatenie la motor.Cind sunt in mers si vreau sa schimb viteza,apas normal pe ambreiaj,atunci turatia motorului creste singura cu aproximativ 500 de ture peste turatia la care vroiam sa schimb viteza.Nu prea inteleg de ce face asa ceva si unde as putea umbla pentru a remedia acest lucru. Poate ati patit asa ceva la motorul de nubira 2 ,motor care inteleg se afla si pe Tacuma mea.(1,6 benzina,79kw) Link to comment
Mircea Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Obisnuieste-te cu masina, cred ca debreiezi prea devreme Link to comment
gabescu Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Obisnuieste-te cu masina, cred ca debreiezi prea devreme Nu debreiez prea repede,am inpresia ca pedala de acceleratie lucreaza cam greu.Parca are un pic de inertie.Fenomenul nu se intinpla cu motorul rece.Oricum dupa ce pornesc masina o las 2-3 minute sa se incalzeasca,dupa aceia plec si pina nu vad vad ca s-a incalzit putin apa, nu o turez prea tare. Link to comment
andreib Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Ori 1. debraiezi prea devreme dupa cum a zis si mircea 2. IAC-ul si clapeta de acceleratie sunt f mizerabile -cel mai probabil. 3. Cablul de acceleratie e "obosit" Link to comment
gabescu Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Ori 1. debraiezi prea devreme dupa cum a zis si mircea 2. IAC-ul si clapeta de acceleratie sunt f mizerabile -cel mai probabil. 3. Cablul de acceleratie e "obosit" Clapeta de acceleratie nu e murdara,am verificat-o in urma cu 3 zile. Poti sa-mi spui si mie cum pot curata IAC-ul .Unde se afla? Cablul de acceleratie nu e obosit.Masina nu are prea multi km (665000) dar a stat cam mult.Probabil asta sa fie cauza. Link to comment
Englishman Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Cablul de acceleratie nu e obosit.Masina nu are prea multi km (665000) dar a stat cam mult.Probabil asta sa fie cauza. Cat inseamna atunci multi km? Link to comment
gabescu Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Cat inseamna atunci multi km? Scuze,am scapat un 0 Cat inseamna atunci multi km? Kilometrajul corect este de 66500 Link to comment
andreib Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Cum ai verificat clapeta? Clapeta se ancraseaza cu vapori de ulei in 10-20kkm. Uite aici. cum se curata IAC-ul. Masina ai luat-o de noua sau cum de esti asa de convins asupra nr de km? Link to comment
lexsid Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Salutare !!! Am si eu o problema la pornire la un daewoo tacuma. La rece (prima cheie de dimineata) porneste la sfert. De la a 2-a cheie pana seara daca o pornesc de 100 de ori tot de atatea ori dureaza minim 5 secunde sa o ia. Cam ce pot sa fac? De curand am schimbat bujiile si face la fel. Link to comment
gabescu Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Salutare!!! Am si eu o problema la pornire la un daewoo tacuma. La rece (prima cheie de dimineata) porneste la sfert. De la a 2-a cheie pana seara daca o pornesc de 100 de ori tot de atatea ori dureaza minim 5 secunde sa o ia. Cam ce pot sa fac? De curand am schimbat bujiile si face la fel. Un filtru de benzina ai schimbat? Link to comment
lexsid Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Un filtru de benzina ai schimbat? cred ca are maxim 2 luni filtrul Link to comment
geoland87 Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 buna seara,as vrea un sfat in legatura cu bujile pt tacuma 2003 1.6 16v 105 cai pe gaz motor dohc momentat am puse pe masina bosch nu mai stiu modelul,am auzit ca ngk sunt foarte bune ce imi puteti recomanda ms anticipat Link to comment
geoland87 Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 buna seara,nu stiu daca cineva cu tacuma are problema mea,anul trecut cand era frig si mergem pe a strada deniveleta brusc se auzea o galagie troc troc pe mijlocul masini fata,acum se aude mereu am duso la doctor care nu a gasit nimic a spus ca a bagat si liverul pe la incheieturi dar nu a gasit nimic,daca iau o gaura cu roata stanga sau dreapta nu se aude nimic. cine ma poate ajuta cu aceasta problema ???? Link to comment
Nu_stiu_totul Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Daca nu e pivotul atunci cred ca problema e la flansa amortizor . Link to comment
DGT Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Suportul motor din fata.Din cauza frigului poate a cedat cauciucul. Link to comment
geoland87 Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Suportul motor din fata.Din cauza frigului poate a cedat cauciucul. sunt bune nu sunt crapate,poate sa fie de la bară stabilizatoare???? Daca nu e pivotul atunci cred ca problema e la flansa amortizor . flansa amortizar e buna cand am schimbat amortizoarele fata erau bune,nu cred sa fie pivotul Link to comment
lexsid Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 salutare!! vad ca nu a mai scris nimeni de ceva vreme pe aici, asa ca am eu o mproblema: de la o vreme motorul merge intrerupt de parca ar merge in 3 pistoane. la inceput isi mai revenea dar acum numai asa merge. ce sa verific sau cu ce sa incep? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now