kaloman Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 Loganul a prins la publicul nostru datorita pretului (initial) si a obisnuintei de a gasi piese mai usor (uitand ca, de fapt, o masina buna nu are nevoie de un robinet pe care sa curga piesele de schimb ...) Dar, daca Loganul ar fi fabricat in tara de origine (Franta), cu salarii (ale muncitorilor din fabrica respectiva) de 2000 EUR in loc de 200 (cam cat e la noi) ar mai fi avut acest ultim "avantaj" ? Chiar si asa, pretul e comparabil cu al unui Kalos/Aveo . Nu "mandria nationala" deternima cumpararea unui Logan; ea se clameaza DUPA ... Link to comment
Pedala Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 Teoria mea exprimata printr-o povestioara... Tatal prietenei mele a fost unul dintre cei care au dat avans pentru un Logan inainte de a fi lansat in carne si oase. Asta dupa toate argumentele contra care i s-au dat. Parerea omului a fost: "io sunt bugetar, nu-mi permit altceva in afara de Dacie (totusi nu o duce rau deloc), chiar daca a dat 8000e pe loc, reviziile sunt ieftine, piesele la fel (pura presupunere, nu ca s-ar fi interesat). E mare si are AC si CD. Mi-ar place si mie un Mercedes, dar nu-mi permit asa ceva (comparatia spune totul despre niste vremuri apuse). Ideea este ca au trecut doi ani jumatate aproape si omul acum s-a lamurit de ce inseamna aceasta masina careia i s-a desprins tapiteria prin interior, trocane ca toti dracii. Acum vrea sa-si ia o Toyota Yaris (Cu doi ani in urma ii trebuia o masina mare)... Deci cam asta e mentalitatea multora Link to comment
RamboX Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 (edited) LucianM vad ca iar ma provoci prin atac la persoana, Loganul este obsesia vietii tale Orice atac la persoana se sanctioneaza conform regulamentului, incercati sa va abtineti. Edited January 28, 2007 by andreib Link to comment
kaloman Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 @RamboX impresia mea e ca postul tau e atac la persoana, nu al lui LucianM ... Ai argumente, prezinta-le, nu schimba discutia inspre calitatea invatamantului. Incercarea in sine de a desfiinta o masina pe un forum dedicat ei, e ridicola; poti incerca pe alte forumuri, ai de unde alege. Din 31 de posturi pe acest forum 32 le-ai utilizitat denigrand o masina buna, reusita, cu succes de piata, marca recunoscuta, iubita de posesorii ei. Link to comment
adostar Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Si de unde, ma rog eu, ai scos faza cum ca Aveo ar fi "rebut" ?O fi loganu limuzina ? Da-mi adresa sa stiu de unde sa-ti fur rebutul , superba masinuta ta Link to comment
Wolfman Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Aveo nu este o problema pentru loganisti (la fel ca multe alte Masini) pentru ca ei oricum detin ZKR, ei combat in Aveo doar rezultatele euroncap si pretul. Parerea mea-i ca achizitia loganului este pentru multi rezultatul unei inculturi auto (e dacie - e ieftina - wrong) sau a facilitatilor de creditare de care n-a beneficiat nici o alta masina care se vinde pe piata din ro. Nu vorbesc aici de cei care au nevoie de o masina cat mai ieftina pe care sa o tina cat este in garantie si cu care sa mearga din A in B, pe acestia ii inteleg, oarecum... Link to comment
Tommy Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 E limuzina, asa a zis in emisiunea balbaitului pe pe national tv. (carbotv cum le spun carcotasii): "Si la logan MCV bordul este ca la limuzina?" Eu unul nu va inteleg, nici pe rambo nici pe lucian.. Bre, daca sunteti multumiti de masini, ce va freaca grija de ii place altuia sau nu? ) Vreti vreo recunoastere publica precum ca masina voastra ar fi bemveu M3? ) Link to comment
