Jump to content

Buburuza Albastra


closchkutza

Recommended Posts

Odo: 66.000. Nimic de raportat(in sensul de nici o problema). Am descoperit ca ii place foarte mult benzina Carrera 100 de la OMV, cu pretul unui consum cu 0.5l/100km mai mare.

Cateva poze de duminica, de la o sedinta foto..ad-hoc:

post-5484-096000900 1296470092_thumb.jpgpost-5484-047539700 1296470097_thumb.jpg

post-5484-010060900 1296470101_thumb.jpgpost-5484-055369900 1296470104_thumb.jpg

post-5484-088765900 1296470138_thumb.jpg

Link to comment
  • 3 months later...
  • Replies 258
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ODO: 72.000km. Probleme: una. Nenorocirea aia de garnitura de capac de culbutori. Este a doua schimbata in jumate de an. Daca prima a rezistat vreo 3 luni asta s-a pensionat dupa 1 luna. Ambele Victor Reinz. Dracu` sa le ia daca mai pun marca asta. Saptamana viitoare trebuie sa ma duc sa o schimb, iar, poate a 3-a e cu noroc.

 

Altfel, in Martie a avut parte de revizia obisnuita(filtre, bujii, eternul Valvoline XL III, ulei cutie viteze(Motul), etc). Acum 2 saptamani i-am incarcat si instalatia de AC, alta viata, acum chiar face racoare. Dupa 4,5 ani mai aveam in instalatie 400ml de freon+ulei. Oricum, se simtea ca nu mai face fata de anul trecut iar in toamna aparuse un suierat dubios de la compresor in sarcina. Mi-a zis cineva ca face asa ca nu mai are freon cat trebuie si sa nu-l mai pornesc ca il stric. In consecinta, din Octombrie pana luna asta a dormitat, nu l-am mai pornit deloc.

 

In afara de garnitura aia de doi lei(pe dracu, care 35...mama lor..), nici o problema. Merge de rupe, zic, insa nu chiar acum, ca a primit un frate mai mare si momentan cam sta in parcare, la racoare, asteptand schimbul de garnitura(am zis totusi sa nu dau chiar tot uleiul pe afara :) ). Insa despre fratele mai mare...intr-un episod viitor...

Edited by closchkutza
Link to comment

Mi-a zis cineva ca face asa ca nu mai are freon cat trebuie si sa nu-l mai pornesc ca il stric. In consecinta, din Octombrie pana luna asta a dormitat, nu l-am mai pornit deloc.

 

Cum te sui in masina, si ridici privirea, in stanga sus pe parbriz e un sticker, l-ai citit?

Link to comment

Si crezi ca daca nu aveai freon in instalatie, simeringurile de pe traseu au vreo retinere in a se crapa din lipsa ungerii? De fapt nu mai conteaza la tine, oricum sunt coapte, nu ai voie sa pierzi freon, mie cat mi-a pus atat a si scos, schimbul facut preventiv din cauze de ani, nu ca nu mai racea.

Edited by argon
Link to comment

Deci, sa-ti explic, domnu` sef: ce costa mai mult, semeringurile alea de care zici tu sau sau un compresor nou? Tu nu intelegi ca daca il porneam riscam sa stric compresorul? Este greu?

Acum, daca semeringurile erau "coapte" asa cum zici tu pierdeam freonul, pe TOT. Spre dezamagirea ta maxima tin sa-ti spun ca instalatia a trecut cu brio testele de vacuum si presiune facute de aparatul ce a facut toata treaba.

 

P.S Cand instalatia nu mai raceste cum trebuie inseamna ca nu mai are cantitatea necesara de amestec ulei+freon, nu ca amestul s-a stricat (sau invechit) si de aceea nu mai da randament.

Link to comment
  • 5 weeks later...

Dupa ~72.400km parcursi impreuna in 4.5 ani, astazi m-am despartit de masinuta. A fost un partener de calatorie de nadejde si sincer imi pare rau ca a trebuit sa-l dau. Sper ca noul proprietar sa fie multumit de ea la fel cum am fost si eu. Din fericire pentru mine se pare ca am avut noroc, noul proprietar parand un om la fel de atent cu masina cum am fost si eu.

 

Cu parere de rau..acest topic se poate inchide.

 

Bye-Bye "buburuza albastra" sad.gif It was a pleasure..

Edited by closchkutza
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

×
×
  • Create New...