dsign Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 incep sa-mi pierd rabdarea... de cind am avut bucuria de a iesi pe strazi cu noul meu Leagan (Logan) intoarce lumea capul pe strada dupa masina de parca cine stie ce Ferrari am. Incepe sa-mi fie frica sa o las intr-un loc public nesupravegheata. Mi s-a intimplat sa o las in fata blocului. la un moment dat a inceput alarma sa tipe si ce credeti? un nene prost, nederanjat de sunetele alarmei, ciocanea de zor pe tabla "sa vada daca e aceeasi". Romania RULZ Link to comment
Wolfman Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Eu tot mai intorc capul dupa cate-un golan cautand sa ma conving ca nu seamana cu o cabina de macara care aluneca pe strada... :headspin: Link to comment
vbocan Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Si eu mai intorc capul... sa vad daca apare vreun Logan fara numere rosii, ca ma intereseaza la ce numar s-a ajuns in Timisoara la rand :-) Daca era cu 30-40 de cm mai lunga ar fi fost mult mai aratoasa. Link to comment
panzer Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Trece dsign! n-o sa mai tina. Deja prin Bucuresti te cam impiedici de ele. Pe o raza de 200m de blocul meu sunt 6 Logan-uri parcate. Trece lumea indiferenta pe langa ele. S-a pus praful pe 2 din ele deja! Pe de alta parte si eu am un prieten care a descoperit o zgarietura pe capota. Asta e. Traim in romania. Sper ca n-au uitat chit ca acum te Leagani ... Link to comment
expero 16V Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Si eu intorc capul sa vad daca a iesit vreuna din rodaj si nu mai are nr.rosii ca sa ma iau dupa ea s-o fac de rusine. :swordfight: P.S.: A-ti observat ca astia cu Solenza is nervosi pe sosele, va inchipuiti astia cu Logan ce o sa se suie pe noi ... :maso: Oricum baieti atentie la curbe cu cauciucurile alea de tricicleta. Link to comment
Wolfman Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Acum mai am vreo 4 sticle de Tuborg dintr-o lada castigata la o liniutza cu un golan laureate de 1.6; n-a putut trece de 160 nicicum, si avea deja 2500 km la bord. Soferul mi-a spus ca nu mai repeta chestia asta fiindca dupa 130 se cam kkse pe el de frica din cauza senzatiei de insecuritate, iar cu acceleratia la fund pe distanta de 4-5 km n-a putut trece de 160 (locul faptei E85 tronsonul Bc-Roman). A, si dupa ce-am oprit nu puteai tine mana pe jantele golanului (frana destul de brusca de la 160 la 0), cre' din cauza discurilor neventilate, fiindca jantele mele erau doar calde... Link to comment
panzer Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Pai Solenza e altceva fata de Logan. E mai grea, mai mica, are Matador si indice Cx (de rezistenta la inaintare) mai mic. Problema la Solenza este de stabilitate la franare si in curbe din cauza aplecarii mult prea mari in fata si a suspensiilor foarte moi. Tot cu un Laureate 1.6 un amic mi-a spus ca la 160 mai avea pedala. Io nu prea-l cred ca la Cielo la 160-170 nu mai am pedala. Mai urca incetisor... dar nu pt mult. Oricum nu trebuie judecat asa Logan-ul pt ca nu pentru asta a fost facut: adik sa se dea baietii smecheri in liniutze. Degeaba. Au spus ca e masina de familie si asta a si iesit. Cu asta va duceti copii la scoala! N-ati vazut reclama!? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now