rm.popa Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Na că m-am enervat şi eu: Referitor la Kalos vs Logan [...]3.plasticul de pe bord incomparabil mai "bun" calitativ la Logan [...] 7.[...] un foarte mare + pentru Logan la pretul initial,pretul pieselor,pretul reviziilor[...] ar fi interesat cum se vinde acum in Europa Renault/Dacia Logan comparativ produsul Kalos sau rebutul (se pare) Aveo Băi nene, eu nu susţin că s-au erminat maşinile la Aveo, că dincolo de Aveo mai sunt Dumnezeu şi ... Sf. Petru, dar afirmaţiile de mai sus chiar dau dovadă de lipsă de informare sau... ochelari. E adevărat, n-am înţeles dacă acel <<"bun">> (legat de plastic) înseamnă bun sau prost. Dar să numeşti Aveo un "rebut" e deja prea mult. Mai ales când în discuţie ai şi... Loganul, maşina cu revizii şi piese "ieftine". ) Două degete mai încolo pentru frigider! Link to comment
closchkutza Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Ce ma uimeste este altceva. O sa exemplific cu o povestioara. O colega de la servici si-a cumparat de cateva saptamani un Logan diesel, echiparea de top la vreo 10000 si ceva de euro, din cate am inteles de la ea. Marea mea dilema este alta: la banii astia, ma rog, plus 600 euro, cam asa, isi lua un Renault Symbol, varianta Dynamique cu motor 1.4, 16V, net superioara si ca dotari, si ca singuranta si mai ales ca motor. Masina o foloseste sa zic cam 3000-4000km pe an, pana is amortizeaza investitia o vinde...De ce naiba o fi ales Logan nu pot sa inteleg Link to comment
Wolfman Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Spirit de turma, lipsa de informare, etc. Link to comment
Esperatul Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 la banii astia, ma rog, plus 600 euro, cam asa, isi lua un Renault Symbol, varianta Dynamique cu motor 1.4, 16V, net superioara si ca dotari, si ca singuranta si mai ales ca motor. Inafara de faptul ca Loganul are 1.6 16v la banii astia, in ce consta superioritatea Symbolului? Link to comment
laurentziu83 Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Doua masini "buune" amandoua. ) Link to comment
OCEBE Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Un singur lucru ma incanta (si uimeste in acelasi timp) la Logan 1.6 16v : 0-100 km/h in 10,2 sec. Fiind in de o alta masina, am baleiat pe net si dupa caracteristici tehnice si performante la foarte multe marci (si versiuni), comparand vrand-nevrand celelalte valori cu acest 10,2 s care trebuie sa recunosc ca e cu adevarat o performanta (raportata la capacitatea motorului si puterea lui). ... acum viitoarea mea masina, pe langa o sumedenie de alte cerinte, va trebui ca in plus sa coboare sub 10 s. Link to comment
rm.popa Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Aoleooo, dar ce important e timpul de accelerare de la 0-100 km/h !!!! Eu cred că e prima chestie care trebuie să conteze la alegerea unei maşini (nu de curse...). > Eu habar n-am specificaţiile declarate în acest sens de producătorul maşinii mele şi să fiu al naibii dacă m-a interesat vreodată să ţin minte asta... Da, m-am documentat când am luat-o, am văzut că e "în limite normale" şi la revedere, chiar n-am făcut comparaţii pornind de la asta. Acum, revenind la topic, am descoperit de ce e Aveo o problemă pentru loganişti: pentru că are mai multe piese. I-auziţi aici: <<Louis Schweitzer, fostul presedinte al grupului Renault si initiatorul proiectului Logan, descrie in cartea sa „Anii mei la Renault - Intre Billancourt si piata mondiala“ cum a luat nastere proiectul Logan. [...] El spune ca unul dintre secretele costurilor reduse a tinut de faptul ca Logan are de trei ori mai putine piese decit un Clio. „E mult mai usor sa faci un produs de calitate cind ai de trei ori mai putine piese, deoarece apar mult mai putine probleme legate de ajustarea si de combinarea acestora. E un lucru pe care l-am invatat de la patronul Swatch. Inventia geniala a Swatch tine de faptul ca ceasurile lor au de trei sau patru ori mai putine piese decit alte ceasuri clasice. Exact asta am facut si noi la Logan“, povesteste Schweitzer in cartea lansata in Franta in aceasta saptamina.>> (sursa: Cotidianul, 27.01.2007) Link to comment
