c0pilu Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 (edited) Tico 20k km, dupa ce a avut o tamponare frontala, turatia la relanti nu este stabila, ca si cum ar da rateuri. S-au schimbat bujiile si face la fel. Dupa incalzirea motorului, m-am uitat in carburator si picura benzina (o picatura la 3-5 secunde) pe unde ar trebui sa pulverizeze benzina de la pompa de sprit. Dupa ureche, in momentul in care cade picatura, atunci parca da un rateu, isi modifica mersul si vibreaza putin motorul. Este normal? Edited January 25, 2007 by c0pilu Link to comment
ToPser Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 Am asteptat sa-ti raspunda GeluMitu ,cred ca el este cel mai in masura ,pentru ca demontat carburatorul pana la ultimul surub si iti poate spune ce este acolo !!! In alta ordine de idei pe traseul pompei de sprit trebuie sa se afle o supapa de sens ,care la tine nu mai functioneaza in urma accidentului suferit , cred ca s-a deranjat, de aceea apar picaturile alea de benzina in timpul relantiului (cred ca este vorba de o biluta ) ! Picaturile alea nu fac altceva decat sa-ti imbogateasca amestecul si sa-ti innece motorul in momentul aparitiei! A se vedea pozele postate cu carburatorul, vezi ca sa discutat mult pe aici despre carburator ! Una peste alta cred ca si consumul s-a marit considerabil ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now