Satori Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Asta e de bine. E o revolutie in satisfacerea scopurilor in care a fost creata. Link to comment
rm.popa Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Cred că problema recent enunţată poate fi privită de către "loganişti" şi dintr-o perspectivă pozitivă, astfel încât Aveo nu mai e deloc o problemă, ci invers: Loganul are mai puţine piese... care se cadă (pe jos, din mers...), de unde rezultă (per total) preţuri mai mici la piese şi revizii. Abia acum îmi dau seama că preţurile pieselor de Logan sunt într-adevăr mai mici. De azi Loganul tinde să devină o problemă pentru mine. Link to comment
ToPser Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Ati luat-o pe aratura multi pe aici ,va rugam sa va referiti strict la aspecte tehnice si nu la prostii de genul:ascultatori de manele sau votanti de Gigi Becali mai suntem si posesori de Loganuri pe aici si sa mai stie unii ca prin 77' (cand am avut prima masina ) nu se putea cumpara altceva ! PS rog moderatorii sa faca putina ordine pe aici ori sa inchida ,a mai fost un topic legat de Logan ,nu a ajuns? Link to comment
OCEBE Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 @ rzvpopa: am sa reiau un pasaj din postul meu anterior, de data asta ceva mai "apasat", poate se intelege mai bine: ".....am baleiat pe net si dupa caracteristici tehnice si performante..." adica , pentru cei ce n-au priceput, printre lucrurile dupa care eu ma uit cand e sa aleg o masina, e si ce ce motor are sub capota si ce stie sa faca el. Incheierea, cum ca trebuie sa prinda suta sub 10 s, contine pe langa ceva ironie si o doza de adevar pentru ca pentru mine, da, demarajul este un criteriu cu destula greutate in alegerea unei masini sau motorizari asa cum pentru alti criteriul e "portbagajul mare"! Link to comment
andreib Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 PS rog moderatorii sa faca putina ordine pe aici ori sa inchida ,a mai fost un topic legat de Logan ,nu a ajuns? Numai unul? Asta e nou, e vs Aveo, deci e o inovatie la mijloc. Datorita caracterului tehnic deosebit va ajunge la cafenea intr-un timp nu foate lung... Link to comment
rm.popa Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 (edited) @OCEBE: Poate am fost prea acid în exprimare şi îmi cer scuze, eram încă sub imperiul postului lui @Rambox. Ceea ce vroiam să spun este că nu atât demarajul declarat de producător în materialele publicitare m-a interesat la achiziţia unei maşini, ci ceea ce am simţit "sub talpă". Edited January 28, 2007 by rzvpopa Link to comment
Esperatul Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Eu nu stiu ce fluturati atat crash test-ul ala, parca nu s-ar fi discutat la nesfarsit oricum pe forum despre el. Il stie lumea, nu e o noutate. Macar stii la ce sa te astepti, dar nici cu fuzeta de la logan nu mi-e rusine ) . Link to comment
Lucian M Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Iar vine unul care sa ne bage intre ochi testul ala? Parca si-o luase unul zilele astea, venit de pe un forum autohton. Astia nu se potolesc niciodata. Vin, se inscriu si posteaza, fara sa citeasca nimic de pe forum. Link to comment
ovi_jer Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Mai draga Mihai Daniel, Iti este rusine sa-ti pui frigiderul la avatar? Fi dragut si inchide usa la frigider ca ne trage curentul ) Scoate urgent din profil Delta HF Integrale si pune masina ta personala si draga. Link to comment
rm.popa Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Domnilor moderatori, n-aveţi cumva prieteni printre omologii de la forumul prieten, poate unim prezentul topic cu acesta? Nu de alta, dar s-ar simiţi şi colegul @MihaiD mai în siguranţă, cu mai multe stele-n[-]cap. Se pare că îi place cu adevărat acel filmuleţ, se tot afişează cu el... Link to comment
ovi_jer Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Filmuletul este pentru ridicarea moralului detinatorilor de frigider. Isi zic : mai bine fuzeta decit airbag-ul ) Link to comment
Recommended Posts